Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въздушен филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въздушен филтър

    Има ли някаква разлика във въздушните филтри? Марката има ли значение? Каква е ориентировачната цена?

    #2
    Вероятно има значение защото аз си купих на Clean Filters и го изхвърлих точно след 150 км,и то точно за брава 1,9тд100 нямаше достатъчна пропускливост и автомобила не дърпаше изобщо.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      До сега съм ползвал само на БОШ може и да са Турски но проблеми никакви,всякакви ментета има но някой от тях са сполучливи :D
      FIAT Coupe

      Коментар


        #4
        Tornado написа:
        Вероятно има значение защото аз си купих на Clean Filters и го изхвърлих точно след 150 км,и то точно за брава 1,9тд100 нямаше достатъчна пропускливост и автомобила не дърпаше изобщо.
        странно аз пък от CLEAN съм супер доволен и то колата ми е на газ
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #5
          Аз също съм доволен от Clean Filters,нямам никакви проблеми :D ...а с ментарски е лошо бил той Бош или някакъв друг
          forza forever

          Коментар


            #6
            ориентировъчна цена за ФИАТ Брава - 12лв.
            FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

            Коментар


              #7
              Пфу, добре сте Вие, днес ги купувах... маслен Бoш-15лв, горивен/нафтов/ 32лв, въздушен 21 лв./Френски последните два /!!!!! Ша емигрирам бе....! Yellow_Flash_Colorz_PDT_37Сигурно и трите имат в направата си ПЛАТИНЕНИ нишки!!
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #8
                Имал си бол пари-дал си! Дано поне да си струват и да са качествени, в крайна сметка това е по-важно.
                N.Y. State of Mind

                Коментар


                  #9
                  sachma написа:
                  Имал си бол пари-дал си! Дано поне да си струват и да са качествени, в крайна сметка това е по-важно.
                  Качествени, некачествени това е положението пич... никакви други заместители няма.За справка полското "ДЪРВО" FILTRON струва 42 лв.. говоря за горивния.Иначе, като визия е абсолютно същия като на Голф 1.6D... същият модел дето баба гонеше византийците едно време с него, на голфа тръбичките на нафтата са извити към челото на филтъра, а тези на Пунтото стърчат на горе.Чисто технологично на Пунтото е доста по лесен за направа... и двата имат клапанчета за обратната нафта.Ама на Голфа струва 9 лв!!!!! Просто търговски ИЗГЪЗИЦИ.Що да си товари тариката стоковия асортимент... за Пунто,Добло,Идея... я продаде два филтъра за година, я не.... а пък на Голфчето продава по дваеесе на ден.Там е ключа от палатката.Иначе за маслени и въздушни не се циганя... по възможност от най-доброто качество.Както беше казано: "Който има коса да си носи гребен"!
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #10
                    филтри

                    аз наскоро ходих в магазин на Евро 07 и доста добри цени имат .
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Е който е доволен от Clean Filters и има път през КАрлово да ми пише ще му го подаря.Филтъра е на 150 км за мареа,брава 1,9 тд100 мотора и не личи че е използван.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Връщам си лошите думи към въздушните филтри на Clean Filters поне засега.Ето какво се случи днес след покупката на възд.филтър Purolator A28019 който между другото е за всички модели на Фиат Брава и Мареа независимо с кой мотор.Поставих и след това тест обаче колата я няма никаква не може да достигне до 3000 об/мин и не върви.Експериментирах веднага с другия ми нов филтър на Clean Filters на една друга фиатка,разлика във вървенето не даде.Тогава се натъкнах на следното-шумоизолацията на предния капак е пропаднала от пластмасовия шифт който я държи и от там същата запушва входа на въздуха над радиатора,но не само това старият ми филтър неизвестна марка се е подгънал и осигурява засмукване на въздух преди тръбопровода към пласмасовия въздухозаборник ако мога така да го нарека и тогава кората на капака не пречи за засмукването защото има от друго мястокъде да смуче.Да но със новия тази пролука я няма и въпросната кора не позволява засмукването на въздух и от там проблема с тягата на колата.р.с Между другото филтъра на Clean Filters не се подарява вече.Всичко излезе толкова просто ама докато стигнеш до там трябваха 26 лв за 2 филтъра и малко размишления.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Ето го и самия филтър за Всички модели на Фиат Брава и Мареа
                          Прикачени файлове
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар

                          Working...
                          X