Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

колебание между пунто бензин и пунто дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    проблемите винаги излизат от там че са решили да минат тънко сааб 95 чипнат на 210 коня турбо с газова Бигас 100000 км но газовата беше 2100 лева не си мислете че като турите сам за 800 лева ще е безпроблемен за тва не се пести свещи -илиреви , кабели оригинални или усилени иначе взимаш по запазената кола и фиат се взима със сърце не с акъл мерцедес ц200 компресор 500000 на гас алфа 155 2.0 16В 220000 с БРЦ и....а живота на турбото е около 200000 км и финишира някой по рано други по късно , всичко зависи как е пазена и скакво масло, а италянците не обичат да сменят маслото
    Power Under Pressure

    Коментар


      #32
      Dido_Lyubenov написа:
      cokata_23 написа:
      Аз пък ще каажа - ако намериш читав дизел вземай, ако намериш читава бензинка вземай.На газ ще ти е по евтино. Но ако не намериш читава бензинка после ще ти излезе солено.Всичко зависи от това на какво ще попаднеш.Успех!
      Стова също съм съгласен Аз имах бензинова кола пред и си я карах само на бензин - газови глупости не съм присаждал До последно нямах грижи с ДВГ, за разлика от колегите с газови, дето все нещо им е скапано. Моя съвет е, като си вземеш бензинова, си я карай само на бензин, по-евтино ще ти излезе. Ще си купя и ще карам кола на газ, само ако се произвежда още в завода с газова уредба.
      Да я кара на бензин по евтино от дизела никога няма да му излезе, а в града може и да е двойна разликата при тия два мотора.И това че се скапва на 200 000 не е вярно. Мойта е на 245 хиляди и няма признаци да се е скапало, а го карам с масло 5w40.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #33
        infineon написа:
        Dido_Lyubenov написа:
        cokata_23 написа:
        Аз пък ще каажа - ако намериш читав дизел вземай, ако намериш читава бензинка вземай.На газ ще ти е по евтино. Но ако не намериш читава бензинка после ще ти излезе солено.Всичко зависи от това на какво ще попаднеш.Успех!
        Стова също съм съгласен Аз имах бензинова кола пред и си я карах само на бензин - газови глупости не съм присаждал До последно нямах грижи с ДВГ, за разлика от колегите с газови, дето все нещо им е скапано. Моя съвет е, като си вземеш бензинова, си я карай само на бензин, по-евтино ще ти излезе. Ще си купя и ще карам кола на газ, само ако се произвежда още в завода с газова уредба.
        Да я кара на бензин по евтино от дизела никога няма да му излезе, а в града може и да е двойна разликата при тия два мотора.И това че се скапва на 200 000 не е вярно. Мойта е на 245 хиляди и няма признаци да се е скапало, а го карам с масло 5w40.
        ама го караш ТИ и си сменяш маслото навреме ) за това ти е издържала толкова , а и нова ли си я купил колата , може тоя преди тебе да я сменил
        Power Under Pressure

        Коментар


          #34
          Някой май не харесва дизелак с турбинка То за тези неща гаранция няма. И нова турбинка да сложиш, пак може да се скапе 1000 км. И да няма турбинка, пак има доста скъпи неща за скапване. Въпрос на късмет. Със сигурност обаче с дизела ще му излиза на същата цена като по-слабия бензинов на газ. Ти кво мислош, ч ато е на газов инжекцион и няма да му гори по 2 с тоя малкия мотор ли Малолитражен мотор с малка мощност в градско ще му гори повече от моята Мареа. Къде го засилваш човека у гъбите :D Мой колга купи Нисан Микра 1.1 за жена си - бензинка без турбо - 12 - 14 /100 градско бензин къде отиваш може би ? И да и сложи газова, с това градско пак ще му е 50/50 бензин/газ. Докато не вдигне градуси и няма газ, пък той вече ще стигнал там за където е тръгнал
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #35
            Dido_Lyubenov написа:
            Някой май не харесва дизелак с турбинка То за тези неща гаранция няма. И нова турбинка да сложиш, пак може да се скапе 1000 км. И да няма турбинка, пак има доста скъпи неща за скапване. Въпрос на късмет. Със сигурност обаче с дизела ще му излиза на същата цена като по-слабия бензинов на газ. Ти кво мислош, ч ато е на газов инжекцион и няма да му гори по 2 с тоя малкия мотор ли Малолитражен мотор с малка мощност в градско ще му гори повече от моята Мареа. Къде го засилваш човека у гъбите :D Мой колга купи Нисан Микра 1.1 за жена си - бензинка без турбо - 12 - 14 /100 градско бензин къде отиваш може би ? И да и сложи газова, с това градско пак ще му е 50/50 бензин/газ. Докато не вдигне градуси и няма газ, пък той вече ще стигнал там за където е тръгнал
            Приятел нз какво му е развалено на тоя Нисан, ама имам приятел със Ситроен Саксо 1,1 ии съм го ползвал известно време и през лятото и през зимата лято в СФ -5,5-6 зима най мн 7 л. не виждам какво му е лошото на тоя разход.Със здраве не искам да се заяждам

