Ми това решение е изключително слабо решение. Прави една дупчица 3мм в най-виската част и си свиркай.
В най-ниската, Данчо ! Водата тече на долу, не на горе :D Мен ако питаш, 2- 3 изфорсирвания преди гасене решават мно проблеми Иначе трябва да правим гърнетата на сито
Ха, клавиатулна грешка Разбира се в най-ниската. То и думата подзказва че съм сбъркал "в" и "н"
Приема се :D Бях сигурен че е така, но някой може да се заблуди и да свърши някоя глупост
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Напълно съм съгласен с градския Dido_Lyubenov относно няколкократното изфорсиране преди гасене.Много точно го е обяснил.Същият съвет ми даде преди няколко години един собственик на верига автосервизи за ауспуси в Русе.Не съм съгласен,че системата е кофти конструирана по две причини.Първата-тази чупка преди последното гърне я има при няколко модела от Торино-типо,браво,брава,Алфа 145/6.Тя се определя от спецификата на конструкцията на пода и задния мост.Ако всички тези бензинови модели замръзваха щеше да настане революция .Втората причина-за да се напълни тази дебела тръба в тази сгъвка с вода,така че да замръзне и запуши цялото сечение,трябват поне 1-1,5 литра конденз,който да се образува изведнъж.Може...ама,тряа някой да ти го налее през отвора на ауспуха ,предната вечер.
здравей те аз карам брава 1,4 12v вече трета година на газ и нямам проблем със замръзване. Имам друг проблем-пред средното гърне имам нещо като гърне и ми прогоря на входа и изхода. Кажете какво да правя защото го няма на пазара
Там да не е бил катализатора ,Как така да го няма при тези където слагат гърнета трябва да го има в Ем комплект ако го няма ще го напрявят, Педи да изгасиш пускаш на бензин и даваш газ няколко пъти да излезе водата така помага ,
Там да не е бил катализатора ,Как така да го няма при тези където слагат гърнета трябва да го има в Ем комплект ако го няма ще го напрявят, Педи да изгасиш пускаш на бензин и даваш газ няколко пъти да излезе водата така помага ,
Ходи при няькой майстор на гърнета да ти смени резонатора, явно катализатора е заменене преди време, щом е прогоряло. Моя резонатор струваше 55 лв. с труда в Крафт преди два месеца.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар