утре мога да ти направя снимка, че така и така съм разглобил да сменям инжектори, не ми е проблем. Обаче не съм обърнал внимание какъв е точно прехода между връзките, може и оттам да е, ще видя утре
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за маркучи на Брава
Collapse
X
-
pakumba написа:утре мога да ти направя снимка, че така и така съм разглобил да сменям инжектори, не ми е проблем. Обаче не съм обърнал внимание какъв е точно прехода между връзките, може и оттам да е, ще видя утре
Коментар
-
marto_gp написа:pakumba написа:утре мога да ти направя снимка, че така и така съм разглобил да сменям инжектори, не ми е проблем. Обаче не съм обърнал внимание какъв е точно прехода между връзките, може и оттам да е, ще видя утреLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:marto_gp написа:pakumba написа:утре мога да ти направя снимка, че така и така съм разглобил да сменям инжектори, не ми е проблем. Обаче не съм обърнал внимание какъв е точно прехода между връзките, може и оттам да е, ще видя утре
Коментар
-
lithrone
На 15 взимаш маркучите заедно с рейката.... 20лв. не е никак малко... наистина действаш прибързано...Ако ти пречат всмукателните колектори(горната част), можеш да ги развиеш от снадката им с долната част, спокойно да ги повдигнеш 10-20 санта нагоре и да работиш без притиснения ако съм разбрал правилно за кои маркучи говориш де...Струва ми се, че е най-удачно да свалиш рейката с инжекторите, понеже веднъж се мъчих да развия въпросните маркучи от рейката, за жалост без успех, та не е много добра идея да напъваш при монтирана рейка, като знам на какви места е захваната...
Коментар
-
lithrone написа:На 15 взимаш маркучите заедно с рейката.... 20лв. не е никак малко... наистина действаш прибързано...Ако ти пречат всмукателните колектори(горната част), можеш да ги развиеш от снадката им с долната част, спокойно да ги повдигнеш 10-20 санта нагоре и да работиш без притиснения ако съм разбрал правилно за кои маркучи говориш де...Струва ми се, че е най-удачно да свалиш рейката с инжекторите, понеже веднъж се мъчих да развия въпросните маркучи от рейката, за жалост без успех, та не е много добра идея да напъваш при монтирана рейка, като знам на какви места е захваната...
Коментар
-
след малко ще кача снимките, но отсега да ти кажа, че няма как да ги смениш без да махаш колектора, поне горната част и пак не съм убеден, че ше успееш. Възможно е да се наложи да вадиш цялата рейка. ще видиш на снимкитеLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
http://media.snimka.bg/s1/0047/02633...335808.bigНа 99% съм, че няма да успееш да ги развиеш от рейката само с махнат горен колектор. Беше ми студенко да си правя такива експерименти. Може да използваш случая и да свалиш цялата рейка, хем ще си измиеш инжекторите, аз това правих и ефекта е чуден. Работата не е много и не е сложна, освен ако някой болт не е накара да го разпробиеш, а на мен тъкмо 2 ме караха да ги разпробивам сега, а понеже и преди съм махал и тогава още 2 ме прецакаха. Сменяй ги да не са с еврейските им звезди, че много лесно се прецакват.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:http://media.snimka.bg/s1/0047/026338922-big.jpg?r=0http://media.snimka.bg/s1/0047/026338924-big.jpg?r=0http://pakumba.snimka.bg/business/razni.653441.26335808.bigНа 99% съм, че няма да успееш да ги развиеш от рейката само с махнат горен колектор. Беше ми студенко да си правя такива експерименти. Може да използваш случая и да свалиш цялата рейка, хем ще си измиеш инжекторите, аз това правих и ефекта е чуден. Работата не е много и не е сложна, освен ако някой болт не е накара да го разпробиеш, а на мен тъкмо 2 ме караха да ги разпробивам сега, а понеже и преди съм махал и тогава още 2 ме прецакаха. Сменяй ги да не са с еврейските им звезди, че много лесно се прецакват.
Коментар
-
киснах ги с кореселин, син спирт и меглио една нощ+ механично почистване. Все пак то си зависи колко и колко са зле, при мен ефекта както казах е приличен на пръв поглед, но ще дам повече инфо по-натам, защото днес само на място съм я пробвал и на палене.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар