Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето на Стило 115 Мултивагон

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето на Стило 115 Мултивагон

    Вчера сутринта не можа да запали.Ток има, върти си нормално, но като че ли "кашля" докато върти.Не дава никакви грешки , освен sеrvice due, но това предполагам е че трябваше да се обслужи на 12.01.12, но я обслужих по-рано. Предният ден заредих от ЕКО, ходих до Пловдив и никакъв проблем.Оставих я в 4 след обед и на другия ден вече не палеше.Два пъти ми направи следния проблем:при работа 5 мин на място и изминати два км, по едно голямо нагорнище изгуби обороти и мощност.Наложи се да обърна и след това по равното нямаше проблем.И втория път подобен проблем-по време на движение при изминати около 5 км пак изгуби обороти, не можеше да се форсира, но почти веднага се оправи.В големите студове свалях акумулатора.Дали е голям проблема?Казаха ми, че евентуално е от замръзване на нафтата. Благодаря!

    #2
    нафтата ти замръзва-сложи и присадка или малко бензин.за да запалиш ще трябва да махнеш кората на мотора и да включиш две духалки за около 15 мин и така.след това слагаш добавката или бензин,караш малко и тогава гасиш.така на другата сутрин ще си готов за палене

    Коментар


      #3
      Днес я пробвах пак и запали от първия път.Температурите са същите като вчера, но не духа.Подкарах я и след около 200 м оборотите отново паднаха.Оставих я на място запалена десетина минути да загрее и след това нямаше проблем.Дали наистина е от нафтата?Един познат предположи че е от дебитомера.

      Коментар


        #4
        Ако беше дебитомера шовече от 2000рпм нямаше да вдигнеш и да искаш.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          замръзва ти нафтата колега сложи си добавка и ще се оправи
          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

          Коментар


            #6
            също така е нетипично да замръзва в движение,провер си дали ти е здрав подгрева на нафтовия филтър

            Коментар


              #7
              Това губене на мощност и падане на оборотите е точно от замръзване,на мен миналата вечер ми замръзна в движение и аз като теб трябваше да я оставя да поработи малко на едно място да се загрее,но не изчаках и както карах загуби обороти и изгасна и до там,а в нея има и бензин и добавка и зареждам от Ромпетрол УЖ им била хубава нафтата.
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

              Коментар


                #8
                Замръзва най-често в движение, защото палиш и тръгваш и за това време тя осмуква малкото течна нафта която не е замръзнала в резервоара и остава само желето после, запушва помпата/филтъра и гасне!
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #9
                  Нека първо автора на темата, да каже за минус колко градуса иде реч.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Вечерта когато я оставих беше около -7, но през нощта имаше вятър, а колата беше на здраво течение.Нямям представа до колко е паднала температурата.Тази вечер пак направих опит.Запали, дигна 1000 об и след 10сек.угасна.През почивните дни ще видя как е горивния филтър.Всъщност колко са те?

                    Коментар


                      #11
                      10000 оборота малко трудно да вдигне така е когато замръзне в началото пали и гасне после ще спре да пали въобще,вкарай я някъде на топло за няколко часа и ще запали,но може да се наложи да смениш горивния филтър,понеже ако е имало вода и е замръзнала в него после хартията става на нищо.
                      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                      Коментар


                        #12
                        И днес няма положителен резултат с паленето.Замерих акумулатора-12,06V.Развих датчика на горивния филтър и си потече нафтата без проблем.На контакт горивната помпа се докарва горивото до филтъра.Явно проблема е след филтъра, но там май е сериозна работата.Индикатора за подгряване на свещите свети около 5 сек и тогава гасне.

                        Коментар


                          #13
                          сменяй горивния филтър и ще се родиш.днес правих hdi и се оказа от филтъра не пали особенно под -7

                          Коментар


                            #14
                            Глупав въпрос, но как се развива този филтър?Само металния корпус ли се отделя и накъде се развива-по посока или обратно на часвниковата стрелка?

                            Коментар


                              #15
                              само металния корпус да,развива се най-лесно със специална скоба за филтри.гледано отгоре въртиш по часовниковата стрелка

                              Коментар

                              Working...
                              X