Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за маркучи на Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    утре мога да ти направя снимка, че така и така съм разглобил да сменям инжектори, не ми е проблем. Обаче не съм обърнал внимание какъв е точно прехода между връзките, може и оттам да е, ще видя утре
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      pakumba написа:
      утре мога да ти направя снимка, че така и така съм разглобил да сменям инжектори, не ми е проблем. Обаче не съм обърнал внимание какъв е точно прехода между връзките, може и оттам да е, ще видя утре
      ОК, ще съм благодарен, междувременно преди малко поръчах два маркуча от колега, който продава части във форума. А имаш ли представа дали ще трябва да свалям колекторите, за да сменя тези маркучи?.

      Коментар


        #18
        marto_gp написа:
        pakumba написа:
        утре мога да ти направя снимка, че така и така съм разглобил да сменям инжектори, не ми е проблем. Обаче не съм обърнал внимание какъв е точно прехода между връзките, може и оттам да е, ще видя утре
        ОК, ще съм благодарен, междувременно преди малко поръчах два маркуча от колега, който продава части във форума. А имаш ли представа дали ще трябва да свалям колекторите, за да сменя тези маркучи?.
        много експедитивно и прибързано действаш, огледай първо, прецени, виж и така... ти си знаеш де. утре ще ти отговоря дали може без да се сваля колектора, мисля, че може да се махне планката и така да ги развиеш, но ще видя утре.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          pakumba написа:
          marto_gp написа:
          pakumba написа:
          утре мога да ти направя снимка, че така и така съм разглобил да сменям инжектори, не ми е проблем. Обаче не съм обърнал внимание какъв е точно прехода между връзките, може и оттам да е, ще видя утре
          ОК, ще съм благодарен, междувременно преди малко поръчах два маркуча от колега, който продава части във форума. А имаш ли представа дали ще трябва да свалям колекторите, за да сменя тези маркучи?.
          много експедитивно и прибързано действаш, огледай първо, прецени, виж и така... ти си знаеш де. утре ще ти отговоря дали може без да се сваля колектора, мисля, че може да се махне планката и така да ги развиеш, но ще видя утре.
          Вярно, че е прибързано но тъй като автомобила ми трябва, нямаше начин и потърсих всички бързи вариянти, а пък и за маркучите колегата иска 20 лв.Сега в тия студове паленето на газ е супер мъчително, а и има вероятност да не запаля на газ, че акумулатора ми започна вече 6 г. (Монбат-но съм от малкото, които са изкарали с такъв акумулатор толкова дълго време) и дори при палене на бензин е готов да падне. А Бравата не съм я палил днес изобщо и като не я пална един ден в тия студове е супер слаб.

          Коментар


            #20
            На 15 взимаш маркучите заедно с рейката.... 20лв. не е никак малко... наистина действаш прибързано...Ако ти пречат всмукателните колектори(горната част), можеш да ги развиеш от снадката им с долната част, спокойно да ги повдигнеш 10-20 санта нагоре и да работиш без притиснения ако съм разбрал правилно за кои маркучи говориш де...Струва ми се, че е най-удачно да свалиш рейката с инжекторите, понеже веднъж се мъчих да развия въпросните маркучи от рейката, за жалост без успех, та не е много добра идея да напъваш при монтирана рейка, като знам на какви места е захваната...

            Коментар


              #21
              lithrone написа:
              На 15 взимаш маркучите заедно с рейката.... 20лв. не е никак малко... наистина действаш прибързано...Ако ти пречат всмукателните колектори(горната част), можеш да ги развиеш от снадката им с долната част, спокойно да ги повдигнеш 10-20 санта нагоре и да работиш без притиснения ако съм разбрал правилно за кои маркучи говориш де...Струва ми се, че е най-удачно да свалиш рейката с инжекторите, понеже веднъж се мъчих да развия въпросните маркучи от рейката, за жалост без успех, та не е много добра идея да напъваш при монтирана рейка, като знам на какви места е захваната...
              Точно за тези маркучи става на въпрос. Мислех че това е нормална цена и ги поръчах на 20 лв. двата, не знаех ще вървят на по малка цена, но като ми трябват, не мога да избирам много. Днес смених въпросния маркуч, поне да закрепя положението няколко дена, с новия маркуч и нямам теч.

              Коментар


                #22
                след малко ще кача снимките, но отсега да ти кажа, че няма как да ги смениш без да махаш колектора, поне горната част и пак не съм убеден, че ше успееш. Възможно е да се наложи да вадиш цялата рейка. ще видиш на снимките
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #23
                  http://media.snimka.bg/s1/0047/02633...335808.bigНа 99% съм, че няма да успееш да ги развиеш от рейката само с махнат горен колектор. Беше ми студенко да си правя такива експерименти. Може да използваш случая и да свалиш цялата рейка, хем ще си измиеш инжекторите, аз това правих и ефекта е чуден. Работата не е много и не е сложна, освен ако някой болт не е накара да го разпробиеш, а на мен тъкмо 2 ме караха да ги разпробивам сега, а понеже и преди съм махал и тогава още 2 ме прецакаха. Сменяй ги да не са с еврейските им звезди, че много лесно се прецакват.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    pakumba написа:
                    http://media.snimka.bg/s1/0047/026338922-big.jpg?r=0http://media.snimka.bg/s1/0047/026338924-big.jpg?r=0http://pakumba.snimka.bg/business/razni.653441.26335808.bigНа 99% съм, че няма да успееш да ги развиеш от рейката само с махнат горен колектор. Беше ми студенко да си правя такива експерименти. Може да използваш случая и да свалиш цялата рейка, хем ще си измиеш инжекторите, аз това правих и ефекта е чуден. Работата не е много и не е сложна, освен ако някой болт не е накара да го разпробиеш, а на мен тъкмо 2 ме караха да ги разпробивам сега, а понеже и преди съм махал и тогава още 2 ме прецакаха. Сменяй ги да не са с еврейските им звезди, че много лесно се прецакват.
                    Здравей и благодаря за снимките. И аз направих тази процедура днес, в тоя студ направо премръзнах. Смених маркуча с такъв който продават на метър. Процедурата я извърших само като свалих горния колектор, тъй като нямах нужните инструменти за по цялостно разглобяване. Ще те послушам и като се поотопли времето ще сваля рейката и ще почистя инжекторите, но ще ако може да ми кажеш с какво да ги почистя.

                    Коментар


                      #25
                      киснах ги с кореселин, син спирт и меглио една нощ+ механично почистване. Все пак то си зависи колко и колко са зле, при мен ефекта както казах е приличен на пръв поглед, но ще дам повече инфо по-натам, защото днес само на място съм я пробвал и на палене.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар

                      Working...
                      X