            Коментар


              #36
              аре стига с това двоен разход на Газ ,де го има това (при ГИ) и кво като е малолитражка гори колкото трябва аз карам Пунто МК2 1.2 60 коня (Малолитражка) от 3 години ,от 7 месеца карам на Газ (с ГИ за 1000 лв съм) и разликата в горивото е точно 1 литър на бензин е 7 градско а на Газ е-8и за въпросните месеци съм изминал около 20 000 км и съм сменил само един Филтър(въздушен)поне по мой груби сметки съм си избил вложеното за ГИ преди около 3-4 000 км и съм страшно доволен и това че градско се губи смисъла че бавно прехвърляло ми при -10 градуса прехвърля за около 5-7 мин горе долу (за мен времето да си ичистя колата)пък който както иска да го приема който не негово си решениеаз съм страшно доволен от Газ-та за 20лева минавам 200 кмPS:
              WhitePower написа:
              според мене всичките дизелисти пишат от зафист че гаста е много по ефтина а те сипват на 2.60 и ги боли главатаа ако се търси перформанс то турбо бензина убива всичкото дизеле
              Абе има нещо вярно в думите ти
              Шофирай разумно, на пътя не си сам.
              Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
              Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
              Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

              Коментар


                #37
                todorshalev написа:
                аре стига с това двоен разход на Газ ,де го има това (при ГИ) и кво като е малолитражка гори колкото трябва аз карам Пунто МК2 1.2 60 коня (Малолитражка) от 3 години ,от 7 месеца карам на Газ (с ГИ за 1000 лв съм) и разликата в горивото е точно 1 литър на бензин е 7 градско а на Газ е-8и за въпросните месеци съм изминал около 20 000 км и съм сменил само един Филтър(въздушен)поне по мой груби сметки съм си избил вложеното за ГИ преди около 3-4 000 км и съм страшно доволен и това че градско се губи смисъла че бавно прехвърляло ми при -10 градуса прехвърля за около 5-7 мин горе долу (за мен времето да си ичистя колата)пък който както иска да го приема който не негово си решениеаз съм страшно доволен от Газ-та за 20лева минавам 200 км
                според мене всичките дизелисти пишат от зафист че гаста е много по ефтина а те сипват на 2.60 и ги боли главатаа ако се търси перформанс то турбо бензина убива всичкото дизеле
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #38
                  WhitePower написа:
                  todorshalev написа:
                  аре стига с това двоен разход на Газ ,де го има това (при ГИ) и кво като е малолитражка гори колкото трябва аз карам Пунто МК2 1.2 60 коня (Малолитражка) от 3 години ,от 7 месеца карам на Газ (с ГИ за 1000 лв съм) и разликата в горивото е точно 1 литър на бензин е 7 градско а на Газ е-8и за въпросните месеци съм изминал около 20 000 км и съм сменил само един Филтър(въздушен)поне по мой груби сметки съм си избил вложеното за ГИ преди около 3-4 000 км и съм страшно доволен и това че градско се губи смисъла че бавно прехвърляло ми при -10 градуса прехвърля за около 5-7 мин горе долу (за мен времето да си ичистя колата)пък който както иска да го приема който не негово си решениеаз съм страшно доволен от Газ-та за 20лева минавам 200 км
                  според мене всичките дизелисти пишат от зафист че гаста е много по ефтина а те сипват на 2.60 и ги боли главатаа ако се търси перформанс то турбо бензина убива всичкото дизеле
                  Дизелджиите са активни, щото не карат - де нафта замръзнала, скъпа при това, де акумулатора умрял. Всеки си има глава на раменете да прецени, няма смисъл да се дърлим на кой му по-култова колата.Не зная колегата следи ли си темата, това за мен са най-безсмислените теми. Дано се ориентира!Колкото до палене и каране на газ на студено, мога да покажа това:http://www.youtube.com/watch?v=9TJBN...1&feature=plcp
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #39
                    muns61 написа:
                    WhitePower написа:
                    todorshalev написа:
                    аре стига с това двоен разход на Газ ,де го има това (при ГИ) и кво като е малолитражка гори колкото трябва аз карам Пунто МК2 1.2 60 коня (Малолитражка) от 3 години ,от 7 месеца карам на Газ (с ГИ за 1000 лв съм) и разликата в горивото е точно 1 литър на бензин е 7 градско а на Газ е-8и за въпросните месеци съм изминал около 20 000 км и съм сменил само един Филтър(въздушен)поне по мой груби сметки съм си избил вложеното за ГИ преди около 3-4 000 км и съм страшно доволен и това че градско се губи смисъла че бавно прехвърляло ми при -10 градуса прехвърля за около 5-7 мин горе долу (за мен времето да си ичистя колата)пък който както иска да го приема който не негово си решениеаз съм страшно доволен от Газ-та за 20лева минавам 200 км
                    според мене всичките дизелисти пишат от зафист че гаста е много по ефтина а те сипват на 2.60 и ги боли главатаа ако се търси перформанс то турбо бензина убива всичкото дизеле
                    Дизелджиите са активни, щото не карат - де нафта замръзнала, скъпа при това, де акумулатора умрял. Всеки си има глава на раменете да прецени, няма смисъл да се дърлим на кой му по-култова колата.Не зная колегата следи ли си темата, това за мен са най-безсмислените теми. Дано се ориентира!Колкото до палене и каране на газ на студено, мога да покажа това:http://www.youtube.com/watch?v=9TJBN...1&feature=plcp
                    Не пишем от завист. Това че е скъпа нафтата е факт, но го компенсира с разход 3.5 извънградско.За всички дето го плюят ще покажа това
                    Код:
                    4-милионният 1.3 16v MultiJet двигател бе произведен в завода на Fiat Powertrain в Биелско Бяла, Полша в четвъртък, 4 февруари. Това е престижно постижение, което потвърждава огромния успех на този малък дизелов двигател.  Технологията MultiJet, явяваща се революция на системата Common Rail (създадена от Fiat през 1997 г.), е лансирана през 2003 г.  Непрекъснато технологично усъвършенстван във времето, двигателят 1.3 16v MultiJet (известен в света като MultiJet II) е носител на множество награди, включително и Двигател на Годината (в категорията 1.0 л -1.4 л) през 2005 г.  Двигателят е наличен с различни нива на мощност: от 75 к.с., с фиксирана геометрия на турбокомпресора до 85 к.с. и дори 95 к.с.,и двата с променлива геометрия на турбокомпресора.
                    Никой не пише произведени 4 милиона бензинови мотора 1.2 нали?
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #40
                      Цитат изваден от една статия...........:Най-добре на FIAT Punto обаче пасва двигателят с обем 1 200 куб. см и мощност 60 к. с.-той харчи само с половин литър повече бензин, но е много по-еластичен и удобен за дълъг път. Дори е за предпочитане от по-мощният агрегат с мощност 75 к. с., който върви някак
                      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                      Коментар


