Ако чека не свети при откачен маркуч на регулатора, а като го закачиш светва, по-скоро търси проблема в дебитомера. TPS-а можеш да го провериш, като му откачиш конектора (при загасен ДВГ, естествено), вържеш омметър към средния и някой от крайните изводи, и видиш дали не прекъсва при някое положение на педала. Съпротивлението му трябва да следва точно движението на педала за газта. Според мен, проблема ти не е свързан с него. Разсъжденията ти за връзката между инжекторните времена и температурата не са съвсем точни, до колкото съм забелязал, този двигател си влиза в режим още при 60-тина градуса, времената на празен ход са 2-2,5 мсек още тогава. Като светне чека, не записва ли някаква грешка?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при шофиране извънградско Браво 1.8 16V
Collapse
X
-
veselin10 написа:Имам читави дросел с датчик и дебитомер като за нашите двигатели. Да поомекне времето и можем да направим проба.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:wwalker написа:Не се изказвай толкова категорично, че повреден термостат (незатварящ) влияе само на разхода. При някои двигатели (1.8 16V май е точно един от тях) ЕКУ минава в авариен режим точно когато не държи температура продължително.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Така ново развите по темата.Правих едно пътуване до Русе, проблема не се прояви и чека не свети, НО само в посока Русе, на връщане чека свети и повече от 140-150 няма.Връщайки се в София, веднага на диагностика, но имах глупоста да угася двигателя и грешка нямаше, а човека с диагностиката видя светналия чек, пробвахме с Виза, ФЕС, Бош тестер и нищо грешка няма, обаче забелязах че проблема се проявява когато я вкарам на принудителен празен ход или карам с ниски обороти на висока предавка. Дросела е чист, нов въздушен филтър, колата е адаптирана като по учебник, няма колебание на оборотите, няма неритмична работана мотора, МАФ.а е чист.изключвам варианта с термостата защото за 400 км при това каране все щеше да се сети че не и е топло калкото трябва.Идей някакви?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:забелязах че проблема се проявява когато я вкарам на принудителен празен ход или карам с ниски обороти на висока предавка.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Punto_II_HGT написа:Изтупвам темата от прахта с въпрос:Какъв се оказа проблема в края на краищата, защото в момента при мен положението е същотоКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Punto_II_HGT написа:Изтупвам темата от прахта с въпрос:Какъв се оказа проблема в края на краищата, защото в момента при мен положението е същото1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар