Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.2 98ма Акумулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1.2 98ма Акумулатор

    Здравейте колеги,доста тършувах из темите и из интернет, но не успях да намеря какъв акумулатор е най-добре да взема за моята колица. Карам Брава 1.2 бензин 98ма и се интересувам и какви са размерите. Прочетох, че колкото по-голям ампераж (и стартов ампераж) толкова по-добре, но незнам какви са максималните размери...Надявам се ще се смилите и ще дадете информация Благодаря ви предварително!
    Фиат Брава 1.2 16V '98

    #2
    До колкото видях,препоръката за 1,2 е 50 Аh 250А,вероятно 62 ще ти бъде пре достатъчно.

    Коментар


      #3
      209/175/190 са идеалните размери. за по-дълъг трябва да махнеш чинийката отдолу и ще се разхожда, за по-висок (е, или по-нисък) няма да ти пасне ремъка с който го привързваш отгоре. по-широк от 175 не може. май няма такива 62Ач. иначе за амперчасовете - то е ясно: колкото повече - толкова повече, ама стъпката е над 25 лв. аз съм с 54Ач и върти като ненормален на -11. на -22 ми присветва лампата на абс-а, т.е. не стига достатъчно ток и за неговото еку. ма моят е още нов, де, за да препоръчам марката. в емкомплект (виж им сайта) са на промоция в момента и човек може да си вземе нещо свястно за по-малко пари.
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        #4
        По каталог дават 54 ампера,но мисля,че със 60 ампера ще е добре да се кара.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #5
          Благодаря ви! Сега вече поне знам какво да търся
          Фиат Брава 1.2 16V '98

          Коментар


            #6
            И стартовия ток вообще не го гледай. Всички са преоразмерени по този параметър. Дори и дизелаците няма нужда да го гледат този параметър. Мойта Панда също е 1.2. От завода дойде с 50Ah и не съм имал грижи 5 години и половина. Сега съм с 52Ah и пак няма грижи дори при под -20гр стартира без проблем. Това как ще ти стартира двг зависи от самото него, не толкова от акумулатора. За мен няма смисъл от преоразмеряване на акумулатора. Гледай да е в рамките на разумното. Сузуки Суифт 1.6 излиза с 35Ah акумулатор от завода. Дали ще поставиш повечко Ah или колкото е предписано, ще трябва да се съобразяваш с режима на каране. Това е от мен. Не искам никой да спори с мен. Моето мнение си е мое мнение, който иска да го приема.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              ОФФ Колега промени заглавието на темата, че така написано звучи все едно питаш за акумулатор 98 милиампера.
              Fiat Bravo 11'97
              1.4 12V A/C

              Коментар


                #8
                Давайте мнения колеги!Данчо пак я захапа.Който успял да се включи -успял! И не забравяйте-никога АБ по-голяма от 36 амперчаса.
                Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                Коментар


                  #9
                  Колега, с тая машинка от 40 до 50 Ah, стартов ток >/= 250А . По-голям ще ти излезе по-скъпо без необходимост. Все едно и също време ще те изкарат, просто по-голям = по-скъп. Абсолютно излишно е да даваш много пари за нещо което няма да "ползваш".
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    Все повече се убеждавам, че акумулатор се купува с кантар. Всички послъгват за параметрите, но колкото повече олово има в батерията, толкоз по-добра. Миналата година с един познат, който продава акумулатори мерихме и наистина - най-тежките са с най-малко рекламации.
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #11
                      muns61 написа:
                      Все повече се убеждавам, че акумулатор се купува с кантар. Всички послъгват за параметрите, но колкото повече олово има в батерията, толкоз по-добра. Миналата година с един познат, който продава акумулатори мерихме и наистина - най-тежките са с най-малко рекламации.
                      Не знаеш колко си прав в това твърдение. Важи не само за оловните. Дори за батериите от 1.5V в магазините важи същото. Но да не изпадаме в подробности.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Dido_Lyubenov написа:
                        Колега, с тая машинка от 40 до 50 Ah, стартов ток >/= 250А . По-голям ще ти излезе по-скъпо без необходимост. Все едно и също време ще те изкарат, просто по-голям = по-скъп. Абсолютно излишно е да даваш много пари за нещо което няма да "ползваш".
                        щото не си тичал с акумулатора в 7 часа сабахлям 2 зими, затова така приказваш. в упътването ясно си пише 40 ач ако си без климатик, 50ач, ако си с климатик. аз това последното не го бях прочел и една 44ач искра ми разказа играта. 50 ач акумулатори на практика няма, тъй че най-малко 52 или 54. с това "от 40 до 50Ач" казваш на човека да си купи 45Ач. и после ще те сърби носа години наред .
                        браво 1,6/90 - 09 г.

                        Коментар


                          #13
                          Това с климатик или без, важи за параметрите на динамото :D На моя дизел му дават 60 Ah/380A, независимо дали има или няма климатик, ама с климатик динамо 85 А а без 65 А Още повече зимата не се ползва компресора на климатика и вентилаторите не въртят толкова за охлаждане. Не занам това къде си го чел, ама ако чакаш на това акумулаторче да ти върти климатика... закачй едни презрамки за жиците на тролея и си 6
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #14
                            Danchojn написа:
                            И стартовия ток вообще не го гледай. Всички са преоразмерени по този параметър. Дори и дизелаците няма нужда да го гледат този параметър. Мойта Панда също е 1.2. От завода дойде с 50Ah и не съм имал грижи 5 години и половина. Сега съм с 52Ah и пак няма грижи дори при под -20гр стартира без проблем. Това как ще ти стартира двг зависи от самото него, не толкова от акумулатора. За мен няма смисъл от преоразмеряване на акумулатора. Гледай да е в рамките на разумното. Сузуки Суифт 1.6 излиза с 35Ah акумулатор от завода. Дали ще поставиш повечко Ah или колкото е предписано, ще трябва да се съобразяваш с режима на каране. Това е от мен. Не искам никой да спори с мен. Моето мнение си е мое мнение, който иска да го приема.
                            Аз не искам да споря и уважавам мнението ти.Само използвам цитата за да вметна и моето.Служебната ми кола е Опел Корса 1,2 16в,модел 2011.В момента е на 3000 км.Три седмици не я бях карал и при опит да запаля-хлъц и до там.Акумулатора е 40 Ah.Искам да кажа,че не зависи само от състоянието двг-то.Ако батерията беше по-голяма,нямаше да се изтощава за 3 седмици от алармата само.Даже и при този студ.
                            Fiat Brava 1.2,16в

                            Коментар


                              #15
                              приказвай си ти, аз си знам кво ми беше като паднат температурите.иначе го пише в сървис мануала в третия pdf. в първия има информация за 1.4 и няма за 1.2 и аз реших, че ще е същото и за моята и се прецаках много грубо. връзката с климатика си я обяснявам, като още едно колело, съответно ремък, което е постоянно зацепено към вала и трябва да се върти от стартера. но това не е важно. важното е, че го пише в мануала и е проверено на практика - едногодишен 44Ач акумулатор при -5 и надолу не успява да превърти коляновия вал, ако не се дозарежда веднъж в седмицата. при -10 си го сваляш, храниш го 15 мин. за да си възстанови капацитета и тогава палиш.
                              браво 1,6/90 - 09 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X