                        #41
                        Колега, muns61, изобщо не завиждам на "газаджиите" щото съм "дизелджия" Ба си изказването дето го направи ! Много ми е интересно, как до сега не ми се случи да не запаля заради замръзнала нафта или нещо от тоя род ? Акумулатора си има определен живот, и независимо дали е на бензинова или дизелова кола, като не си технически грамотен да си я поддържаш, пак ще страдаш. Мога да ти кажа и че ми се е случвало да не ми запали бензинова кола от студа - замръзнала вода в бензина, но с дизела проблем заради студа не съм имал до сега. Не завиждам на газаджиите, съжалявам ги като започнат проблемите им, причинени от присаждането на газови уредби, Франкенщайнска работа
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #42
                          несъм чел темата, но си казвам моето мнение - определено взимай бензиновото пунто дизела има много скъпи ремонти, и ще ти излезе златно, а и невиждам какво ще му е евтиното нафтата 2,70, слагаш едно газово на бензинката и си ти, градско повече от 10/100 няма да те харчи = 13 лева/100км дизела 7-8/100 = 19 лева/100км, да не говорим ако се наложи да сменяш турбина и маховик и разпърсквачи и там всичките му чудесий на дизела, и друго зимата няма да ти се налага да сипваш спирт за горене в резервоара и да се чудиш сутринта ще запали ли, или нафтата ще е замръзнала

                          Коментар


                            #43
                            Ама тука верно станало като на пазара. Всеки си хвали неговото, лошо няма. То едни сметки, едно чудо, ще вземе да послуша съветите ни и утре ще си блъска главата в стената. Така че младежа пуснал темата ако има глава на раменете си да си решава сам.
                            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                            Коментар


                              #44
                              [quote:1767fb657e="galinchooo"]Цитат изваден от една статия...........:Най-добре на FIAT Punto обаче пасва двигателят с обем 1 200 куб. см и мощност 60 к. с.-той харчи само с половин литър повече бензин, но е много по-еластичен и удобен за дълъг път. Дори е за предпочитане от по-мощният агрегат с мощност 75 к. с., който върви някак
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар


                                #45
                                Колега infineon, остави ги да си дрънкат глупостите за газови икономии и прочие :D Щом отричат технология като мултиджет, явно не им е ясно за какво иде реч. Чудя се как не са го посъветвали още да си вземе една жигула и да и сложи газова, може и от бутилка да спести, ако ползва от онези малките туристически Нека колегата направи една елементарна съпоставка - броя на темите в раздел дизелови двигатели, в този форум и събере броя на темите в разделите бензинови двигатеи и газови и метанови уредби пяк в този форум. Ето ти нещо показателно. Теми в раздел "Дизелови двигатели" : 2495=========================Теми в раздел "Бензинови двигатели" : 2127 +Теми в раздел "Газови и метанови уредби" : 1521Получаваме 3 648 проблема за бензинови коли с газови уредби срещу 2495 за дизелови ДВГ без присадки. И кой сега е номер 1 ?
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X