Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Замръзва ауспуха на БРАВА 1,2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    muns61 написа:
    Повечето японки си имат оригинално дренажен отвор на последното гърне. Дупча задължително на газифицираните коли 4 мм отвор.
    Пандата също си има заводски 6мм отвор на гърнето. А не идва газифицирана от завода. Твърдо съм за дупчица но и форсирането сигурно е вариант.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #32
      Danchojn написа:
      Dido_Lyubenov написа:
      Danchojn написа:
      Ми това решение е изключително слабо решение. Прави една дупчица 3мм в най-виската част и си свиркай.
      В най-ниската, Данчо ! Водата тече на долу, не на горе :D Мен ако питаш, 2- 3 изфорсирвания преди гасене решават мно проблеми Иначе трябва да правим гърнетата на сито
      Ха, клавиатулна грешка Разбира се в най-ниската. То и думата подзказва че съм сбъркал "в" и "н"
      Приема се :D Бях сигурен че е така, но някой може да се заблуди и да свърши някоя глупост
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #33
        Напълно съм съгласен с градския Dido_Lyubenov относно няколкократното изфорсиране преди гасене.Много точно го е обяснил.Същият съвет ми даде преди няколко години един собственик на верига автосервизи за ауспуси в Русе.Не съм съгласен,че системата е кофти конструирана по две причини.Първата-тази чупка преди последното гърне я има при няколко модела от Торино-типо,браво,брава,Алфа 145/6.Тя се определя от спецификата на конструкцията на пода и задния мост.Ако всички тези бензинови модели замръзваха щеше да настане революция .Втората причина-за да се напълни тази дебела тръба в тази сгъвка с вода,така че да замръзне и запуши цялото сечение,трябват поне 1-1,5 литра конденз,който да се образува изведнъж.Може...ама,тряа някой да ти го налее през отвора на ауспуха ,предната вечер.
        Fiat Brava 1.2,16в

        Коментар


          #34
          Re: Замръзва ауспуха на БРАВА 1,2

          здравей те аз карам брава 1,4 12v вече трета година на газ и нямам проблем със замръзване. Имам друг проблем-пред средното гърне имам нещо като гърне и ми прогоря на входа и изхода. Кажете какво да правя защото го няма на пазара
          fiat brava 1.4 12v 1997

          Коментар


            #35
            кола

            Там да не е бил катализатора ,Как така да го няма при тези където слагат гърнета трябва да го има в Ем комплект ако го няма ще го напрявят, Педи да изгасиш пускаш на бензин и даваш газ няколко пъти да излезе водата така помага ,
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #36
              Re: кола

              kluchar написа:
              Там да не е бил катализатора ,Как така да го няма при тези където слагат гърнета трябва да го има в Ем комплект ако го няма ще го напрявят, Педи да изгасиш пускаш на бензин и даваш газ няколко пъти да излезе водата така помага ,
              Така е купена колата с това гърне
              fiat brava 1.4 12v 1997

              Коментар


                #37
                това ако е едно малко, с оплетка, го има във всеки сервиз за ауспуси. това ли е
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #38
                  slonikon написа:
                  това ако е едно малко, с оплетка, го има във всеки сервиз за ауспуси. това ли е
                  Не е това прилича на обикновенно гърне
                  fiat brava 1.4 12v 1997

                  Коментар


                    #39
                    stivid1 написа:
                    slonikon написа:
                    това ако е едно малко, с оплетка, го има във всеки сервиз за ауспуси. това ли е
                    Не е това прилича на обикновенно гърне
                    Прикачени файлове
                    fiat brava 1.4 12v 1997

                    Коментар


                      #40
                      Ходи при няькой майстор на гърнета да ти смени резонатора, явно катализатора е заменене преди време, щом е прогоряло. Моя резонатор струваше 55 лв. с труда в Крафт преди два месеца.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар

                      Working...
                      X