Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.2 98ма Акумулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Щом го казва Мануел, добре, не споря :D Само ще те успокоя, че докато въртиш на стартер, на компресора на климатика му се върти само ремъчната шайба, като паразитна ролка. Като запалиш, тогава се включва електромагнита и завърта компресора. А това се случва само при температури над +4*С. При по-ниски температури, само ти свети индикацията на копчето или където там е монтирана лампата, но компресора не се включва.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      tipo33 написа:
      Danchojn написа:
      И стартовия ток вообще не го гледай. Всички са преоразмерени по този параметър. Дори и дизелаците няма нужда да го гледат този параметър. Мойта Панда също е 1.2. От завода дойде с 50Ah и не съм имал грижи 5 години и половина. Сега съм с 52Ah и пак няма грижи дори при под -20гр стартира без проблем. Това как ще ти стартира двг зависи от самото него, не толкова от акумулатора. За мен няма смисъл от преоразмеряване на акумулатора. Гледай да е в рамките на разумното. Сузуки Суифт 1.6 излиза с 35Ah акумулатор от завода. Дали ще поставиш повечко Ah или колкото е предписано, ще трябва да се съобразяваш с режима на каране. Това е от мен. Не искам никой да спори с мен. Моето мнение си е мое мнение, който иска да го приема.
      Аз не искам да споря и уважавам мнението ти.Само използвам цитата за да вметна и моето.Служебната ми кола е Опел Корса 1,2 16в,модел 2011.В момента е на 3000 км.Три седмици не я бях карал и при опит да запаля-хлъц и до там.Акумулатора е 40 Ah.Искам да кажа,че не зависи само от състоянието двг-то.Ако батерията беше по-голяма,нямаше да се изтощава за 3 седмици от алармата само.Даже и при този студ.
      Граски :D Аз също имах грижи в най-големия студ, но много се успокоих, като видях при акумулаторджиите срещу нас, един 6-цилиндров Опел с нов акумулатор, и то доста ампери Абе по- голям от моя 72 амперчасовия. Човека ми припомни нещо, което бях позабравил. Паднат ли температурите под -25*, акумулатора изведнъж губи тока. Те за това преди години като нямаше аларми по колите, зимно време смъкваха акумулаторите и ги държаха на топло, докато не се наложи да ходят с колата някъде. Ама сега пусти му и електроники, искат си акумулатор, а в тоя студ си е противопоказно да го държиш навън в колата.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        Като ще си припомняме неща от едно време, защо на Жигули акумулатора стандартно беше 50 - 55 Ач, а на Шкода, същите 1200 кубика, 36 -44 Ач? И кои палеха по-добре зимата? При изправна инсталация, добър мотор и добро гориво, не се налага да се полагат специални грижи за акумулатора до температури около -24 градуса. Поне толкова съм мерил в Плевен, откакто карам кола. А колкото по - голям е акумулатора, толкоз по-добре. Мазда 323 1.7D има място за 2 обикновени акумулатора на стойката, затова я карах с 105 Ач Монбат. Зимата на -20 палеше кат бензинка.
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #19
          Е тъй де, ама някои хора го приемат твърде буквално, и после се чудят как да го натикат под капака :D А пък и с повече от 10 Ah отгоре за лек автомобил, не виждам смисъл, освен ако не му е паднал без пари.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #20
            Абе казах ви аз ама не слушате Данчион.И с малко Политронче отгоре и ще си дойдат нещата на местото си .И ще добавя само,че ако не беше моя преоразмерен акумолатор на дизела ,преди няколко години на Пампорово един колега със Субару и акумолатор 36АЧ изчислен по метода на крайните елемент-тип Данчиони-щеше да стои там до Гергьовден.Що ли някои хора боже разбират от всичко зад клавиатурата на топло?
            Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

            Коментар


              #21
              кроко61, моля, съобразявай се с оценките които даваш за хората, защото си много далеч от истината. Просто не си ти човека. Постави си ако щеш аумулатор от танк, за да си сигурен, че ще свалиш всичките Субарота от Пампорово. Два поста написа в тази тема и нищо полезно и в двата.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                Ама наистина позна и то от първия път.Далече съм от тази материя.Сега на въпроса ти; Колко души от твоя кръг познати са учили за нещо,дипломната им работа е върху това нещо,и по стечение на обстоятелствата професионално се занимава с това повече от 25години във една от най-големите фирми в света и то не като портиер или шофьор на шефа? Далече сме от истината и двамата само че кой от коя срана на нулата.Извинявай за откровението но аз съм техничар а не политик. Как беше -на краставичар краставици трудно се продават :D
                Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                Коментар


                  #23
                  Ами бъди си ТИ. Мен не ме закачай. Нападките ти не ти правят чест. Особенно като си техничар. Както аз нищо не знам за теб, така ти също за мен. Никъде в темата не казах да се да се кара с 36Ah, но това е реалност при някои японски коли, явно японците не са краставичари Ще трябва да се понаучат. Ето Дидо по-горе каза - няма смисъл да преоразмериш с повече от 10Ah. Ако автомобила ти е в кондиция винаги пък съвсем се обезмисля от мърдането от предписанието на производителя. Който иска да си харчи парите както иска. Уважавам мнението, това показва твоя опит. Не съм го оспорвал. НАЛИ? Но ти не пропусна да............... Това че даден човек има диплом за завършено образование, вообще не означава, че човека е специалист и вообще че нещо има в "касетата" над врата. Да не го приемеш лично сега. Просто го доказва всичко в БГ. Като тръгнеш от лекарите и спреш в селското стопанство - виждаш едно и също.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #24
                    Защо ли никога не съм изкал да плувам 100 или повече метра с Таня Богомилова примерно?
                    Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                    Коментар

                    Working...
                    X