Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бравото ми тресе?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бравото ми тресе?

    Здравейте на всички имам следния въпрос:сутрин след първото запалване докато е още напълно студен двигателя трудно поддържа обороти ако не подам малко газ съответно пък само веднъж като подам газ и се оправят но това не ме тормози особено,по-интересно ми е защо докато е студена колата при потегляне се разтриса много кофти прави го само на първа и само през първите десетина минути т.е докато все още е напълно студена.Не ми се сърдете за тъпото обяснение ама по друг начин не знам как да ви обясня проблема.Благодаря предварително на всички!

    #2
    Вече не му обръщам внимание. И зимата при -15С и сега лятото на 20С първите няколко минути колата отвреме на време притриса, макар че стрелката не си мени оборотите и постепенно падат от 1500 надолу. Също и много рязко падат оборотите като отпусна съединителя на студена кола. На баща ми стария 125-ак с ръчен смукач без газ върви. Къде ги пилее тея 1500 оборота, че да не може да тръгне с леко подаване на газ не знам...Къде живееш в Бургас, може някой път да сравним, какво е положението - пиши на лична.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Относно оборотите на студен двигател възможностите са две: 1. Моторче за празен ход2. Датчик за температурата, даващ информация на ЕКУ-то.Относно тресенето на първа предавка при студен автомобил, според мен е:1. Износен съединител2. Съединителя ти превърта (по някаква причина)И двете явления не са нормални и е желателно да идеш на сервиз!
      FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

      Коментар


        #4
        Mazgarev написа:
        Относно тресенето на първа предавка при студен автомобил, според мен е:1. Износен съединител2. Съединителя ти превърта (по някаква причина)
        Mazgarev, ако това са причините, не е ли логично да има проблеми и при загрял автомобил?

        Коментар


          #5
          Датчика, който го е на термостата го мерих и съпротивлението му е точно каквото го дават по книжка. Съмнения в него нямам. Два пъти ходих на компютърна диагностика, както казах в оторизиран сервиз на Фиат. Нямаше никакви грешки и оборотите бяха в нормите. Моторчето не съм го гледал, но щом компютъра не установява грешки не мисля да го сменям само за проба да видя дали ще се оправи, а и не е евтино мисля.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Според някои майстори от сервизи, ако докато двигателят работи неравномерно докато не е достигнал оптималната си работна температура, означава, че може сместа му да е твърде бедна. Което се нормализира после при нормално загрят двигател.
            Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

            Коментар


              #7
              daley написа:
              Mazgarev написа:
              Относно тресенето на първа предавка при студен автомобил, според мен е:1. Износен съединител2. Съединителя ти превърта (по някаква причина)
              Mazgarev, ако това са причините, не е ли логично да има проблеми и при загрял автомобил?
              Феродото също се загрява...
              FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

              Коментар


                #8
                Mazgarev написа:
                Феродото също се загрява...
                Съгласен съм че ще загрее, но какво влияние ще окаже? Колко микрона ще е разшрението на това феродо, че ще преодолее това превъртане? Според мен, проблема няма да е от съединителя.

                Коментар

                Working...
                X