Вчера сутринта не можа да запали.Ток има, върти си нормално, но като че ли "кашля" докато върти.Не дава никакви грешки , освен sеrvice due, но това предполагам е че трябваше да се обслужи на 12.01.12, но я обслужих по-рано. Предният ден заредих от ЕКО, ходих до Пловдив и никакъв проблем.Оставих я в 4 след обед и на другия ден вече не палеше.Два пъти ми направи следния проблем:при работа 5 мин на място и изминати два км, по едно голямо нагорнище изгуби обороти и мощност.Наложи се да обърна и след това по равното нямаше проблем.И втория път подобен проблем-по време на движение при изминати около 5 км пак изгуби обороти, не можеше да се форсира, но почти веднага се оправи.В големите студове свалях акумулатора.Дали е голям проблема?Казаха ми, че евентуално е от замръзване на нафтата. Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето на Стило 115 Мултивагон
Collapse
X
-
Днес я пробвах пак и запали от първия път.Температурите са същите като вчера, но не духа.Подкарах я и след около 200 м оборотите отново паднаха.Оставих я на място запалена десетина минути да загрее и след това нямаше проблем.Дали наистина е от нафтата?Един познат предположи че е от дебитомера.
Коментар
-
замръзва ти нафтата колега сложи си добавка и ще се оправиШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Това губене на мощност и падане на оборотите е точно от замръзване,на мен миналата вечер ми замръзна в движение и аз като теб трябваше да я оставя да поработи малко на едно място да се загрее,но не изчаках и както карах загуби обороти и изгасна и до там,а в нея има и бензин и добавка и зареждам от Ромпетрол УЖ им била хубава нафтата.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Замръзва най-често в движение, защото палиш и тръгваш и за това време тя осмуква малкото течна нафта която не е замръзнала в резервоара и остава само желето после, запушва помпата/филтъра и гасне!--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
10000 оборота малко трудно да вдигнетака е когато замръзне в началото пали и гасне после ще спре да пали въобще,вкарай я някъде на топло за няколко часа и ще запали,но може да се наложи да смениш горивния филтър,понеже ако е имало вода и е замръзнала в него после хартията става на нищо.
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
И днес няма положителен резултат с паленето.Замерих акумулатора-12,06V.Развих датчика на горивния филтър и си потече нафтата без проблем.На контакт горивната помпа се докарва горивото до филтъра.Явно проблема е след филтъра, но там май е сериозна работата.Индикатора за подгряване на свещите свети около 5 сек и тогава гасне.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар