Колеги здравейте. Днес припалих автомобила (Брава 1.6) и ми замириса на бензин. Отворих капака и видях че двата маркуча, които влизат в инжекцията са целите в бензин, не може да се види с точност от къде тече бензин, но освен от тук от друго място няма от къде да е, освен от тези маркучи Въпроса ми е как се казват тези маркучи, че утре като отида на работа да прескоча до магазина и да си поръчам.Качвам една снимка (не се вижда хубаво но друга снимка нямам), да покажа къде ми е точно проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за маркучи на Брава
Collapse
X
-
Hristian_Aleksiev написа:Колега преди да ходиш да даваш грешни пари, що не пробваш да смениш скобите на тея два маркуча. все пак е студено навън и фабричните скоби не успяват да компенсират свиването на метала.
Коментар
-
маркучите са найлонови и запресовани към металната тръбичка от една страна и към щуцер от друга. РЕшението е само 1 и то е бензинов маркуч с качествени скоби, маха се пресовката към щуцера и се използва той. Качествените скоби са необходимост,Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Значи ще взимам маркучи, такива каквито съм сменил след тръбичката, т. е. тези които са извитите на снимката. Лошото е, че в нашия магазин не продават маркучи с оплетка (армирани), продават едни които са само масло/бензино устойчиви. Дали ще ми свършат работа? Засега нямам проблеми със сменените от мен, които пак са по същата магистрала.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Добре де оправи си твойте маркучи, да не са нацепени по цялата дължина че да ги сменяш
Коментар
-
маркучите не са кербовани, всъщност и не са маркучи, а е найлоновия тръбопровод, който е същия като излизащия от резероара и минаващия под колата- найлонова тръбичка си е, а отгоре е сложено това, което имитира маркуч. Така е оригинално и ако не са пипане, това ще видиш отдолу. Трябва ти качествен маркуч да издържа на налягането, макар че не е кой знае какво. За спасяване на положението става за ден-два какъв да еLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
маркуча е ок. Обаче като ти чета последния пост и почвам да си мисля, че не говорим за едно и също място. Аз говоря за тези двата, които са между твоята стрелка и предния прозорец, двойка, която стига до една планка на колектора. А ти очевидно говориш за продължението им- което е вече доста кофти, защото там маркучите наистана са кербовани и отиват директно на рейката. Извинявам се ако съм те подвел. Ако говориш за тях, то имаш само 1 вариант и той е снаждане с преходник /е, нови маркучи или кербовка във фирма занимаваща се с това също става/Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:маркуча е ок. Обаче като ти чета последния пост и почвам да си мисля, че не говорим за едно и също място. Аз говоря за тези двата, които са между твоята стрелка и предния прозорец, двойка, която стига до една планка на колектора. А ти очевидно говориш за продължението им- което е вече доста кофти, защото там маркучите наистана са кербовани и отиват директно на рейката. Извинявам се ако съм те подвел. Ако говориш за тях, то имаш само 1 вариант и той е снаждане с преходник /е, нови маркучи или кербовка във фирма занимаваща се с това също става/
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар