Колеги на колата не и зарежда алтернатора.Въпрос 1: Има ли откъде другаде освен от кабелите при акумулатора да го замеря с мултицета дали зарежда,защото се съмнявам някъде някой кабел да не прави добър контакт (според мен малко вероятно)?Въпрос 2: Има ли разлика между алтернатора на моята кола (типо 1.4) и този на дизелово типо или темпра (а защо не и браво,брава-не съм сигурен дали са същите).Ако реша да търся друг бих взел от дизел,ако е по-мощен по ред причини...музика,ксенон и други излишни слагани от мен консуматори?Хич неми се сваля в този студ,но се налага.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми с алтернатора.
Collapse
X
-
1. има, на изхода на алтернатора е винаги най-добре. Няма друг начин, защото всичко минава през акумулатора първо и после по уредите/запалка и т.н., та дали мериш на акуто или след него е все тази2. има, на дизелите винаги е по-мощен, дори няма нужда да проверявам конкретно. Дали са взаимозаменяеми е друг въпрос и не мога да отговоря. Виж ги на снимка в ахм ауто на първо време,Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
На място в тоя студ няма как да се чекна да свалям само плочката с четките,пред блока не е удобно.Ще го свалям директно целия утре,преди това ще го замеря пак,ама долу,а не при акумулатора.Сега ще видя от дизеловите наследници на типото дали шайбите са еднакви и самото захващане.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар