Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Замръзват ли ви жилата за скоростите?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Замръзват ли ви жилата за скоростите?

    Един колега ми се оплаква преди време че му замръзвали жилата за скоростите и не можел да си мести лоста , не ми се беше случвало дори и когато беше -20 , но вчера ми се случи и на мен!Незнам дали има някакъв вариант да не се случва , освен да я държа на топло , което няма как да станеКолеги само при мен ли е така?
    Fiat Marea Weekend
    HLX 1,9 TD 100
    1999

    Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

    #2
    Нормално е мен в кучия студ даже ми замръзна маслото в скоростите и колата гаснеше като пусна съединителя на свободна А жилата не ми замръзват, обаче лоста се движи тегаво понезамръзва маслото в кутията.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #3
      Re: Замръзват ли ви жилата за скоростите?

      tomito9902 написа:
      Колеги само при мен ли е така?
      Не, случва се и на други колеги. Късат се маншоните и влиза вода.

      Коментар


        #4
        Тази вечер свалих стойката на акумолатора и се опитах да стигна до жилата , но са на много ши.ано място и се наложи от малко по далеч да се пробвам със спрей с течна грес да го понапръскам , спрея е на WURTH и е течна грес , за -25 градуса ...УЖ...утре сутринта ще видя какво е положението!
        Fiat Marea Weekend
        HLX 1,9 TD 100
        1999

        Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

        Коментар


          #5
          Колеги ефект нулев , може би или не съм нацелил хубаво отвора за да пръскам на жилото , или незнам Сега съм се приготвил с едно шише спирт , две спринцовки , WD-40 две флакончета и една тубичка тънко масълце , и довечера като се прибера , започвам неравната борба отново....да видим кой кой ще прецака , но ми направи неприятно впечатление , че достигането до тези жила е много сложно за съжаление
          Fiat Marea Weekend
          HLX 1,9 TD 100
          1999

          Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

          Коментар


            #6
            Тъкмо щях да тръгвам с пунтото, но уви.. при -9 скоростния лост беше замръзнал. Миналата седмицат замръзна амортисьор,карах колата обаче е пълен ад....За мен единствения начин е ако може да не я караш или да седи някъде на топло. На бравата такива проблеми не съм имал никога.
            Play Golf ,but not drive golf!!!
            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

            Коментар


              #7
              Не мога аз така , трябва да направя нещо , утре след работа с пистолета за горещ въздух ще я размразя , взел съм си един шприц и масло и и спирт и ВД 40 и маркучета за да не се гърбя като луд , и докато не ги Умажа хубаво тея жила и спрат да ме ядосват няма да мирясам!Имам друга кола за каране така,че не е проблем , а и за съжаление няма къде да я вкарам , да свиква на студеното , и на мене не ми е топло , но няма да е на нейното , много е вироглава тая мойта Мара.....
              Fiat Marea Weekend
              HLX 1,9 TD 100
              1999

              Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

              Коментар


                #8
                Моите маншони са скъсани от както купих колата преди 4 години. До ден днешен, да чукна на дърво, не са замръзвали никога.

                Коментар


                  #9
                  и при мене скъсан е маншона за движение на лоста напред назад , но не е замръзнал , а е замръзнал този за движение наляво надясно
                  Fiat Marea Weekend
                  HLX 1,9 TD 100
                  1999

                  Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                  Коментар


                    #10
                    А как се разбира, че маншона е скъсан и повлиява ли върху замръзването, в смисъл дали при каране може да се разбере..п.с съжалявам, ако въпросът ми е глупав
                    The only way to get rid of a temptation is to yield to it. Resist it, and your soul grows sick with longing for the things it has forbidden to itself.

                    Коментар


                      #11
                      Ами как се разбира , вдигаш капака и след едно не особенно лицеприятно изчекване се заглеждаш между стойката на акумолатора и останалата плетеница от маркучи и кабели и тръби за въздуха , и гледаш горе долу зад гърба на пепелника някъде се пада....абе просто с гледане без поразглобяване е почти невъзможно , особенно ако си с дизелова Марея, при бензиновите незнам дали е така , но при дизеловите минават оттам тръбите за въздуха и какво ли още не....А иначе при каране няма как да разбереш освен ако не замръзнат ! Или ако почнат да се пълнят с боклук и почне лоста да се движи трудно!
                      Fiat Marea Weekend
                      HLX 1,9 TD 100
                      1999

                      Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                      Коментар


                        #12
                        Вчера измих Бравото ( само външно ) и тази сутрин имаше само 1ва и 2ра. Направих 1 кръгче на квартала и с леко побутване наляво-надясно на нулева се оправи. Явно се размрази. Ще погледна къде се оттича водата от челното стъкло - някъде беше писано за този проблем. После ще следвам операцията описана от Оги28 : "2009-та година пролетта, в последната нощ с отрицателни температури стана -1 градус и ми замръзна. Излекувах го есента на 2009, като свалих акумулатора и с масльонка с тънка човка наливах във всяко жило през скъсаните маншони капка по капка около 30-40 мл масло, комбинирано с непрекъснато превключване на всички предавки. От тогава не е замръзало дори и при екстремно ниски температури. Имало е единствено затруднено превключване при голям студ, което е от друго."
                        VW Passat ABF kombi: FIAT Bravo 1.9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          моето едното жило също замръзва при под -5,но не е от водата проблема.аз го суших със сешоара 30 мин,макар че нямаше следи от вода.на другата сутрин пак не се движеше лоста настрани.може би хлабината между жилото и кожуха е мн. малка и понеже са от различни материали,единият се свива повече а другия по-малко при ниски температури и този луфт се обира и жилото блокирва.това разбира се е мое мнение,жилото не съм го свалял да го огледам,но мисля да го сваля и да го сложа във фризер и така да го огледам как ще се движи

                          Коментар


                            #14
                            На мен редовно ми замръзва жилото на ръчната спирачка, но тези за скоростите още не са
                            FIAT Marea ex
                            FIAT Cinquecento 0.9i.e.S ex
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTDm

                            Коментар

                            Working...
                            X