Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каре или лагер на Пунто МК2?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Каре или лагер на Пунто МК2?

    Здравейте,от няколко дена като правя много лек десен завой (съвсем леко) и когато е под товар (ускорява) се чува едно тракане някъде отпред, от ляво.Като насуча волана пълно дясно, няма тракане. От скоро обаче почна да трака и като завивам и на ляво.Според вас това са синтоми за ляво или дясно заминало каре или лагер?Освен това, може ли да ми препоръчате и някакви карета, до сега не съм сменял и не знам какви марки се предлагат.Иначе долу горе колко вземат майсторите за труд и сложна ли е смяната им?Мерси много

    #2
    каре при това външно.като марки-trw,но съм слагал и по-евтини omc .за последните нямам много наблюдения защото преди 1г и 3мес. сменях на едно пунто и вече предполагам е минало15000 без проблем,но колко ще издържат не знам

    Коментар


      #3
      ivel написа:
      каре при това външно.като марки-trw,но съм слагал и по-евтини omc .за последните нямам много наблюдения защото преди 1г и 3мес. сменях на едно пунто и вече предполагам е минало15000 без проблем,но колко ще издържат не знам
      +1.Като марки бих ти предложил както каза колегата TRW като по-евтин и не лош вариант GSP.
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

      Коментар


        #4
        Кофти, лагера се проверява лесно, вдигни колатана крик и дай на скорост и настъпи, ако имаш разбит лагер ще го усетиш веднага от дисбаланса който се получава при въртенето.Карето се усеща в завои много ясно, чува си се направо чаткане. Ако е каре колегите ти казаха марката, ако е лагер те съветвам направо шенкел втора употреба, по бързо и по - лесно и евтино е. А и не знаеш колко ще изкара новия лагер.ако сваляш шенкела внимавай за датчиците на АБС-а ако имаш такива.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа:
          Кофти, лагера се проверява лесно, вдигни колатана крик и дай на скорост и настъпи, ако имаш разбит лагер ще го усетиш веднага от дисбаланса който се получава при въртенето.Карето се усеща в завои много ясно, чува си се направо чаткане. Ако е каре колегите ти казаха марката, ако е лагер те съветвам направо шенкел втора употреба, по бързо и по - лесно и евтино е. А и не знаеш колко ще изкара новия лагер.ако сваляш шенкела внимавай за датчиците на АБС-а ако имаш такива.
          Лагера ще го проверя, мерси много за съвета. Мисля че няма АБС, но ще се види.Иначе да, чатка си, просто му се чудя защото не винаги го прави, ама като му се намести добре и се чува чаткането .И още един въпрос, принципно препоръчително ли е да се сменят двете карета наведнъж или само това което се е обадило?И ако чатка от ляво то значи, че е ляво каре нали така?

          Коментар


            #6
            Може да смениш само заминалото каре и ако на десен завой чатка значи ти е заминало лявото каре и обратно.В начален стадий на заминаване чатка при ускорение със завити гуми,следващ стадии винаги при завой и последно започва да чатка като караш и направо тогава вече е лошо.
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #7
              Така правят двете ги сменят заедно, въпреки че не виждам смисъл, или може би е в това че когато са еднакви си се експлоатират в едни условия издържат горе долу еднакво време.Абе я провери да не ти се е разбил балансьора, и си виж биалетките да не са изгнили в ябълките
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа:
                Кофти, лагера се проверява лесно, вдигни колатана крик и дай на скорост и настъпи, ако имаш разбит лагер ще го усетиш веднага от дисбаланса който се получава при въртенето.Карето се усеща в завои много ясно, чува си се направо чаткане. Ако е каре колегите ти казаха марката, ако е лагер те съветвам направо шенкел втора употреба, по бързо и по - лесно и евтино е. А и не знаеш колко ще изкара новия лагер.ако сваляш шенкела внимавай за датчиците на АБС-а ако имаш такива.
                и двете предни гуми ли се вдигат, или само съмнителната?@todorakiggg - колега сменяй само счупеното, че не се знае на какво ново ще попаднеш.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #9
                  Да и двете предни гуми се вдигат и газ на скорост, не с много газ защото колата все пак е под голям наклон което може да направи проблем достатъчно е леко да се вдигнат 1500 оборота колкото да завърти колелата с малка скорост и гасиш за да чуеш звука, ако имаш проблем с лагера ще чуеш все едно звук от витло на самолетен двигател. Ще го познаеш със сигурност
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    мерси!
                    браво 1,6/90 - 09 г.

                    Коментар


                      #11
                      ivailo rachev написа:
                      Може да смениш само заминалото каре и ако на десен завой чатка значи ти е заминало лявото каре и обратно.В начален стадий на заминаване чатка при ускорение със завити гуми,следващ стадии винаги при завой и последно започва да чатка като караш и направо тогава вече е лошо.
                      Колеги, мерси много за компетентните мнения, след направената проверка се оказа каре, смених го и нещата са добре вече.

                      Коментар

                      Working...
                      X