Здравейте колеги, навън е към 20 под нулата и тази сутрин се появи проблем със сервото на волана на моето Punto Mk2. Запалих колата, минах 3-4 км и спрях без да гася двигателя. При опит да потегля волана стана твърд и лампата на сервото светна. Загасих и запалих двигателя - изгасна и сервото си заработи нормално. След 10-тина мин., след като паркирах и миг преди да загася двигателя - пак светна лампата и пак твърд волан. Нов рестарт и проблемът изчезна.Проблемът се появява за пръв път откакто купихме колата преди година и в най-големия студ, който е виждала. Има ли възможност ниските температури да са причина или ще да е нещо по-сериозно? Преди бях чел тук, че релетата са най-честия проблем при тоя модел, дали те се шашкат от -20 навън или друго трябва да търсим?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прекъсващо серво в студа
Collapse
X
-
Re: кола
kluchar написа:Да ниските тумпратури може да окажат влияние Също виж и колко волта стига при палене до ел. сервото_________________________
FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.
Коментар
-
Повечето електроусилватели така почват да сгъват.От време на време. Докато най-накрая ти откаже съвсем. Не е хубаво да се кара така,защото може да изправиш някои завой ако си с по голяма скорост..Закарай я на майстор да ти презапои кадърно платката на мотора и ще се оправи......Казвам майстор защото не всеки може да запоява както трябва и ако спойките са неправилни и големи има опастност да ти изгори компа(на сервото).....На доста такива самоделки съм попадал....Преди това си прегледай всички букси и кабели под волана за лоши връзки...FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар