Честно казано чертежа малко ме обърква, но полуоската се сваля по обичайния начин..1. Развиваш голямата гайка отвън на колелото.2. Повдигаш колата и сваляш гумата3. Откачаш кормилния накрайник от главината4. Откачаш главината от ябълковидния болт на носача5. Вадиш полуоската от главината.самото каре се държи с единиа Зегерка към полуоската, Зегерката се вижда на чертежа и е вътре в маншона(ей това се казва мазало) 6. Отваряш маншона и изхвърляш греста(по желание, може и да се събере в някаква съдинка)7. Откачаш зегерката и изкарваш външното каре........после ако искаш продължаваш. На нормалните коли полуоската си пада. т.е. излиза от диференциала и свалена си правиш каквото те вълнува....8. (ако е така може да текне и масло от скоростите, така че е добре да го източиш предварително ако е този вид полуоска)на тази от чертежа май си има фланец посредством който е захваната към скоростната кутия ако е така развиваш болтовете в околовръз и отстраняваш детайла 

после пиете бира и мезе и чакате да ви мине алкохола че да не се нарани някой докато работите


:P :P :P :P







Коментар