Здравейте колеги,доста тършувах из темите и из интернет, но не успях да намеря какъв акумулатор е най-добре да взема за моята колица. Карам Брава 1.2 бензин 98ма и се интересувам и какви са размерите. Прочетох, че колкото по-голям ампераж (и стартов ампераж) толкова по-добре, но незнам какви са максималните размери...Надявам се ще се смилите и ще дадете информация Благодаря ви предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1.2 98ма Акумулатор
Collapse
X
-
209/175/190 са идеалните размери. за по-дълъг трябва да махнеш чинийката отдолу и ще се разхожда, за по-висок (е, или по-нисък) няма да ти пасне ремъка с който го привързваш отгоре. по-широк от 175 не може. май няма такива 62Ач. иначе за амперчасовете - то е ясно: колкото повече - толкова повече, ама стъпката е над 25 лв. аз съм с 54Ач и върти като ненормален на -11. на -22 ми присветва лампата на абс-а, т.е. не стига достатъчно ток и за неговото еку. ма моят е още нов, де, за да препоръчам марката. в емкомплект (виж им сайта) са на промоция в момента и човек може да си вземе нещо свястно за по-малко пари.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
И стартовия ток вообще не го гледай. Всички са преоразмерени по този параметър. Дори и дизелаците няма нужда да го гледат този параметър. Мойта Панда също е 1.2. От завода дойде с 50Ah и не съм имал грижи 5 години и половина. Сега съм с 52Ah и пак няма грижи дори при под -20гр стартира без проблем. Това как ще ти стартира двг зависи от самото него, не толкова от акумулатора. За мен няма смисъл от преоразмеряване на акумулатора. Гледай да е в рамките на разумното. Сузуки Суифт 1.6 излиза с 35Ah акумулатор от завода. Дали ще поставиш повечко Ah или колкото е предписано, ще трябва да се съобразяваш с режима на каране. Това е от мен. Не искам никой да спори с мен. Моето мнение си е мое мнение, който иска да го приема.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Колега, с тая машинка от 40 до 50 Ah, стартов ток >/= 250А . По-голям ще ти излезе по-скъпо без необходимост. Все едно и също време ще те изкарат, просто по-голям = по-скъп. Абсолютно излишно е да даваш много пари за нещо което няма да "ползваш".Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Все повече се убеждавам, че акумулатор се купува с кантар. Всички послъгват за параметрите, но колкото повече олово има в батерията, толкоз по-добра. Миналата година с един познат, който продава акумулатори мерихме и наистина - най-тежките са с най-малко рекламации.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
muns61 написа:Все повече се убеждавам, че акумулатор се купува с кантар. Всички послъгват за параметрите, но колкото повече олово има в батерията, толкоз по-добра. Миналата година с един познат, който продава акумулатори мерихме и наистина - най-тежките са с най-малко рекламации.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Колега, с тая машинка от 40 до 50 Ah, стартов ток >/= 250А . По-голям ще ти излезе по-скъпо без необходимост. Все едно и също време ще те изкарат, просто по-голям = по-скъп. Абсолютно излишно е да даваш много пари за нещо което няма да "ползваш".браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Това с климатик или без, важи за параметрите на динамото :D На моя дизел му дават 60 Ah/380A, независимо дали има или няма климатик, ама с климатик динамо 85 А а без 65 А Още повече зимата не се ползва компресора на климатика и вентилаторите не въртят толкова за охлаждане. Не занам това къде си го чел, ама ако чакаш на това акумулаторче да ти върти климатика... закачй едни презрамки за жиците на тролея и си 6Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Danchojn написа:И стартовия ток вообще не го гледай. Всички са преоразмерени по този параметър. Дори и дизелаците няма нужда да го гледат този параметър. Мойта Панда също е 1.2. От завода дойде с 50Ah и не съм имал грижи 5 години и половина. Сега съм с 52Ah и пак няма грижи дори при под -20гр стартира без проблем. Това как ще ти стартира двг зависи от самото него, не толкова от акумулатора. За мен няма смисъл от преоразмеряване на акумулатора. Гледай да е в рамките на разумното. Сузуки Суифт 1.6 излиза с 35Ah акумулатор от завода. Дали ще поставиш повечко Ah или колкото е предписано, ще трябва да се съобразяваш с режима на каране. Това е от мен. Не искам никой да спори с мен. Моето мнение си е мое мнение, който иска да го приема.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
приказвай си ти, аз си знам кво ми беше като паднат температурите.иначе го пише в сървис мануала в третия pdf. в първия има информация за 1.4 и няма за 1.2 и аз реших, че ще е същото и за моята и се прецаках много грубо. връзката с климатика си я обяснявам, като още едно колело, съответно ремък, което е постоянно зацепено към вала и трябва да се върти от стартера. но това не е важно. важното е, че го пише в мануала и е проверено на практика - едногодишен 44Ач акумулатор при -5 и надолу не успява да превърти коляновия вал, ако не се дозарежда веднъж в седмицата. при -10 си го сваляш, храниш го 15 мин. за да си възстанови капацитета и тогава палиш.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар