Утре си купувам пистолет за горещ въздух и почвам борбата. Като я подкарам колата мисля да я закарам във сервиза на ФИАТ и да видим отдолу след като са сменили меката връзка как се е получило. Иначе съм против всякакви дупки по тръбите и гърнетата - това значи да ги елиминирам и да сдадат курса много бързо. Тук е момента да се запитам - да не би да е това от катализатора?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Замръзва ауспуха на БРАВА 1,2
Collapse
X
-
ivan_vt написа:Утре си купувам пистолет за горещ въздух и почвам борбата. Като я подкарам колата мисля да я закарам във сервиза на ФИАТ и да видим отдолу след като са сменили меката връзка как се е получило. Иначе съм против всякакви дупки по тръбите и гърнетата - това значи да ги елиминирам и да сдадат курса много бързо. Тук е момента да се запитам - да не би да е това от катализатора?Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Проблема, макар и рядко срещан /предимно в студено време, особено на газ/, съществува.Да не съм голословен, пускам фигури на двата варианта изпускателни тръби на този модел-1 по старата, 2-по-новата. Както виждате, ФИАТ са поправили недостатъка при по-новите серии.Същият проблем се среща и при Пунто-Мк1, не помня кой ДВГ беше, причина-част от генерацията на по-ниско ниво от изходящата тръба.Както вече са казаха колеги в предните постове, решението е повече газ, особено преди спиране на ДВГ, да се издуха конденза.Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Две - три изфорсирвания, когато колата е карана на къси разстояния,особено в студено време, никога не са излишни. Винаги го правя, дори и след по-дълго каране - примерно извънградско. И дизела ми прави конденз в тия студове, особено ако съм го палнал да мина 5- 6 км. Изфорсирването преди гасене на ДВГ е много полезно, не само против задържане на конденз в ауспуха. Но не изключвай от контанкт преди да са се нормализирали оборотите на празен ход. Ако имаш газова, тогава е препоръчително да се направи една малка дупка - около 5 мм в задния край на задното гърне, защото газта прави супер много конденз, а задното гърне е най-студено и там се събира като за световно. Като гледам конструкцията на схемата, няма как да пробиеш дупка преди тая чупка и да не издухаш тръбата за 200 - 300 км.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Danchojn написа:Ми това решение е изключително слабо решение. Прави една дупчица 3мм в най-виската част и си свиркай.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Danchojn написа:Ми това решение е изключително слабо решение. Прави една дупчица 3мм в най-виската част и си свиркай.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар