Проблема е следния :При загрял автомобил, всичко нормално оборотите се вдигат на 1400-1500 и се чува някакво тракане, по скоро щракане, което не мога да го определя от къд е. След като загася и запаля всичко е нормално, оборотите са нормални 800, но след като подам газ отново се дигат на 1400-1500 и трака.Колата е Брава 1.6,16В, моля дайте съвет къде е този стъпков мотор и да го чистя ли или нещо друго.Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с оборотите
Collapse
X
-
Не дей бърза да пипаш стъпковия мотор. Я първо кажи кога смени маслото, какво е нивото му и дали мирише на бензин.Катализатор да имаш? огледай колата на канал отдолу за резонас и скъсани тампони на генерацията, провери дали топлинния щит на колектора не хлопа от отвита гайка.Още един съвет запали колата и някой да подава газ на определени обороти и ти слушай отпред при отворен капак на коша, може да си послужиш с отверка зада чуеш точно от къде е шума.Провери тея работи и после ще го мислим кво е ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Маслото е добре, не мирише на бензин, не хлопа топлинния щит...Струва ми се, че двете неща са отделни, сега палих колата и го няма проблема с оборотите, забелязах, че където е жилото на газта, почти в края му има нещо бяло пластмасово с нещо като шайба-гайка, то е счупено в самия край от към жилото и ми се струва, че не се ввъща добре жилото.Оставих я да работи 20-30 мин да загрее и не се проявява това с оборотите, ще го наблюдавам тези дни.А тракането-щракането се чува при обороти около 1500-2000 някъде от ляво като си срещу колата, но е възможно да става някакъв резонанс, там всичко е замрънало, не се чува от двигателя със сигурност. Долу към рейките и другите работи по окачването има сняг и лед доста, въпреки, че във Варна не е много студено засега, около -10-12 е сутрин.Преди няколко седмици си обтягах малко ремъка на хидравличната помпа защото когато е студено свири, резултата е, че пак си свири, но само сутрин при студена кола. Как да разбера дали не е много натегнат и той да е прецакал някоя шайба и тя да щрака.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар