Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лепене на стъкло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лепене на стъкло

    Здравейте колеги някой с информация или да се е пробвал да си смени предното стъкло сам тъй като не ме кефи офертата да дам повече за монтаж от колкото за стъкло?
    Fiat punto 1,1
    Fiat bravo 1,6 16v
    Fiat bravo 2,0 20v
    Honda civic 1,5
    BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

    #2
    Уф по добре ходи да ти го сменят, дай 30-тина лева за монтаж и си спести нервителепи се полиуретан/силикон/, обаче ще ти трябва лапи ще ти трябват нови уплатнения, стъклото е тежко и недай си боже да го залепите на криво, дет ще вее и свири и само ще се ядосваш.А ако си купиш стъкло от кобри, мустаги и други животни внасящи и монтиращи стъкла си имат гаранция и безплатен монтаж
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Сваляш старото, почистваш хубаво от старият силикон, с кореселинче....... Мажеш с пример и чакаш някакво време. Стъклото също се почиства и маже, след това се нанася силикона/лепилото и стъклото се поставя. Не се кара няколко часа и една седмица не се ходи на безконтактно....Общо взето е това.

      Коментар


        #4
        Ако преди това не си слагал. така ще го сложиш че после ще дадеш пари за още едно ново и за монтажа му.Не знам каква оферта са ти направили. Миналата година през февруари сменях моето в кобра. 90 за стъкло 24 за демонтаж и монтаж на новото. Сутринта я закарах след обяд си я взех. Ядове никакви нито от към течове нито от към качество на стъклото
        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

        Коментар


          #5
          Лапи имам а втора ръка стъкло може ли да се сложи. Уплатненията на старото от каде се режат по средата ли и новото ако е втора ръка трябва ли да е изчистено. Незнам за вас колеги, но 100 и косур лева не са джобни пари за простотия, която някой ви е направил. Поздрави
          Fiat punto 1,1
          Fiat bravo 1,6 16v
          Fiat bravo 2,0 20v
          Honda civic 1,5
          BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

          Коментар


            #6
            При всички полужения ще ти трябва ново уплатнение, а старото се почиства, освен с короселин и с добре заточена шпакла, с която се сваля остатъците от старата гума.ако старото стъкло не е свалено от купето, се пазари собственика да си го сваля, че много лесно се пукат. Прави се пробив в уплатнението горе над стъклото, и с тел се реже уплатнението, аз съм ползвал риболовен полод за щука, става и с тел за пчеларски рамки, приготви си и две трупчета с който да овиете телта и да дърпате с тях.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              100 лева са си 100 лева, на никой не му се дават за глупости, ма белята станала какво да се прави. моето се пукна от камъче изхвърлено от кола пред мен . Ако спуканото стъкло е на бравото. загледай се отгоре има една лайнсна с която трябва да се внимава. като ми сменяха моето успяха да я запазят иначе се купува нова. И още да добавя мисли си как ще разлепяш стикерите за гражданската, прегледа и винетката.П.С.Не съм против сам да си сложиш стъклото, напротив щом можеш да спестиш пари. Според мен рисковете от недобро залепяне, спукване, прее****не на някои стикер са големи и накрая вместо да дадеш некви пари и за ден да ти оправят проблема ще стане така че ще си блъскаш главата. Пробвай с варианта да си купиш стъкло на старо и само го занеси да ти го залепят
              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

              Коментар


                #8
                Ако стъклото е втора ръка(един път вече е лепено) не ти трябват никакви праймери(грунд). Вземаш си един силикон(полуретаново лепило), махаш старото стъкло, както можеш има специални ножове или със струна или го дялкаш с макетно ножче. Лайсната си седи на стъклото и се сваля чак след като го махнеш, ако позволява ситуацията можеш да я махнеш. После с макетното ножче изравняш, трябва да се получи тънък слой където да хване лепилото. Вземаш кореселин изчистваш двете повърхности и нанасяш силикона по рамката(по купето). Слагаш ласйната, викаш още един човек оттренирвате обръщането на ръцете, сваляте предните джамове и го залепяте. Трябва да има едни фиксатори в долния му край, които го държат да не се плъзга надолу докате изсъхне лепилото. Ако ги няма го лепиш с хартиено тиксо или подлагаш с нещо друго отдоло(гума, пластмаса, ect) и оставяш колата със смъкнати джамове и леко затваряш вратите. Общо взето е това, ама ако поне не си гледал как става, шанса да осереш пейзажа е много голям. Да не говорим после, че ти трябва друго специално лепило за огледалото, ако седи на стъклото, сега не се сещам как беше. Трябва ти як пистолет, и да подгрееш силикона, че в тоя студ трудно върви. Успех!

                Коментар

                Working...
                X