Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се сваля дългата полуоска на Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се сваля дългата полуоска на Типо

    Честно казано чертежа малко ме обърква, но полуоската се сваля по обичайния начин..1. Развиваш голямата гайка отвън на колелото.2. Повдигаш колата и сваляш гумата3. Откачаш кормилния накрайник от главината4. Откачаш главината от ябълковидния болт на носача5. Вадиш полуоската от главината.самото каре се държи с единиа Зегерка към полуоската, Зегерката се вижда на чертежа и е вътре в маншона(ей това се казва мазало) 6. Отваряш маншона и изхвърляш греста(по желание, може и да се събере в някаква съдинка)7. Откачаш зегерката и изкарваш външното каре........после ако искаш продължаваш. На нормалните коли полуоската си пада. т.е. излиза от диференциала и свалена си правиш каквото те вълнува....8. (ако е така може да текне и масло от скоростите, така че е добре да го източиш предварително ако е този вид полуоска)на тази от чертежа май си има фланец посредством който е захваната към скоростната кутия ако е така развиваш болтовете в околовръз и отстраняваш детайла после пиете бира и мезе и чакате да ви мине алкохола че да не се нарани някой докато работите :P :P :P :P
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
    ИТАЛФЕСТ 2007

    #2
    аз лично немога да разбера този лагер къде еиначе полуоската се маха като развиеш гайката на главината и махнеш шарнира,после като я дръпнеш по рязко и изкача(имам предвид от към скоростите),в края на шлиците има зегерка която държи вътрешното каре към скоростите,ако искаш може и да не вадиш вътрешното каре като му развиеш болтовете,мисля че бях 6 шестогарама,подобно на голф2,има и една стойка която е закачена към блока и държи полуоската,точно под хидравличната помпаако изкаш мини към нас да видиш как е,защото съм махнал помпата и стойката се вижда

    Коментар


      #3
      Mitko написа:
      Точно за стойката към блока става дума. В тази стойка има лагер. Имам огромен луфт в тоя лагер.
      мисля че трябваше да се махне хидравличната помпа за да махнеш и стойкатахммммисля си ако махнеш само външното каре и от там извадиш стойката,без да махаш полуоската откъм скоростите

      Коментар


        #4
        И аз мисля като pugsy
        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
        ИТАЛФЕСТ 2007

        Коментар


          #5
          Преди 3 седмици ми смениха точно този лагер (май му викат поддържащ лагер). Но мисля, че не трябва да се маха маслената помпа, защото ако майсторите в сервиза трябваше и нея да я свалят, щяха да ми искат пари и за тази процедура.
          Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

          Коментар


            #6
            става въпрос за хидравлична не за маслена,а и типо->мареа се различаваткакто и двувалото 1.6 и дизела се различават(по мястото на хидравличната помпа,на дизела е поотгоре(като на едновало типо 1.4,1.6),а на бенза се намира бая надолу помпата

            Коментар


              #7
              Здравей колега, като купуваш лагерче си купи стандартен лагер по външния и вътрешния размер, който е доста по-тесен от този който ще свалиш от колата- ако е оригиналния. Иначе ако търсиш оригинален е десет пъти по-скъп, а и двата вършат еднаква работа.Успех

              Коментар

              Working...
              X