Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прекъсващо серво в студа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прекъсващо серво в студа

    Здравейте колеги, навън е към 20 под нулата и тази сутрин се появи проблем със сервото на волана на моето Punto Mk2. Запалих колата, минах 3-4 км и спрях без да гася двигателя. При опит да потегля волана стана твърд и лампата на сервото светна. Загасих и запалих двигателя - изгасна и сервото си заработи нормално. След 10-тина мин., след като паркирах и миг преди да загася двигателя - пак светна лампата и пак твърд волан. Нов рестарт и проблемът изчезна.Проблемът се появява за пръв път откакто купихме колата преди година и в най-големия студ, който е виждала. Има ли възможност ниските температури да са причина или ще да е нещо по-сериозно? Преди бях чел тук, че релетата са най-честия проблем при тоя модел, дали те се шашкат от -20 навън или друго трябва да търсим?
    _________________________
    FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

    #2
    кола

    Да ниските тумпратури може да окажат влияние Също виж и колко волта стига при палене до ел. сервото
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      Да ниските тумпратури може да окажат влияние Също виж и колко волта стига при палене до ел. сервото
      Това с меренето трудно ще го направя, колега, неграмотен съм...За всеки случай, акумулаторът ми е на по-малко от месец, чисто нов Bosh Silver, слава богу палим добре въпреки бахъра навън.И в двата случая днес - лампата светна при работещ двигател, не при паленето на колата, и при абсолютно изправен волан, не съм го навивал докрай. След като писах първия пост, покарах още малко до работа, пробвах да навивам кормилото докрай и в двете посоки, да чукна на дърво не се обади проблема.А що се касае до релетата - трудно ли се намират още (помня бегло че имаше пространна тема по въпроса с много търсещи релета колеги)?И друго - ако все пак сервото откаже тотално и волана се върти трудно (въобще не говорим за City режим) - безопасно ли е да се кара колата? То е ясно, че по принцип не е желателно, но дали може да се повреди нещо по кормилната уредба или остава просто дискомфорта от твърдия волан?
      _________________________
      FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

      Коментар


        #4
        кола

        Може да не е от релета поне на 1 0 коли се е случвало да е датчик и на още 10 захранване или кабели
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Повечето електроусилватели така почват да сгъват.От време на време. Докато най-накрая ти откаже съвсем. Не е хубаво да се кара така,защото може да изправиш някои завой ако си с по голяма скорост..Закарай я на майстор да ти презапои кадърно платката на мотора и ще се оправи......Казвам майстор защото не всеки може да запоява както трябва и ако спойките са неправилни и големи има опастност да ти изгори компа(на сервото).....На доста такива самоделки съм попадал....Преди това си прегледай всички букси и кабели под волана за лоши връзки...
          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

          Коментар

          Working...
          X