Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Панда след 2005 година

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Панда след 2005 година

    Здравейте, искам да ви попитам за мнение за Фиат Панда производство след 2005г. Изключително съм заинтригуван от системата и 4х4 нейните + и -. Като цяло съм се спрял в търсенето на два двигателя 1.2 бензинов (60к.с - 69к.с) и 1.3 дизеловия (75к.с). Колата ще се кара преди всичко в града на кратки разстояния, което ме навежда на мисълта, че дизеловия няма да достига работна температура. На година пробега й ще е до 15 000км, така че по-високия разход на бензина няма да ме натовари, стига да е като този посочен в каталога . Притеснява ме дали бензиновия ще се справя успешно със задвижването на 4те колела или дизела печели със своя въртящ момент. Голяма ли е разликата в динамиката между двата двигателя, обслужването им? От към окачване и здравина как е? Ще съм благодарен на всеки дал мнение!

    #2
    колега не съм компетентен по темата но можеш да попиташ този колега той е с такава падна как се справя
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    Коментар


      #3
      todorshalev написа:
      колега не съм компетентен по темата но можеш да попиташ този колега той е с такава падна как се справя
      Благодаря ти, пратих му съобщение

      Коментар


        #4
        Отговорих, ако искаш пусни отговора тук, да го видят всички. Както прецениш. Да знаеш, че нямам против.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          Danchojn: "Авточобила експлоатирам от 2006г. До сега съм му навъртял почти 75 000км. 20% от тях по изключително лоши черни пътища. 1. По ходовата част - сменил съм само две предни биалети. 2. 4х4 - системата е проста, което я прави много надеждна при правилна експлоатация. Скоростната кутия е едно цяло с раздатката за кардана. За кардана въртящия момент се взема от касетата на предния диф и през редукция. Пред задния диф се намира виско съединителя, който играе ролята и на централен диф. Винаги имаш 5-10% въртящ момент на задния мост. Тази система се води ON Demand. При нужда имаш 50/50, преден/заден мост. До момнета недостатък на тази система не съм видял. С Пандата никъде не закъсвам. Изключително доволен съм. Е панда Крос има и блокировка на задния диф, но това за мен е доста опасно и води до повреди. 3. Дизел или бензин - твърдо за бензин. Дизела в бг. е гадна работа. Имам и протоколи то немски лаборатории - извън норми ни е нафтата. Скоро газифицирах моята и нямам никакви проблеми. Не трупа грешки и тем падобни - мога да препоръчам и мястото за монтаж. 4. Разход - Първата година, като чисто нова пандата ми даде заводските разходи. Сред втората година, освен продуктите на Политрон нищо друго не е виждала - разхода и е 1-1.5 под заводски предписаните на бензин. В тези студове ми дава 8/100 на газ. Лятото на бензин в града съм под 6 или около 6 при предписан 7.9/100. Погледни темата ми за политрон в раздел консумативи. Препоръчвам ти ги с две ръце, бих ти предложил и да ти обслужа целият автомобил след покупката му, ако се спреш на него. Зная му и кътните зъби. 5. При обслужването има някои тънкости, но е дълго за обяснение."

          Коментар

          Working...
          X