Здравейте колеги ! След последни няколко дни и тези -15/20 град. просто бяха пагобни за много от нас.Преди 2 дена както си карах по околовръстното,колата загуби мощност и май останах на 3 цилиндъра ,откретах някак си до работа и обратно вкъщи.Имах проблеми с свещите и кабелите преди около 3 месеца и си мислех ,че пак е от тях този проблем ,но днес след като смених 2 от по-зацапалите свещи,запали от 1-я път ,но я изпуснах и тя изгасна Колата беше леко позатрупана (имаше снях до средата на джантите) и заледена отвсякъде.След над около 20 опита да запаля отново ,не успях.Изкарва пушек от ауспуха ,който мирише буквално на бензин.Моля ,кажете как да действам или просто да изчакам да се постопли времето малко :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето на Брава 1.2 16V
Collapse
X
-
Що не пробваш малко да разринеш отзад и тогава да я запалиш, дай и малко възможност на тая генерация да изкара изгорелите газове, възможно е да има и лед в гърнетатаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
едва ли е толкова просто, щом проблема се е появил в движение. на мен оптимистичния вариант ми се виждат кабели-щото, докато си ровичкал свещите, са се понаместили и после веднага са изтървали. що не ги извадиш от каналите и отдалечиш максимално от двигателя и да пробваш да запалиш.а, и чудно ми е как се зацапват 2 свещи за 3 месеца. най-добре и една диагностика.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар