Здравейте,от няколко дена като правя много лек десен завой (съвсем леко) и когато е под товар (ускорява) се чува едно тракане някъде отпред, от ляво.Като насуча волана пълно дясно, няма тракане. От скоро обаче почна да трака и като завивам и на ляво.Според вас това са синтоми за ляво или дясно заминало каре или лагер?Освен това, може ли да ми препоръчате и някакви карета, до сега не съм сменял и не знам какви марки се предлагат.Иначе долу горе колко вземат майсторите за труд и сложна ли е смяната им?Мерси много
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каре или лагер на Пунто МК2?
Collapse
X
-
ivel написа:каре при това външно.като марки-trw,но съм слагал и по-евтини omc .за последните нямам много наблюдения защото преди 1г и 3мес. сменях на едно пунто и вече предполагам е минало15000 без проблем,но колко ще издържат не знамAlfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Кофти, лагера се проверява лесно, вдигни колатана крик и дай на скорост и настъпи, ако имаш разбит лагер ще го усетиш веднага от дисбаланса който се получава при въртенето.Карето се усеща в завои много ясно, чува си се направо чаткане. Ако е каре колегите ти казаха марката, ако е лагер те съветвам направо шенкел втора употреба, по бързо и по - лесно и евтино е. А и не знаеш колко ще изкара новия лагер.ако сваляш шенкела внимавай за датчиците на АБС-а ако имаш такива.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Кофти, лагера се проверява лесно, вдигни колатана крик и дай на скорост и настъпи, ако имаш разбит лагер ще го усетиш веднага от дисбаланса който се получава при въртенето.Карето се усеща в завои много ясно, чува си се направо чаткане. Ако е каре колегите ти казаха марката, ако е лагер те съветвам направо шенкел втора употреба, по бързо и по - лесно и евтино е. А и не знаеш колко ще изкара новия лагер.ако сваляш шенкела внимавай за датчиците на АБС-а ако имаш такива.
Коментар
-
Може да смениш само заминалото каре и ако на десен завой чатка значи ти е заминало лявото каре и обратно.В начален стадий на заминаване чатка при ускорение със завити гуми,следващ стадии винаги при завой и последно започва да чатка като караш и направо тогава вече е лошо.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Така правят двете ги сменят заедно, въпреки че не виждам смисъл, или може би е в това че когато са еднакви си се експлоатират в едни условия издържат горе долу еднакво време.Абе я провери да не ти се е разбил балансьора, и си виж биалетките да не са изгнили в ябълкитеКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Кофти, лагера се проверява лесно, вдигни колатана крик и дай на скорост и настъпи, ако имаш разбит лагер ще го усетиш веднага от дисбаланса който се получава при въртенето.Карето се усеща в завои много ясно, чува си се направо чаткане. Ако е каре колегите ти казаха марката, ако е лагер те съветвам направо шенкел втора употреба, по бързо и по - лесно и евтино е. А и не знаеш колко ще изкара новия лагер.ако сваляш шенкела внимавай за датчиците на АБС-а ако имаш такива.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Да и двете предни гуми се вдигат и газ на скорост, не с много газ защото колата все пак е под голям наклон което може да направи проблем достатъчно е леко да се вдигнат 1500 оборота колкото да завърти колелата с малка скорост и гасиш за да чуеш звука, ако имаш проблем с лагера ще чуеш все едно звук от витло на самолетен двигател. Ще го познаеш със сигурностКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
ivailo rachev написа:Може да смениш само заминалото каре и ако на десен завой чатка значи ти е заминало лявото каре и обратно.В начален стадий на заминаване чатка при ускорение със завити гуми,следващ стадии винаги при завой и последно започва да чатка като караш и направо тогава вече е лошо.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар