Така проблема е следния, тръгна ли на извънградско пътуване след около 20-тина км. ми светва чека на таблото и колата ограничава скороста до 140 пряко сили 150 км/ч.На диагностика правена със СОК1 установихме че ламбдата не клати до нормалините стойности, и започва да работи по таблица. Термостата отваря на около 80 градуса но на дълго пада и не държи температурата. Мислех че колата влиза в авариен режим заради некоректните стойности на ламбда сондата и термо датчиците на термосата, но на последваща диагностика ламбдата си показваше коректни стойности от 0.1 до 0.95Дебитомера работи коректно, оборотите са заковани на 850рмп.Установих нещо странно имаше изваден маркуч на вакум регулатора, излизащ от всмукателния колектор колата не държеше стабилни обороти, в смисъл че при подаване на газ задържаше на 1300 рмп и рязко падаха на 850рмп. Но при това положение не светеше чека на дълго разтояние. Прави го само на дълго в града го прави примерно ако съм карал поне 20-на км без да спирам.Идеи някои да има, възможно ли е датчика на дросела да е проблемен и как да го хвана, нещо друго като идеи, щото аз вече се изчерпих.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при шофиране извънградско Браво 1.8 16V
Collapse
X
-
Re: Проблем при шофиране извънградско Браво 1.8 16V
S_BANKOV написа:Термостата отваря на около 80 градуса но на дълго пада и не държи температурата. ...Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Препоръчвам инсталация на това .... работи безпроблемно.... и най-важното ... Не е скъпо !!!http://download.fiat-bg.org/Books/Br.../Termostat.pdfAUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
nedialk00
ако в града като караш 20км и пак ти пада температурата(то зависи и как караш де) си е термостата иначе бих заложил на температурния датчик на инжекциона
Коментар
-
E защо тогава когато е изваден маркуча на вакума чека не свети ?Започвам да си мисля че липсва налягане в смукателния колектор, или в това че на генерацията няма кьораво гърне.Термостата тази седмица ще се сменя, или поне се надявам да успея да го сменя че в тоя студ си е бая разглобяване.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: Проблем при шофиране извънградско Браво 1.8 16V
S_BANKOV написа:Термостата отваря на около 80 градуса но на дълго пада и не държи температурата.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Добре, приемам забележката. Но не е ли глупаво? Изпреварва си човека, ама ЕКУ за да си пази мотора, му бие шута и .................... Верно че чека му свети, но ми звучи несериозно. Я го видял я не, особенно като кара със над 140. Аз такъв автомобил, с такъв софтуер не искам. Но щом казвате, че е така добре, за пръв път чувам, признавам сиPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
bboyd написа:И аз да кажа нещо при скорост над 130 в това студено време колко искаш да загрее. Не че съм някой кой знае колко разбиращ.
Коментар
-
Аз не разбрах, при изваден маркуч на вакуум-регулатора, чека не светва, ако го сложиш, започва да свети, като караш на дълго, така ли? С изваден маркуч вдига ли повече от 140?С изваден маркуч е нормално ламбдата да не "клати", дето викаш, както трябва, защото тогава двигателя работи на бедна смес - първо, защото смуче въздух след дебитомера, и второ, защото така налягането в рейката е по-ниско от номиналното.
Коментар
-
wwalker написа:Не се изказвай толкова категорично, че повреден термостат (незатварящ) влияе само на разхода. При някои двигатели (1.8 16V май е точно един от тях) ЕКУ минава в авариен режим точно когато не държи температура продължително.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ти като извадиш маркуча на регулатора ЕКУ пак вкарва колата в някъв режим. Не винаги лампата светва, зависи какъв проблем е засечен.Поясни какво точно правиш, защото ако вадиш маркуча и не го затапиш(той предполагам отива в колектора) отива повече въздух и то не филтриран. Самият регулатор също не отчита правилно налягането. Ако го вадиш и затапваш просто налягането на регулатора няма да е коректно. Във всеки случай не ти е работа да го вадиш, освен като временно решение, ако мембраната е спукана и отива гориво в колектора, но и тогава трябва поне да се затапи и то само временно, докато смениш регулатора.ПС: Сменяй термостата преди да почнеш да го правиш на 20-30 сек и като не си в колата
Коментар
-
Системата е възстановена, и маркуча си е на място, открих го случайно че се извадил и че през това време не светеше чека.Регулатора си е ОК, качва си гориво, задържа, и не дави колата на бензин.Странното е че го прави и на двете гориваКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар