Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За или против катализатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За или против катализатора

    Като оставим на страна вредните емисии и шумът струва ли си да си махна катализатора на ТД100.Предполагам че не е сменян никога и се е позадръстил ще осетя ли разлика във вървенето и горенето на колата?
    Fiat Bravo TD100

    #2
    Ако е задръстен - да.Нямаш ламбда сонди, няма да има негативи.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      ако мислиш че имаш катализатор който предишния собственик вече не е махнал С махането ще усетиш разлика и в ускорението и в пушека отзад.Незабравяй че при преглед може да стане проблем ако го махнеш.Ти си решаваш.
      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

      Коментар


        #4
        пушека и шумът не ме притесняват особено ако осетя и минимална живинка във вървенето А ако го махна права тръба ли да сложа
        Fiat Bravo TD100

        Коментар


          #5
          mito_vr написа:
          пушека и шумът не ме притесняват особено ако осетя и минимална живинка във вървенето А ако го махна права тръба ли да сложа
          Ако го махнеш сложи резонатор не е по скъп и е по дорбе за работната температура на ламдба сондата, ако имаш и е по тихо в колата.пп ей сега стана спора за екологията
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            майната и на екологията,края се вижда 2012 сме Резонанстното е най-добре,съгласен съм
            Bravo 2.0 Multijet 165 2009

            Коментар


              #7
              ми колегата спомена че нямам ламбда сонда шумът във фиат браво :Д тва е наи малкия проблем има вариант да избуша вътрешността на стария катализатор и да си сложа корубата.ще загубя50-60 лв но не е фатално
              Fiat Bravo TD100

              Коментар


                #8
                Докато автомобила върви нормално не бих го махнал. Ако ще го махам, задължително резонаторно гърне.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Danchojn написа:
                  Докато автомобила върви нормално не бих го махнал. Ако ще го махам, задължително резонаторно гърне.
                  автомобила се дърпа добре до 140км и след това сякаш не може повече.причината може да е много далече от катализатора но знам ли Yellow_Flash_Colorz_PDT_32 .И все пак ако ще се поотпуши и има някаква надежад има ли причина да оставя катализатора
                  Fiat Bravo TD100

                  Коментар


                    #10
                    На твое място не бих го пипал, не ти е там проблема.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      mito_vr написа:
                      ми колегата спомена че нямам ламбда сонда шумът във фиат браво :Д тва е наи малкия проблем има вариант да избуша вътрешността на стария катализатор и да си сложа корубата.ще загубя50-60 лв но не е фатално
                      Не си прави труда да избушваш катализатора и да оставиш кожуха,ще се получи едно гадно дрънчене и ще го махнеш.Както казаха колегите най-добре е с резонаторно гърне.
                      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                      Коментар


                        #12
                        Абе на самия катализатор има един болт я го поразвии малко да видим дали ще живне. А това с избушването просто не ти го препоръчвам защото първо самия катализатор ще ти го махната и ще ти сложат резонатор на неговото място обикновенно за без пари ако им оставиш катализатора в сервиза. Второ трябва да свалиш катализатора да го отвориш, да го изтърбушиш /ще ти трябва противогаз и ръкавици щото е токсичен/ и вътре ще трябва да завариш тръба да натъпчеш вата и да го завариш отиваш на 40-50 см шев което си е пара ако няма да го правиш сам.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          Абе на самия катализатор има един болт я го поразвии малко да видим дали ще живне. А това с избушването просто не ти го препоръчвам защото първо самия катализатор ще ти го махната и ще ти сложат резонатор на неговото място обикновенно за без пари ако им оставиш катализатора в сервиза. Второ трябва да свалиш катализатора да го отвориш, да го изтърбушиш /ще ти трябва противогаз и ръкавици щото е токсичен/ и вътре ще трябва да завариш тръба да натъпчеш вата и да го завариш отиваш на 40-50 см шев което си е пара ако няма да го правиш сам.
                          нолега много ме заинтересува с тоя болт я кажи каде да го вида и за какво служи иначе заварки търбушенета и атка на татък не са ми проблем но щом не се препорачват няма ще взема 60 кинта за катализатора и така но все пак обяси за болта
                          Fiat Bravo TD100

                          Коментар


                            #14
                            На самия катализатор има има болт, който като развиеш трябва да отпуши колата ако катализатора е станал на дреб.огледай колатан а канал и ще го видиш болта, развии го и прабвай дали има подобрение.Но в твоя случай катализатора/ не съм сигурен дали пък не е саждоуловител/ е само за да покрие определени еко норми, махането му би трябвало да облекчи работата на турбината.Казах ти ходи при някой който се занимава с гърнета и се спазари да ти сложи резонатор а ти да му оставиш катализатора и готово.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              mito_vr, ако ще махаш катализатора, ти точно според мен трябва да сложиш права тръба (защото си ТД).
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар

                              Working...
                              X