Ами ситуацията е следната. хванах радиатора че леко изпуска антифриз в единия край. Надявам се че съм решил проблема генерално - купих си друг от морга. въпроса ми е следния: слушал съм разни приказки за промиване на радиатора за да паднат наклепите и котления камък. Бихте ли ми обяснили горе долу как става номера. купил съм си оцет чакам за технология. от тук идват и още два въпроса: Мога ли по някакъв начин да разбера дали радиатора не е спукан. на външен оглед няма следи от течове но знае ли човек. Все пак човека ми го продаде с опция за връщане при проблем идеята е да не си играя да го слагам и тогава да разбера че не е наред. втория въпрос е свързан с датчика на перката. Ако някой знае какво му е съпротивлението при дадена температура би ли бил така добър да го спомене. не искам да сменям датчика и разширителя щото уплътненията са достатъчно стари и разглобя ли ги вземе да текне от там и да си блъскам главата. достатъчно е студено навън иска ми се ремонта да мине възможно най-бързо. Благодаря ви предварително!Колата е браво 1.4 12V, радиатора и разширителния съд са заедно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на радиатор...
Collapse
X
-
nedialk00
можеше да решиш проблема с добавка за течове на валволин иначе съпротивление някой ако знае да казва, че не ми се рови в мануалите, пък радиатора дали тече слагаш го някъде в кордиора, слагаш 2 вестника под него, и го пълниш, ама го слагаш легнал, да може да се напълни целия, и ако тече ще си покаже, ама това не е сигурно, защото като е монтиран, има и налягане и температура
-
Винаги ми е било интересно тия добавки против течове как разбират точно къде е дупката да я запушат. И как различават дупката от механизма на термостата и водната помпа.Дали няма опасност да прецакат последните две. Аз по-скоро бих си спрял колата докато намеря пари да оправя проблема отколкото да замазвам положението с добавки.За радиатора - все пак си знаеш че вземаш радиатор втора употреба. Ако не е бил почистван огледай го отвън за следи от течове. Ако е изпускал от някъде може да има засъхнали следи от теч на антифриз.Освен това ако имаш условия се опитай да го надуеш с въздух или пълен с вода и да му подадеш налягане. Обаче не трябва да превишава 1 бар или 0.7 бара - колкото е клапана на капачката за твоята кола. Желателно е с манометър. За да не го пробиеш от превишено налягане.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Не искам да спорим за и против добавките. затова си купих радиатор. и е втора ръка защото в AXM го дават за 216 лв. без разширителя. тоя го взех за 30 с разширител, датчик и опция за връщане. мисля че е изгодно. интересува ме като му налея оцет. само оцет ли да сложа или да добавя и вода или хлебна сода или не знам си още какво . Като цяло радиатора е мръсен с бая пепел и не личи да е текъл
Коментар
-
nedialk00
+1 към горното мнение, измии го с водица да паднат пепалаците и го монтирай, и без силни струии вода
Коментар
-
Riki888 написа:Винаги ми е било интересно тия добавки против течове как разбират точно къде е дупката да я запушат. И как различават дупката от механизма на термостата и водната помпа.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Бутилка обезмаслител ще свърши чудна работа, ако радиатоар е алуминиев не го промивай с препарат за котлен камък тъй като меже да го пробие.Ако ще го промиваш с оцет трябва да го напълниш и да го държиш накиснат поне една нощ. Сода би карбонат само ще развали работата.Надявам се да си взел радиатор то ЖТД за да разбереш идеята на парното в колатаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Бутилка обезмаслител ще свърши чудна работа, ако радиатоар е алуминиев не го промивай с препарат за котлен камък тъй като меже да го пробие.Ако ще го промиваш с оцет трябва да го напълниш и да го държиш накиснат поне една нощ. Сода би карбонат само ще развали работата.Надявам се да си взел радиатор то ЖТД за да разбереш идеята на парното в колата
Коментар
-
lubo_Y10 написа:От студ и смяна на антифриз с вода /и обратно/ връзките текват временно.
Коментар
-
Riki888 написа:Винаги ми е било интересно тия добавки против течове как разбират точно къде е дупката да я запушат. И как различават дупката от механизма на термостата и водната помпа.Дали няма опасност да прецакат последните две. Аз по-скоро бих си спрял колата докато намеря пари да оправя проблема отколкото да замазвам положението с добавки.За радиатора - все пак си знаеш че вземаш радиатор втора употреба. Ако не е бил почистван огледай го отвън за следи от течове. Ако е изпускал от някъде може да има засъхнали следи от теч на антифриз.Освен това ако имаш условия се опитай да го надуеш с въздух или пълен с вода и да му подадеш налягане. Обаче не трябва да превишава 1 бар или 0.7 бара - колкото е клапана на капачката за твоята кола. Желателно е с манометър. За да не го пробиеш от превишено налягане.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар