Подобен проблем имах при смяната на съединителя на алфата,но там проблема беше от долната помпа на съединителя,че не искаше да се обезвъздуши и ми трябваха около 50 натискания и десетина обезвъздушавания докато всичко си дойде на мястото,а преди това даже педала на съединителя на няколко пъти си остава направо долу и го връщах с ръка.Но при вас може да има и друг проблем,защото много феродови дискове се слагат в определена посока,понеже шлиците им в двете страни са с различна дължина,но тогава просто няма да зацепва съединителя,а не като във вашия случай-да не отделя.Но като цяло можем само да гадаем,то затова по принцип се гледа винаги положението на стария диск като се сваля.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на съединител на фиат браво 1.9 жтд + снимки + проблем
Collapse
X
-
С кеф казвам-Справихме се.Много удари понесохме с ключовете и удълженията,но стана.Проблема беше с феродовия диск-както каза колегата преди мен" гледаш стария и слагаш новия" е точно това направихме и за това нестана.Свалихме кутията пак и видяхме че не е така диска и го обърнахме-и слънцето изгря.поправям се-Съединителя 828 111 - валео става,но внимавайте как го слагате.Моля модератор да ме поправи в предишен пост кадето казах че нестава.Хиляди извинения.И както обещах снимки,ама все още не...нямам време да седна зад компа, но ще има мноого.Видях че имам и заминал маховик,но има живот още - вече клипчето е достъпно http://www.vbox7.com/play:e6cbbef700п.Bravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
А ми честито, сега остава Емо да го понапомпи малко това JTD .Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
а бе и аз си мислех за обърнат съединител ама викам колегата е погледнал как е старияШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
ivel написа:винаги равната час се монтира към маховика а изпъкналата към притискатела.чак ми е чудно как сте успели да го монтирате обърнатBravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар