Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със сервото и бордовия компютър на Гранде Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със сервото и бордовия компютър на Гранде Пунто

    Здравейте,Имам проблем с бордовия компютър и сервото на Гранде Пунто, бензин 1.4.Днес, докато си карах, усетих как автомобила започна да губи мощност и изведнъж загасна.Запалих, отново загасна и така 3-4 пъти.Забелязах, че съм на резерва и помислих, че може да е от горивото, например да е останала вода на дъното (?!).Спрях на първата бензиностанция и напълних резервоара до горе и колата спря да гасне.Но забелязах, че ми светна червената лапма на сервото и волата стана много твърд.След това забелязах, че бордовия компютър не отчита нищо вече - моментен разход, общ разход, километри с наличното гориво и тн.Имаше само празни чертички на таблото, малко след това спря да работи и скоростомера!!!Какво може да се е случило?Възможно ли е да са изгорели някои бушони? Не успях да намеря бушоните на таблото. В книжката пише, че са вляво под волата. Отворих там, но имаше само букси и алармата, без кутия за бушони Точно преди 2 дни смених маслото и всички филтри. Дали може да има някаква връзка? Благодаря Ви много предварително,Никола

    #2
    колега да не ти е слаб акумолатора и да прави тези мизерии или пък да не се е окислил
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    Коментар


      #3
      мдааа, и аз залагам твърдо на проблем с акумулатора, зачисти клемите, и провери акумулатора, при възможност опирай с друг

      Коментар


        #4
        Благодаря ви много за съвета, но не е от акумулатора.Тази сутрин пробвах с друг и пак същото Какво друго може да е?На диагностика ли да ходя? Знаете ли някое добро място, където не взимат много пари?Благодаря

        Коментар


          #5
          кола

          Някъде по кабелите прави проблем бушони букси за диагностика на сервото излизат обши неща но поне да изтрият грешките Таблото трябва да работи и да пише проблемите.Може нещо да ти товари инсталацията сервото в началото гълта много.Ако ходиш някъде питай ги дали са правили Итаянски коли. :D и не си давай парите на вятъра да сменят части .
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Ами и аз това искам да проверя, но не мога да намеря бушоните за таблото. Няма ги в ляво под волана Къде може да са?

            Коментар


              #7
              no1w8s4me написа:
              Ами и аз това искам да проверя, но не мога да намеря бушоните за таблото. Няма ги в ляво под волана Къде може да са?
              Здравей, бушоните са в една кутия, която е от дясно на акомулатора(т.е. под предния капак, а не под волана). Ще ти е нужна и книжката, за да видиш кой бушон за какво е. Това се налага, понеже нямат картинки на капака, а само номера. Виж и какво е описано в книжката за ел.сервото - това, че ти е светнала лампата с волана, не значи, че имаш проблем! Светва и при "умиращ" акомулатор, както и при проблем със алтернатора! (последното го твърдя от опит )
              SKODA 105L '78
              PUNTO 1.2 MPI ELX '94
              FIAT 126p '89
              TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
              GRANDE PUNTO 1.2 '06

              Коментар


                #8
                Ето какво пише в книжката:
                Прикачени файлове
                SKODA 105L '78
                PUNTO 1.2 MPI ELX '94
                FIAT 126p '89
                TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
                GRANDE PUNTO 1.2 '06

                Коментар


                  #9
                  На първо четене, изключи акумулатора...На мен лично този номер ме е правен Н-пъти... предимно в студено време...След обезточване-изключване на акумулатара-без проблеми.
                  Ex. Grande Punto Driver

                  Коментар


                    #10
                    http://download.fiat-bg.org/Books/Gr...BG.pdfТова е книжката към колата на БГ език. За бушоните чети от 175 стр. Пробвай и съвета на Vesko.t . А те съветвам и да прегледаш цялата книжка, ще се учуди колко и какви странни предписания има, но пък и някои ценни съвети
                    SKODA 105L '78
                    PUNTO 1.2 MPI ELX '94
                    FIAT 126p '89
                    TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
                    GRANDE PUNTO 1.2 '06

                    Коментар


                      #11
                      Пробвах с изключване на акумулатора, даже го смених с друг, и пак проблемите си остават.Бушоните в двигателя не са тези, които ми трябват.Бушонът за сервото пише, че е на таблото, но не мога да го намеря

                      Коментар


                        #12
                        no1w8s4me написа:
                        Пробвах с изключване на акумулатора, даже го смених с друг, и пак проблемите си остават.Бушоните в двигателя не са тези, които ми трябват.Бушонът за сервото пише, че е на таблото, но не мога да го намеря
                        Е добре де...погледна ли от посочената страница от мен в книжката! Къде пише,че бушона за сервото е на/под таблото? Виж и по натам на стр. 178 къде е бушон F6! Това е бушона за кормилната с-ма и ел.усилвателя. Погледни дали е контактен, клемата чиста ли е. На мен ми е изпаднала капачката, която го пази и ако и при теб е така, може да се е зацапал.
                        SKODA 105L '78
                        PUNTO 1.2 MPI ELX '94
                        FIAT 126p '89
                        TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
                        GRANDE PUNTO 1.2 '06

                        Коментар


                          #13
                          Ако искаш ми вярвай, но бушони върху акумулатора, както този Ф6 на стр. 178, няма.Ей сега точно отидох да проверя.Единствените бушони, които намерих са тези на стр. 177 фигура 41 и 42, но те са за друго.

                          Коментар


                            #14
                            Провери под капачката оградена с зелено!
                            Прикачени файлове
                            SKODA 105L '78
                            PUNTO 1.2 MPI ELX '94
                            FIAT 126p '89
                            TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
                            GRANDE PUNTO 1.2 '06

                            Коментар


                              #15
                              Е, слязох и аз до моя гараж Ето това трябва да имаш под капачката на плюсовата клема. Това, на което е написано 70 е самия бушон, т.е. 70А. Ако искаш развии гайките , свали го, почисти наоколо...а иначе както е писал колегата Веско, откачи акомулатора, но го остави поне за половин час без акомулатор.
                              Прикачени файлове
                              SKODA 105L '78
                              PUNTO 1.2 MPI ELX '94
                              FIAT 126p '89
                              TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
                              GRANDE PUNTO 1.2 '06

                              Коментар

                              Working...
                              X