Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на съединител на фиат браво 1.9 жтд + снимки + проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Подобен проблем имах при смяната на съединителя на алфата,но там проблема беше от долната помпа на съединителя,че не искаше да се обезвъздуши и ми трябваха около 50 натискания и десетина обезвъздушавания докато всичко си дойде на мястото,а преди това даже педала на съединителя на няколко пъти си остава направо долу и го връщах с ръка.Но при вас може да има и друг проблем,защото много феродови дискове се слагат в определена посока,понеже шлиците им в двете страни са с различна дължина,но тогава просто няма да зацепва съединителя,а не като във вашия случай-да не отделя.Но като цяло можем само да гадаем,то затова по принцип се гледа винаги положението на стария диск като се сваля.
    FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

    Коментар


      #17
      С кеф казвам-Справихме се.Много удари понесохме с ключовете и удълженията,но стана.Проблема беше с феродовия диск-както каза колегата преди мен" гледаш стария и слагаш новия" е точно това направихме и за това нестана.Свалихме кутията пак и видяхме че не е така диска и го обърнахме-и слънцето изгря.поправям се-Съединителя 828 111 - валео става,но внимавайте как го слагате.Моля модератор да ме поправи в предишен пост кадето казах че нестава.Хиляди извинения.И както обещах снимки,ама все още не...нямам време да седна зад компа, но ще има мноого.Видях че имам и заминал маховик,но има живот още - вече клипчето е достъпно http://www.vbox7.com/play:e6cbbef700п.
      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

      Коментар


        #18
        А ми честито, сега остава Емо да го понапомпи малко това JTD .
        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

        Коментар


          #19
          точно така
          Bravo 2.0 Multijet 165 2009

          Коментар


            #20
            Маховика си е добър, не се притеснявай! Като се разлашка на 90 градуса вече е зле.

            Коментар


              #21
              max-2 написа:
              Маховика си е добър, не се притеснявай! Като се разлашка на 90 градуса вече е зле.
              Ок колега ок
              Bravo 2.0 Multijet 165 2009

              Коментар


                #22
                а бе и аз си мислех за обърнат съединител ама викам колегата е погледнал как е стария
                Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                Коментар


                  #23
                  винаги равната час се монтира към маховика а изпъкналата към притискатела.чак ми е чудно как сте успели да го монтирате обърнат

                  Коментар


                    #24
                    ivel написа:
                    винаги равната час се монтира към маховика а изпъкналата към притискатела.чак ми е чудно как сте успели да го монтирате обърнат
                    е ние точно изпъкналата бяхме монтирали към притискатела,както беше стария,но явно новия феродов е различен и стана наобратно.днес сигорно ще кача снимките и ще видим
                    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                    Коментар


                      #25
                      И снимките:
                      Прикачени файлове
                      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                      Коментар


                        #26
                        пак :
                        Прикачени файлове
                        Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                        Коментар


                          #27
                          :
                          Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                          Коментар


                            #28
                            още :
                            Прикачени файлове
                            Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                            Коментар


                              #29
                              и още :
                              Прикачени файлове
                              Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                              Коментар


                                #30
                                още малко :
                                Прикачени файлове
                                Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                                Коментар

                                Working...
                                X