Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обезвъздушаване на охладителна система

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обезвъздушаване на охладителна система

    Преди време моето Пунто внезапно започна губи антифриз, течове, досада...Както и да е, в един хубав ден реших да долея, но изглежда че обезвъздушаването нещо не ми се получи, защото като подам малко газ при студен двигател, течността бълбука по доста дразнещ начин.Иначе, процедурата не би следвало да е кой знае колко сложна - има две пробки на радиатора и на маркуча за парното, като в ръководството на Haynes пише, че се налива докато през тях почне да излиза антифриз. Обаче - това при мен си се случи, и от двете пробки излизаше течност, дори разширителни контейнер се напълни и въпреки това изглежда въздух е останал...Наливах бавно с идеята да не остават джобове, но резултатът не е добър...Има ли някаква друга тънкост?
    _________________________
    FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

    #2
    кола

    А пускаш ли парното
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      А пускаш ли парното
      Да, но то и при изключено е същото. След като позагрее колата, бълбукането изчезва
      _________________________
      FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

      Коментар


        #4
        При Пунто е най добре да се прави тази операция от двама човека,единият надува през казанчето а другият на пробките.Газова имаш ли?
        ex. punto elx 1.2i
        Lancia Libra 1.6

        Коментар


          #5
          Re: кола

          kluchar написа:
          А пускаш ли парното
          Ключаря пита дали докато обезвъздушаваш системата си пуснал парното
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Следи цвета на маслото
            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

            Коментар


              #7
              petio4528 написа:
              При Пунто е най добре да се прави тази операция от двама човека,единият надува през казанчето а другият на пробките.Газова имаш ли?
              Не, без газова съм
              _________________________
              FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

              Коментар


                #8
                Re: кола

                S_BANKOV написа:
                kluchar написа:
                А пускаш ли парното
                Ключаря пита дали докато обезвъздушаваш системата си пуснал парното
                Не, не бях го пуснал - искаш да кажеш, че обезвъздушаването трябва да се прави и при пуснат двигател ли?
                _________________________
                FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

                Коментар


                  #9
                  lubo_Y10 написа:
                  Следи цвета на маслото
                  Това не разбирам защо?
                  _________________________
                  FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

                  Коментар


                    #10
                    Re: кола

                    punto_11 написа:
                    S_BANKOV написа:
                    kluchar написа:
                    А пускаш ли парното
                    Ключаря пита дали докато обезвъздушаваш системата си пуснал парното
                    Не, не бях го пуснал - искаш да кажеш, че обезвъздушаването трябва да се прави и при пуснат двигател ли?
                    Да след като протече и радиатора на парното е на макс двигателя се стартира и си следи температурата на таблото, това за маслото са ти го каазали за да избие гарнитурата на главата в следствие на обезвъдушаването и да смеси антифриза и маслото и то да стане на боза
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      S_BANKOV написа:
                      punto_11 написа:
                      S_BANKOV написа:
                      kluchar написа:
                      А пускаш ли парното
                      Ключаря пита дали докато обезвъздушаваш системата си пуснал парното
                      Не, не бях го пуснал - искаш да кажеш, че обезвъздушаването трябва да се прави и при пуснат двигател ли?
                      Да след като протече и радиатора на парното е на макс двигателя се стартира и си следи температурата на таблото, това за маслото са ти го каазали за да избие гарнитурата на главата в следствие на обезвъдушаването и да смеси антифриза и маслото и то да стане на боза
                      Bankov, опитвам се да хвана липсващите запетайки, за да разбера точно какво казваш, но ми е малко трудно
                      _________________________
                      FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

                      Коментар


                        #12
                        Re: кола

                        punto_11 написа:
                        S_BANKOV написа:
                        Да след като протече и радиатора на парното е на макс, двигателя се стартира и си следи температурата на таблото, това за маслото са ти го каазали за НЕ да избие гарнитурата на главата в следствие на обезвъдушаването, и да смеси антифриза и маслото и то да стане на боза
                        Bankov, опитвам се да хвана липсващите запетайки, за да разбера точно какво казваш, но ми е малко трудно
                        В момента и на мен ми е трудно, цял ден се занимавам с финансови измислици премислици и счетоводни шедиоври
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Re: кола

                          S_BANKOV написа:
                          punto_11 написа:
                          S_BANKOV написа:
                          Да след като протече и радиатора на парното е на макс, двигателя се стартира и си следи температурата на таблото, това за маслото са ти го каазали за НЕ да избие гарнитурата на главата в следствие на обезвъдушаването, и да смеси антифриза и маслото и то да стане на боза
                          Bankov, опитвам се да хвана липсващите запетайки, за да разбера точно какво казваш, но ми е малко трудно
                          В момента и на мен ми е трудно, цял ден се занимавам с финансови измислици премислици и счетоводни шедиоври
                          на всичко отгоре и петък вечер...
                          _________________________
                          FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

                          Коментар


                            #14
                            Аз го правя с надуване, тоест ако знам как го правя та на тая скапана кол а е бати филма да я обезвъдушиш кат хората, газаджите едва не ми я прегряхам тоест почти, щото фърли антифриз заради тва обезвъздушаване, ама да чука на дърво вече 120 км не си е показала рогата от тва загряване. Та аз на стиден мотор надувам с уста през капачката на антифриза и с другата ръка развивам пробката на маркуча на парното до вземе да прокапе от там. После пак надувам и развивам пробката на раддаитора и тва е. Да всеки случаи като я запаля и изчакам даотвори термостата давам газ и пак отварям малко пробката на парното и тва е. Не прави грешка да отвориш квото и да е на загрял мотор и налягане в системата!
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #15
                              punto_11 написа:
                              lubo_Y10 написа:
                              Следи цвета на маслото
                              Това не разбирам защо?
                              Колегата се съмнява за духнала гарнитура,за това!
                              Fiat Brava 1.2,16в

                              Коментар

                              Working...
                              X