Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Замръзва ауспуха на БРАВА 1,2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Замръзва ауспуха на БРАВА 1,2

    Вече трета зима имам проблем със замръзване на гърнетата и тръбата между тях. Миналите години нямаше такива студове и за ден два колата се размразяваше сама от стоплянето на времето.Ама тази година с тези студове. Днес ходих на майстор - каза ми, че е конструктивен дефект на БРАВА - бензин, при дизела го нямало.Между двете гърнета тръбата има форма на извита дъга с краищата нагоре и там се отичала водата от конденза на двете гърнета.Решението било - друга марка кола. Колата наистина я карам само в града - ама нямам по дълъг път. Имате ли някакви идеи или да си търся "зимна" кола. (((

    #2
    А заради едно замръзване смени марката.Да нормално е да се получи конденз и да замръзне,но това което е казал този майстор ми се струва пълна глупост,най-бързия начин в момента е с пистолет с горещ въздух да нагрееш тръбите.То по неговото изказване значи всички,които караме такива коли да ги продадем.Гледам си от Велико Търново в кой сервиз си ходил ако не е тайна.
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    Коментар


      #3
      Тоз маистор чак от конструктивни дефекти разбира.Ами да си фаща пътя за Италия да реши проблема конструктивно, пък ти си намери друг маистор.
      Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
      Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

      Коментар


        #4
        не ми изглежда смислено да е фабричен дефект, щото моята досега не е замръзвала, твоята е по-нова, ама й е същата генерацията. вярно, че не карам на газ, а и не познавам някой с този двигател, който кара, но чак такъв конденз на бензин не съм срещал като проблем за този модел така че и на газ ми изглежда съмнително.сега се сещам, в темите за газовите някой беше писал, че има фабрична 6 мм дупчица да му изтича конденза. що не пробиеш и ти една? все ще изтече доста, преди да замръзне.
        браво 1,6/90 - 09 г.

        Коментар


          #5
          Нормално е на газ да има по-голям конденз в гърнетата.Вчера на един комшия Хондата(акорд) и бяха замръзнали гърнетата и не можа да запали,нали уж японските коли били най-качествени е то по тая логика и Хондата не става.Моята също не е мръзнала.П.П.Не бях я палил около седмица и вчера докато и подадох ключа и запали,а съм спрял точно до Хондата и викам на комшията,когато италианците са правили автомобили японците са си правили харакири защото не са можели да правят такива
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

          Коментар


            #6
            колегата не е писал дали кара на газ. аз просто предположих, изхождайки от опита ми с две такива брави на бензин.
            браво 1,6/90 - 09 г.

            Коментар


              #7
              Чувал съм за този проблем при ниска скорост в градско каране, макар че ми се стори невероятно. При възможност паркирай под наклон, като ауспуха да бъде в по-ниската посока и преди изгасване я изфорсирай няколко пъти.
              Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

              Коментар


                #8
                това е проблема при постоянно каране в града, не може да се издуха конденза. Решението е дупчица в гърнето, ако е възможно. На мен никога не ми се е случвало да ми замръзне гърнето,колата иска "продухване". Принципно и главата на майстора ти има нужда от същото.
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Пиши колега дали имаш газ.това па газ може да го прави и на Пунтото е така ако е -15 понякога като е оставям на газ.ако караш на бензин не би трябвало да го прави като паркираш дай малко повече газ да издуха квото е останало .Другото е смени майстора Виж дали не е крива на долу изпускателната система.Може да е заварено не както трябва.
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Колата е на бензин. Когато я форсирам на място през зимата от ауспуха излиза много вода. Казват че това означава добра компресия на двигателя.И наистина - на дълго дава 5,5 /100 какво по добро! Тази вечер се екипирах непромокаемо и се наврях отдолу - всичко изглежда нормално.Тук е момента да спомена, че малко след като я взех се наложи да сменя мека връзка - при същите майстори дето днеска ме нагласиха. Това е специализиран сервиз за ауспуси в Търново. Иначе в сервиза на ФИАТ казаха, че не са чували за такъв проблем. А и аз съм доволен от фиатаджийксия сервиз - там си я обслужвам колата. Пистолетът за горещ въздух сигурно е решение - но искам да видя дали като мен имат този проблем. И ако ще я сменям ще сменя модела но не и марката!

                    Коментар


                      #11
                      ми значи отговора е 2хНЕ за мен и бившия комшия, че не го знам колко често влиза тук. тая мека връзка и аз съм я сменял - одраха ми кожата във крафт-а, ама не съм имал проблеми. пробвай малко да ги понапънеш тия гърнета по местата им, може да не лягат като хората.а това за водата от аспуха ще го погледна при мен и ще питам, щото не ми е правило впечатление да тече нещо при мен.
                      браво 1,6/90 - 09 г.

                      Коментар


                        #12
                        Точно за това говоря,не искам да правя реклама,но ние работим с Автосервиз Велико Търново или така наречения Фиат сервиз и хората си знаят работата,а те са ти казали,че такъв проблем не са виждали.Колегите ти казаха какво да направиш.Ако колата пали покарай я да стопли хубаво и я покарай малко на високи обороти да се издуха конденза,който е останал и вече другото като спреш гледай да е под наклон с муцуната нагоре и преди да я изгасиш изфорсирай няколко пъти да излезе всичката гняз и ще се оправи.
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Като стартираш нищо не излиза през ауспуха извади една свещ и стартирай пак трябва да запали макар и трудно Да има бензин поне 10 литра .Дай на контакт за 30 екудни 2 пъти преди да запалишможе маслото да е гъсто ако е студено Гледай да не падне акумулатора .
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Колега, можеш ли да заснемеш и покажеш къде се образува предполагаемия лед? Ако това е най-ниската точка, ще е странно. Не би трябвало тръба да е на ниска точка от генерацията.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              хм, може да ми се е разминавало и защото с мръсна газ се набивам в пряспата на паркинга, че и после форсирам, да издухам ако е влязъл сняг в гърнето, ма не ми се вярва. все е имало кучи студове и без сняг последните 4 зими. най-вероятно не са направени гърнетата както трябва.
                              браво 1,6/90 - 09 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X