Има ли отделни шенкелни болтове за Темпра или само едно цяло с носача! Може ли да се приспособи нещо?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шенкели за Темпра!
Collapse
X
-
Относно приспособяването при нормални условия(в смисъл сам човек въоръжен с нормалните инструменти за един гараж) нищо не може да се направи, но ако тампоните по носача са супер здрави може да се прибегне до рециклиране при желание. Тука във Варна рециклират тези болтове за 30лв. става за около един ден. всмисъл носиш шарнира сътринта и след обед си го вземаш рециклиран.................., но НОВ НОСАЧ при Хит-ко или по магазините са около 50-60лв. може да не са супер маркови(200лв.) ама са нови.Така че сам си решаваш.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
е нали FRAP са водели маркови (при хит-ко са такива доколкото знам). 55-60 лв. са. DELPHI са 108лв. в DKV, те по-маркови ли са от FRAP и колко струва един носач на който пише FIAT/LANCIA"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
и аз това имах предвидвсеки си решава дали да рециклира или да купува нов.Аз лично бих си купил нов за 55-60лв., но ако съм на зор с финансите ще го рециклирам пък то колко ще изкара по нашите пътища си е жив късмет.Цяла Варна е нарязана заради газификация и ремонти когато града е най натоварен от туристи . Вечер се прибирам по уличките между блоковете че главните улици са нарязани, надупчени и задръстени., а при тези условия (без задръстванията никой носач, болт, шарнир не бо живял дълго)СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
За шарнирите на Темпра!
Благодаря на всички, които ми отговориха на въпроса!Вчера нямах достатъчно време да опиша проблема. Предницата на Темпрата хлопа здравата. И най-малката неравност се усеща като тъп удар. От разни "специалисти" чух, че може да са шарнирите на носача, амортисьорите, кормилните болтове, тампона над амортисьорите и какво ли още не. Просто тръгнах да събирам информация за по-здравия и по-евтиния ремонт. Казаха ми, че на Уно щарнирите са отделни (по 8-10 лв. за брой) и като се изреже шарнира от носача на Темпрата се пробиват две дупки и се монтира шарнира от Уното. Проверих и в първия магазин, на който видях да пише Фиат за носача със шарнира и ми казах цена от 42 лв., но без втулките на носача, а за тампона над амортисьора - 23 лв. Наистина съм притеснен с финансите и затова почнах такова търсене. В Поморие пълнят амортисьори, но още не са ми казали колко струва на един брой. Справям се сносно с по-обикновените механични ремонти, затова като си намеря скоба за свиване на пружините смятам да сваля окачването и да видя къде е проблема. Ако някой може да помогне със съвети и схеми ще му бъда много благодарен.Лек ден!Не остана време за подпис ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар