Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

загрява ли ви колата на тоя студ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    fastandfurious12 написа:
    S_BANKOV написа:
    или някой от термодатчиците е пробел и е променил съпротилнеето си
    колега викаш тоя датчик ако е дал фира няма да загрееме до 90 градуса така ли да разбирам ?
    а не съм казвал подобно нещо, по скоро няма да ти отчита вярна температура на таблото и за ЕКУ-тоиначе ще си загрява
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      S_BANKOV написа:
      fastandfurious12 написа:
      S_BANKOV написа:
      или някой от термодатчиците е пробел и е променил съпротилнеето си
      колега викаш тоя датчик ако е дал фира няма да загрееме до 90 градуса така ли да разбирам ?
      а не съм казвал подобно нещо, по скоро няма да ти отчита вярна температура на таблото и за ЕКУ-тоиначе ще си загрява
      това проблем ли е за разхода щото ако не е загряла гори повече но ако си е загряла а само не отчита?
      Fiat Bravo TD100

      Коментар


        #18
        Re:

        fastandfurious12 написа:
        Da razbiram li che noviq termostat mi e preeban :D
        Ако парното не работи и отново не може да вдигне/задържи 90*С значи имаш проблем.От неделя съм с нов оригинален радиатор на либрата, термостата също е нов. До преди неделя колата си загряваше за норматив и стрелката си седеше на средата. След неделя положението е друго. Пусна ли парното на макс. и температурата почва да пада, започна по бавно да загрява......... Проблем с термостата нямам, но радиатора на парното може да отнеме повече топлина от тази която се отдава от двигателя и затова няма загряване :D Това обаче не ме бърка, важното е, че вътре става баня за норматив Става въпрос за либра 2.4 140к.с.

        Коментар


          #19
          Re:

          [quote="chaveto"]
          fastandfurious12 написа:
          Da razbiram li che noviq termostat mi e preeban :D
          Ако парното не работи и отново не може да вдигне/задържи 90*С значи имаш проблем.От неделя съм с нов оригинален радиатор на либрата, термостата също е нов. До преди неделя колата си загряваше за норматив и стрелката си седеше на средата. След неделя положението е друго. Пусна ли парното на макс. и температурата почва да пада, започна по бавно да загрява......... Проблем с термостата нямам, но радиатора на парното може да отнеме повече топлина от тази която се отдава от двигателя и затова няма загряване :D Това обаче не ме бърка, важното е, че вътре става баня за норматив Става въпрос за либра 2.4 140к.с.[/quote ми колега да ти кажа и аз си правя баня в колата само че до 90*С не стигам иначе трябва да пробвам без парно как е ако пак не вдигне 90 на изключено парно къде може да е проблема

          Коментар


            #20
            В градски условия без задръстване стой на термостатех режим извън градско и е трудно при тя температури .Днес кара бус мерцедес стелката и зиме и лете му стоеше като залепена но в големия студ и той изтива като мъртвец иска скандинавски тунинг на решетката.
            FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

            Коментар


              #21
              Ако на изключено парно пак не вдига нормалните градуси... значи най вероятно термостата е проблемен. Преди малко на -15*С над един час стрелката си стоя на 75*С. Върнах от макс. на 24*С на климатроника, вентилатора веднага падна на 2-ра степен от 6 възможни и въздуха стана по хладен. След няколко минути стрелката закова на 90*С.

              Коментар


                #22
                Това са много студени температури няма как да очаквате колите да работят номално не че не вървят но не са пригодени за нормална експлатация в толкова ниски температури .
                FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                Коментар


                  #23
                  Моята загрява и държи 90 градуса ама трябва да я покарам така стабилно(около 10-15 минути)..... и как няма при тоя кучи студ и вятър в Зарата ......... :Х
                  93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
                  00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
                  * * * * * * * * * * * * * *
                  Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

                  Коментар


                    #24
                    Видяли сте студ... ади тази година и тук чак сега падна под -15, но миналата като закова -20 и така 2м. Чета новите теми и се чудя толкова ли са зле колите, от горивото ли е, от маслото ли... за дизелите нормално, ама защо и бензинките на първият студен ден още!?
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #25
                      Здр колеги, моята кола също си вдига температурата нормално след 15 мин каране иначе на място трудна работа доста е студенко и тука в Силистра, но виждам едно леко помпръдване на стрелката примерно вдигне 90 градуса или колкото е оптимално и някой път има едно леко спадане което след каране 1 мин пак си се оправя и стига оптималните стойности ?Трябва ли да се притеснявам.Скоро обезвъздушавах и се надявам да съм го направил правилно но възможно ли е да е останало и малко въздух и затва така леко да поспада стрелката... а иначе парно си имам духа горещо но като си позагрее нормално колата че иначе на 4-та степен мн се мори и духа топло но не и горещо.Дали е нормално?МерсиСтава въпрос за Фиат Брава 1,6 103к.

                      Коментар


                        #26
                        veselinov87 написа:
                        ...Дали е нормално?МерсиСтава въпрос за Фиат Брава 1,6 103к.
                        Няма да се плашиш, всичко е нормално. При първото отваряне на термостата е нормално стрелката да върне малко назад. После е важно да закове на средата.
                        Stop giving directions, just say "Follow me."
                        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                        Коментар


                          #27
                          Ами да кажа мисля че е нормално, но днес ми направи впечатление , като паркирах и оставих колата уж загрята излязох и след 2-3 мин пак я запалих, беше паднала на средата това нормално ли е ?

                          Коментар

                          Working...
                          X