колебанието е между Fiat Punto 1.3 Multijet (70 кс) 2004г и Fiat Punto 1.2 2003 (60кс) ,главно относно разхода на гориво и обслужването.понеже бензинката явно гори повечко, как стои въпроса с газовата уредба и дали си заслужава или да се взима направо дизела .главно ще се използва за извънградски преходи ,предварително благодаря на отзовалите се
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
колебание между пунто бензин и пунто дизел
Collapse
X
-
1,3 мултиджет Расход топлива в городе 5.9 л/100 км Расход топлива на шоссе 3.9 л/100 км Расход топлива Смешанный цикл 4.6 л/100 км1,2 Расход топлива в городе 7.9 л/100 км Расход топлива на шоссе 5.1 л/100 км Расход топлива Смешанный цикл 6,1 л/100кмсам направи избора,аз бих се спрял на бензина( с гас естествено)ако монаваш повечко километриFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
първо на колегата който коментира-помош не пали,това са пълни глупусти.jtd i multijet са дизелови мотори със най-съвременната технология на впръскване.второ аз лично палих на -20 и без проблем.трето това че някои са се мъчели да палят с изтощени акумулатори,счупени стартери,без добавки или просто са по-старите поколения дизелови мотори и зимата маркучите им стават на камък и засмукват въздух не значи че всички дезели трябва да ги поставяме под общ знаменател.1,2 60 кс моторите си имат масово проблеми с компютрите,така че не те съветвам да се хвърляш на тях аз лично бих заложил на multijeta.с риск да ме оплюят ще ти кажа че също газовата уредба трябва да ти е газов инжекцион а тя струва пари-от 800 нагоре така че се замисли
Коментар
-
колега да си изкажа и аз мнението карам Пунто МК2 1.2 60 коня от около 3 години обслужването е ефтино а разхода взависимост от Шофера като я купих (млад шофер) колата даваше разход около 6.5 градско бензин и окло 5 извънградско(падал съм и под 5)обаче мина време и колата започна да харчи повечко 7 градско (тва си ми е от главата) и се реших да слагам ГИсложих ГИ Фобос и карам вече 7-8 месеца така и съм много доволен от към Разход и вървеж разлика във вървенето няма а в Разхода е 8 на 100 Газ градско с газене от моя страна ивънградско е около 6 и разликата от преди и сега се вижда само в километража който според мен се върти нещо много бързо конете не са много но са ми достатъчни пъргаво автомобилче е е вярно като пуснеш климатика се усеща Аз ти препоръчвам Бензинка ако искаш да е по икономчноШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Ако дизела е по-скъп с 1000-1500 лв. спрямо бензинката смятай.че сложиш ли хубав газов инжекцион на бензиновата разликата ще се стопи.Отделно газовата си е допълнителен модул в колата(не заводски) и понякога възникват проблеми.И двата мотора са икономични,като за дизеловият технологията е доста съвременна,а италианците определено са добри в дизеловите двигатели.За 1.2 се говори наистина за проблеми с компютъра,но това сигурно е 1 на 1000 така,че нека това не ти е меродавно при избора.Досега не съм видял сериозни оплаквания от дизеловият агрегат при колегите с такива коли.И двата автомобила притежават задоволителна еластичност и пъргавина спрямо кубатурата си.Аз лично бих предпочел дизелака,но това си е мое виждане.И все пак си остава това дали ще попаднеш на читава кола,независимо коя от двете избереш.Мисля това е основното при покупката.Мислил ли си и за варианта Fiat Punto 1.9 Multijet (90 кс)Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
getsata73 написа:преди фиата от подписа ми имах един пасат1.8 на газ ,от която газ имам само лоши спомени та затова съм раздвоенКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:getsata73 написа:преди фиата от подписа ми имах един пасат1.8 на газ ,от която газ имам само лоши спомени та затова съм раздвоенfiat ulysse 1,9 td 90 кс
passat 1,8 90k.s. lpg
москвич 408 lpg
Коментар
-
Моето мнение е Дизела ! Да слагаш тука газови уретби ... дрън дрън. Добър газов инжекцио 1000 + лв., още една камара вероятни проблеми, не мисли че като е инжекцион и ще е ... Ако ще е за жената - с дизел по-лесно ще се оправя. За малки икономични разходки - по-добре дизела, щото на бензиновото докато му избиеш парите за газовата ... може да продадеш колата :D Ако си вземеш бензиновото, по-добре не го съсипвай с газова уредба Малък мотор с малка мощност - няма да ти гори малко на газ, какъвто и инжекцион да му сложиш. Ще имаш грижи с ламбда сонда постоянно, ще ти издуха и катализатора за 2 месеца. Ти решавай.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар