И аз съм на мнение за дизела,както казват колегите специално този бензинов мотор е с проблемен,може да е 1 на 1000 както се написа в по-горния пост,но Дидо е прав.Бензиновия мотор е с пластмасови колектори и задължително трябва да му сложиш ГИ с обикновена газ не става.Дизела може да е скъп,но е икономичен,като си карам Бравото(на бензин) и като мина с 10лв. 35км. си удрям газа в тавана,миналата седмица като минах със Пунтото мк2 1.9 чист дизел 180км. и останах изненадан.Да замръзват дизелите като се слага пиклива нафта,лично едно момче,което работи на Шел ми каза,че обикновената им нафта е до -15 е ако наливате такава и не ползвате добавки няма как да не мръзне.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
колебание между пунто бензин и пунто дизел
Collapse
X
-
Пропуснах също да кажа, че на бензинов ДВГ без турбо и с намалено съпротивление (от издухан катализатор примерно) му се нарушава горивния процес и разхода се увеличава а мощноста намлява и тогава вече става "мамата"Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Аз карам точно такова 1.3 мултиджет. От мотора съм много доволен, икономичен е доста, при 2000 оборота като дадеш газта до долу и колата се изстрелва.Това с непаленето са глупости, ето клипче как пали мойто при -21 http://www.youtube.com/watch?v=gECpN0ugb-AИзвънградско съм постигал разход 3.4 на 100, зимата в София към 6 -6.5 Мотора има само един пистов ремък дето се сменя.Карал съм преди и пунто 1.2 60 коня от стария модел, и вървеше доста по зле от това а даваше разход 8-9 градскоНа бензиновото единствения плюс му е че може да си намериш целия мотор втора ръка за 250 лв, той се води FIRE.А ако ще взимаш бензиновото не виждам за какво ще набутваш толкова пари да вземеш тоя мотор с купе с козметични разлики.За 1500 че и по малко може да си намериш перфектно пунто мк1 1.2.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
аз пък като се замисля за дизела и цената лошо ми става , другото е че ще е на поне 150000 - 200000 на тея години , което значи че турбото е пътник аре още еднакога пара с нашата ссссскапана нафта заминава и ГНПто и дюзите аре още една кофа пара дизела винаги е бил по скъпия вариант и не може да се сравнява с газя аз съм на газ с ГИ от 9 години , сменил съм един редуктор и един мап , газовата мие БРЦ и беше 2000 лева , редуктора 200 лева , мапа 38 от тогава само сипвам и карам ,да не кажа че е и състезавах с нея щото е 2.0 16ввсичко зависи какво искаш , но определено нашата нафта мязи на газьол повече от колкото на нафта , като знам и как се разреждат с базови масла и други подробностти , без добавки си умрял , аре още едно перо за разход щото са по 10 15 лева тука всички дизели пушат като ненормални - дори и най-новите , а как не видях в холандия един на припушва , там даже имаше дизели на гас така че всичко отива към еко горивата , въпроса е че тука всичко е цигания и гледай да купиш по запазения автомобил , щото ако вземеш някоя куруба без значение от горивото , ще си скубеш косите и ще е само изваждане , а за дизела изваждането е доста повече от бензина , веригата е най малкия проблем , въпреки че ако е разтегната , пак дупе да ти е яко тези коли нов внос на тези години са поне на 200000 реални , прави си сам сметкатаPower Under Pressure
Коментар
-
ivel написа:200 000 ама не забравяй че ресурса им е около800 000км.за поддръжка -кабели на всеки 10000,а свещи на всеки 5 000(това на газ)Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Не че нещо ама ме гложди една мисъл, че след като в момента (а и не само) цената на LPG у нас е да не кажа най-ниската в ЕU, та дали това ще се запази при условие че конвенционалните горива стремително летят на горе.п.с. все пак Пропан Бутана (LPG) е производен на нефта за разлика от Метана (CNG) .Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
пропаннитана си остава винаги най ефтиното гориво, ако претола върви нагоре то и дизела ще е след него неизбежно и гаста да я вдигнат но винаги ще е 2 пъти по ефтина както казвам опита ми отгазови уредби минава 20 години , помня я и на 40 стотинки а бензина беше 120 , помня как и гаста беше 2.6 пъти по ефтина и много се радвах на инвестицията на газовата защото я избих за7000 км а за свещите , мойте са иридиеви 8 броя и ги сменям на 100000 км а кабелите на 200000 щото съм с 4 бубини на свещите моля некомпетентните да не говорят на изуст защото така само исказат предубежденията си без никакъв опит с колитеPower Under Pressure
Коментар
-
и да не е на 5000 е факт че газта иска напълно изрядни кабели и свещи, докато бензина е по толерантен и към износени свещи.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
ето опитът ми -пунто1 на газ с нова газова уредба ловато със свещи бош -4800км и капут.свещи нжк около8000км.за тези километри и дюза.хюндай сантафе с нов ги ловато-20 000км и 6 нови дюзи ,кабели и свещи .какво ще кажете за сантафето.просто не ги хвалете толкова много.а безопасноста .смея да кажа че съм карал много на газ и го казвам от опит.по-доброто е дизеловия мотор
Коментар
-
ivel написа:ето опитът ми -пунто1 на газ с нова газова уредба ловато със свещи бош -4800км и капут.свещи нжк около8000км.за тези километри и дюза.хюндай сантафе с нов ги ловато-20 000км и 6 нови дюзи ,кабели и свещи .какво ще кажете за сантафето.просто не ги хвалете толкова много.а безопасноста .смея да кажа че съм карал много на газ и го казвам от опит.по-доброто е дизеловия моторhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
cokata_23 написа:Аз пък ще каажа - ако намериш читав дизел вземай, ако намериш читава бензинка вземай.На газ ще ти е по евтино. Но ако не намериш читава бензинка после ще ти излезе солено.Всичко зависи от това на какво ще попаднеш.Успех!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар