Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор СТУД не пали помогнете .

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Акумулатор СТУД не пали помогнете .

    Здравейте днеска карах колата по обяд след това се прибрах 2 часа излизам върта ключа светка таблото за секунда и после гасне всичко и все 1 колата е умряла... викнах един приятел даде ми ток карах 20 мин изгасих я след което пак не можа да запали .... дали е от акумулатора 2009 година е колата е фиат браво
    @@

    #2
    По описанието повече ми прилича на недобре контактуващи клеми. Провери ги и ги почисти.

    Коментар


      #3
      Re: Акумулатор СТУД не пали помогнете .

      ddimkata написа:
      Здравейте днеска карах колата по обяд след това се прибрах 2 часа излизам върта ключа светка таблото за секунда и после гасне всичко и все 1 колата е умряла... викнах един приятел даде ми ток карах 20 мин изгасих я след което пак не можа да запали .... дали е от акумулатора 2009 година е колата е фиат браво
      Тря да уточниш. Като ти даде ток приятеля ти с кабелите, кабелите ги щракнахте върху твоите клеми нали. После стартера си завъртя нормално или тегаво?Ако е завъртял нормално - почти съм сигурен, че акумулатора ти е пътник. Можеш ли да работиш с Волтметър и да измериш някои неща? Например сега като не е стартирана, колко показва върху акумулатора директно?Не е лошо наистина да си провериш и стегнеш клемите на акумулатора - това е най-първата стъпка.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        Може и да не зарежда като хората. Вземи го измери, мултицета не хапе. Така никой не може да каже какво е.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          Измери си като за начало само акумулатора, ако е под 11.9V забрави да запали :D Като я запалиш виж какво напрежение отива към акумулатора(т.е. колко ти зарежда алтернатора) трябва да е 13.8~14.2VПоздрави.
          Lancia Lybra '00 1.8 140hp

          Видеорегистратори

          Коментар


            #6
            Ми моя алтернатор защо е на ~14-15V има ли място за притеснение при мен? Акумлатора с който съм сега е 75Ah трепач много съм доволен!

            Коментар


              #7
              цено написа:
              Ми моя алтернатор защо е на ~14-15V има ли място за притеснение при мен? Акумлатора с който съм сега е 75Ah трепач много съм доволен!
              15V е множко. Ама сега ли е толкова, в студа? Ако е така, лятото ще падне със сигурност но при всички положения е малко множко.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                Пробвай да го заредиш на зарядно,провери клемите ако са наред и на сутринта не иска да върти значи е за боклука ,а това че е от 2009 г не е гаранция то може и на 3 месеца да е и пак да здаде багажа.
                FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                Коментар


                  #9
                  Добре де как да намаля волтажа от алтернатора защо го прави?!?!Лятото най-много 14 а сега 15 не разбирам на какво се дължи това?!?!П.П.Извинявам се,че се отклонявам от темата с въпроса ми!

                  Коментар


                    #10
                    цено написа:
                    Добре де как да намаля волтажа от алтернатора защо го прави?!?!Лятото най-много 14 а сега 15 не разбирам на какво се дължи това?!?!П.П.Извинявам се,че се отклонявам от темата с въпроса ми!
                    Всеки един оловен акумулатор, при все по-ниска температура става все по-високоомен и напрежението между изводите му се покачва. Лятото е обратно. Напрежението на клетките пада, но пък можеш да ползваш всичкия му капацитет. Не ти е виновен алтернатора в случая. В него има една прагова схема, която ще спре заряда на акумулатора, когато се надхвърли нейният праг. Като спадне под друг праг, заряда се включва. Т.е. няма плавно регулиране на напрежението върху акумулатора и когато е включен, т.е. възбуден алтернатора да зарежда, единственият елемент, който диктува колко е напрежението е акумулатора. При теб въпроса опира до това, защо регулатора в алтернатора, допуска заряд до 15V. Но трябва да си сигурен в това число. Т.е. да е измерено с качествен уред а не някаква пръчка за 6лв, щото при тоя студ навън, ефтините мултицети доста си сменят праговете, тъй като те са за стайна температура. Т.е. трябва да си 100% сигурен в числото 15 и тогава да расъждаваме.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Мултицета с който измерих сега пак на ново (13,8-14,6волта) той е китайче,пробвах с професионален сега и отчита от 12 до 13,8-14в.

                      Коментар


                        #12
                        Значи не пипай алтернатора. Почисти ли си клемите, и стегна ли ги хубаво? Ако си - какво се случва?
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #13
                          цено написа:
                          Мултицета с който измерих сега пак на ново (13,8-14,6волта) той е китайче,пробвах с професионален сега и отчита от 12 до 13,8-14в.
                          Излиза че нямаш проблеми май.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            да май така излиза,че моя мултицет преди малко разпука в камината и все пак благодаря ви за отзивите и изчерпателната информация колеги!

                            Коментар


                              #15
                              hah

                              хаха мерси една клема се беше откачила малко и в тъмното не сме видяли снощи ...... сега пали от раз :D
                              @@

                              Коментар

                              Working...
                              X