Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги помощ при избор на Браво

Collapse
X

• Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

Колеги помощ при избор на Браво

Здравейте колеги харесал съм си едно Браво 1,8 16 в г.т. Ще споделите ли по-скъпа ли му е от подръжката от 1,6 16в и на кои проблеми трябва да обърна внимание при огледа ? Ето ч и обявата , някои да сподели дали я е гледал ? http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...483&f1=details
    Fiat Bravo 97 набор 1,6 16V

предлагам да ти помогна при огледа, ако е някъде на човешко място

Коментар

nedialk00 написа:
      предлагам да ти помогна при огледа, ако е някъде на човешко място
      Ами човекът каза Младост ?

Коментар

1,6 е по-добрия мотор и по-разпространения по принцип

Коментар

ivel написа:
          1,6 е по-добрия мотор и по-разпространения по принцип
          Като динамика предполагам този е малко по-динамичен ?

Коментар

младост е 6, аз съм в студентски сигурно ще има някаква магария с тая кола, ама може да се види предупреди го, че когато отиваш на оглед, мотора задължително да е студен

Коментар

nedialk00 написа:
              младост е 6, аз съм в студентски сигурно ще има някаква магария с тая кола, ама може да се види
              хаха е аз не очаквам кой знае какво,все пак е 15годишна кола . Гледам на снимките е подпрян калника и шофьорската врата .

Коментар

е тогава взимай смело ама 1.6 е за предпочитане

Коментар

nedialk00 написа:
                  е тогава взимай смело ама 1.6 е за предпочитане
                  Смисъл като подръжка и разход ли ?

Коментар

като надеждност, ралзика във вървежа никаква, 1.6 както е писал и колегата по горе е доста по разпорстранен, по лесно се намират части и така

Коментар

nedialk00 написа:
                      като надеждност, ралзика във вървежа никаква, 1.6 както е писал и колегата по горе е доста по разпорстранен, по лесно се намират части и така