Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат стило 1.9 JTD 115 съединител или помпа???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    фиат стило 1.9 JTD 115 съединител или помпа???

    колеги малко смотан въпрос ама от питане нищо несе губи днес съединитела ми започна да прави номера скоростите на 10 сменяниа на предавки 2-3 педалът оделя много долу а останалите както трябва погледанал съм течноста не е тиа проблема иначе съединитела небуксува немога да разбера точно това оделяне ниско долу трqбва да натисна педала до ламарината зада вклиуча скорост и съвсем малко да отпусна вече тругва колата и така се мени ту оделя наи долу ту посредата или ако го натисна веднъж и вкарам пурва с лекота и непускам съединителя искарвам първа и пак тръгвам да я вкарвам и трудно влиза??? другото ми питане неска като я настъпих на първа и втора обортомера ми подминава 4500 и отива към 5200 но нея дух докраи да видя точно до къде ще стигне обортомера тягата я има и след 4500 което много ме учудва??

    #2
    Горна Помпа, или Педал на съединителя, там някъде ти е проблема .
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

    Коментар


      #3
      tomsan написа:
      Горна Помпа, или Педал на съединителя, там някъде ти е проблема .
      и аз така мисла колега дано да е помпата

      Коментар


        #4
        Има едни гумички на помпата и когато си заминат започва да пуска от там и за това отделя ниско,защото влиза въздух и аз мисля,че е от помпата.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #5
          ivailo rachev написа:
          Има едни гумички на помпата и когато си заминат започва да пуска от там и за това отделя ниско,защото влиза въздух и аз мисля,че е от помпата.
          може да влиза въздух иначе течност нетече от никоя помпа поне от моите вижданиа на този сняг навън но няколко пъти натисках анбриажа и местих колата да видя дали има загуба на течност и няма.

          Коментар


            #6
            течност не тече ама и не може да нагнети добре и върти течноста само.така че гумички на помпата е причината

            Коментар


              #7
              Само,че вече не съм сигурен дали могат да се сменят само гумичките или трябва цялата помпа.Тази операция съм я правил и става да се сменят само гумичките,но на доста стара помпа.
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

              Коментар


                #8
                Цялата помпа да за ти е мирна главата и си търси Ори. Валео по възможност, щото аз още бера ядове с едно АП.
                Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                Коментар


                  #9
                  какви гумички-цяла помпа ,не е кой знае колко скъпа

                  Коментар


                    #10
                    Еми щом 100лв не са ти много, що не ми подариш 1 Валео, остатък над 100лв аз ще си го доплатя.
                    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                    Коментар


                      #11
                      има и по-евтини варианти на добро качество -фенокса мисля е около 70лв

                      Коментар


                        #12
                        днес питах за помпа казаха ми че долната е 89лв а горната 108лв самоче докато нея закарам на сервиз тези дни да непрецакам синхронизаторите на скоростите и дано да е долната проблема по евтин вариант е защото вече издишам спрямо финансите за колата от един месец я имам и съм дал по нея 1600 лв за пулно обслужване

                        Коментар


                          #13
                          Tова в някой сервиз ли ?Направо сменяй сервиза, щото таз кола има 1 помпа.
                          djaklamata написа:
                          вече издишам спрямо финансите за колата от един месец я имам и съм дал по нея 1600 лв за пулно обслужване
                          Спокойно още ще има !Що не изчака да купиш моята ?
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            emzo написа:
                            Tова в някой сервиз ли ?Направо сменяй сервиза, щото таз кола има 1 помпа.
                            djaklamata написа:
                            вече издишам спрямо финансите за колата от един месец я имам и съм дал по нея 1600 лв за пулно обслужване
                            Спокойно още ще има !Що не изчака да купиш моята ?
                            наистина ли има една помпа и в сервиза ми казаха че са две и като звунах в магазина ми казаха долна 89 и горна 108 лв иначе за колата емзо супер е, но 2/3 врати само турсех и искам иначе чувал съм много за твоита кола които и да я купи няма да съжалява успах с продажбата и много благодаря ако наистина си прав че е една помпата.

                            Коментар


                              #15
                              Има помпа на съединителя - тази, която е в купетоилагер-помпа, която замества аксиалния лагер и за да се смени се сваля ск. кутия.А и тя струва 200лв някъде
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X