Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Замръзва ауспуха на БРАВА 1,2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Утре си купувам пистолет за горещ въздух и почвам борбата. Като я подкарам колата мисля да я закарам във сервиза на ФИАТ и да видим отдолу след като са сменили меката връзка как се е получило. Иначе съм против всякакви дупки по тръбите и гърнетата - това значи да ги елиминирам и да сдадат курса много бързо. Тук е момента да се запитам - да не би да е това от катализатора?

    Коментар


      #17
      Ако имаш катализатор ако му замръзне мрежичката може да имаш проблем.И за това правите като мен права тръба и това е
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        ivan_vt написа:
        Утре си купувам пистолет за горещ въздух и почвам борбата. Като я подкарам колата мисля да я закарам във сервиза на ФИАТ и да видим отдолу след като са сменили меката връзка как се е получило. Иначе съм против всякакви дупки по тръбите и гърнетата - това значи да ги елиминирам и да сдадат курса много бързо. Тук е момента да се запитам - да не би да е това от катализатора?
        Тук не се говори да направиш цялата генерация като лейка,а на крайното гърне да пробиеш с бормашина дупчица 4-5мм.Виж последното мнение на ключаря и пробвай така преди да купуваш пистолет.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #19
          Определено има замръзване - ефекта при такова палене - когато е "замръзнала" е силно свистене на въздух под налягане отдолу и замирисва на бензин. А акумулатора тъкмо го зареждам за пореден път.

          Коментар


            #20
            Проблема, макар и рядко срещан /предимно в студено време, особено на газ/, съществува.Да не съм голословен, пускам фигури на двата варианта изпускателни тръби на този модел-1 по старата, 2-по-новата. Както виждате, ФИАТ са поправили недостатъка при по-новите серии.Същият проблем се среща и при Пунто-Мк1, не помня кой ДВГ беше, причина-част от генерацията на по-ниско ниво от изходящата тръба.Както вече са казаха колеги в предните постове, решението е повече газ, особено преди спиране на ДВГ, да се издуха конденза.
            Прикачени файлове
            Ex. Grande Punto Driver

            Коментар


              #21
              Ако имаш голям кондез една дупчица на правилното място, ще удължи живота на генерацията.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                е, то хубаво, колега, ама моята е по-старата, а на колегата - по-новата модификация....
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #23
                  Две - три изфорсирвания, когато колата е карана на къси разстояния,особено в студено време, никога не са излишни. Винаги го правя, дори и след по-дълго каране - примерно извънградско. И дизела ми прави конденз в тия студове, особено ако съм го палнал да мина 5- 6 км. Изфорсирването преди гасене на ДВГ е много полезно, не само против задържане на конденз в ауспуха. Но не изключвай от контанкт преди да са се нормализирали оборотите на празен ход. Ако имаш газова, тогава е препоръчително да се направи една малка дупка - около 5 мм в задния край на задното гърне, защото газта прави супер много конденз, а задното гърне е най-студено и там се събира като за световно. Като гледам конструкцията на схемата, няма как да пробиеш дупка преди тая чупка и да не издухаш тръбата за 200 - 300 км.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #24
                    ако се пробие дупчица в последното гърне няма да има проблеми доста дълго време, защото там газовете са с ниска темп.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #25
                      Колко много конденз трябва да има, за да започне да пречи ? 1-2 литра вода ???
                      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                      Коментар


                        #26
                        Моята система е от новите - 2001 г. А проблема казват е тук:
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #27
                          Ми това решение е изключително слабо решение. Прави една дупчица 3мм в най-виската част и си свиркай.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #28
                            Danchojn написа:
                            Ми това решение е изключително слабо решение. Прави една дупчица 3мм в най-виската част и си свиркай.
                            В най-ниската, Данчо ! Водата тече на долу, не на горе :D Мен ако питаш, 2- 3 изфорсирвания преди гасене решават мно проблеми Иначе трябва да правим гърнетата на сито
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #29
                              Повечето японки си имат оригинално дренажен отвор на последното гърне. Дупча задължително на газифицираните коли 4 мм отвор.
                              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                              Коментар


                                #30
                                Dido_Lyubenov написа:
                                Danchojn написа:
                                Ми това решение е изключително слабо решение. Прави една дупчица 3мм в най-виската част и си свиркай.
                                В най-ниската, Данчо ! Водата тече на долу, не на горе :D Мен ако питаш, 2- 3 изфорсирвания преди гасене решават мно проблеми Иначе трябва да правим гърнетата на сито
                                Ха, клавиатулна грешка Разбира се в най-ниската. То и думата подзказва че съм сбъркал "в" и "н"
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X