Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на съединител на фиат браво 1.9 жтд + снимки + проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на съединител на фиат браво 1.9 жтд + снимки + проблем

    Снимки сега немога да кача понеже форматирах компа и нямам "офис" за да намаля размера им.Имам и клипче на маховика. Като се оправя психически ще си оправя компа и ще ги кача ОБЕЩАВАМ !!!Нека започна с комплекта съединител 828 111.Може би има найстина някаква разлика в стария и новия-Новия нестава.1.Сваляме 2 предни джанти,Отвъртаме лявото кареот голямата гайка,Махаме двата носача.2.Отвъртаме всички болтове на магарето-иначе нема вадене на кутията 3.Отвъртаме генерацията -в моя случай се наложи да отвъртиме "кората" над генерацията със скоростния лост и ръчната.4.Махаме акумулатора,стойката му,въздушните маркучи -всички.5.Сваляме помпата на съединитела - тази на скоростната кутия.6.Махаме масления сепаратор,понеже пречи да се развие стартера,който е на 3 болта-2 от горе и 1 отдолу се развиват.7.Махаме двете щанги на скоростния лост.Едната е на ябълка а другата е с контра гайка.8.Сваляме лявата полуоска-видех ядове с 1 болт- отиде му резбата и едва го развихме.9.Махаме Тампона на скоростите и нейната планка,щото много пречи10.Махаме лявия Тампон на двигателя и стойката му, като вече сме подпрели двигателя отдолу.11.Отвартаме всички болтове на скоростната кутия и ги сваляме-Скоростите няма да паднат понеже има 2 болта който са си в самата кутия а и дясната полуоска също държи.12.С клатене издърпваме откачената скоростна кутия като внимаваме да не скъсаме семеринга който се намира в края на дясната полуоска -или в скоростната кутия.Почнахме от 11 сутринта и сваршихме в 9 вечерта.Като я събрахме с много мъки,се качих в колата и както си беше на стенда я запалих.Като натиснах съединитела-все едно немаше педал или имаше въздух.Погледнах помпата на скоростите -всичко си беше наред-движеше се идеално ама имах нечовешки мек педал.Вкарах 1-хррррррвкарах 2-хрррррМалко си пойграх-хрррр на всички скорости.Вкарах поедно време 1 и гас-вкарах 2 и пак гасс ама понатам нема.После вкарах 1 едва едва и се отказах.Е нема как.Направо се отчаях.дойде бащата на приятелчето ми -той си е майстор и каза че съединитела не е за тая кола.Много е дебел феродовия.Погледна стария комплект и каза че той е почти нов и за кво изобщо го сменям.Утре пак,ще вращтам стария или ще направиме няква комбинация -нови стари. Някъв съвет че ми се реве ???
    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

    #2
    защо всъщност го сменяш?
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      при полу-съединител свири яко докато зацепи -мислех си че е феродовия ама май се оказа маховика,щото имаше луфт-има го в клипчето ама сега немога да го кача
      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

      Коментар


        #4
        дефинирай "свиреше"
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          При отпускане на съединитела се получаваше едно свирене все едно 2 железа се търкат и като поотпусне6 педала ,зацепва и спира да свири и колата тръгва
          Bravo 2.0 Multijet 165 2009

          Коментар


            #6
            Това се получава когато феродовия диск се вкопава в притискателния или в маховика.Получава се едно изпискване при потегляне и м/у 3,4,5 скорост.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #7
              Мен ми се струва че нещо са оплескали при монтажа и за да не кажеш нещо са те метнали че бил за друга кола, ако така щеше да се различава по диаметър.Заведи го тоя пишман майстор при човека от който си купил съдинителя да се разберат кой крив кой прав.
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #8
                А преди да разглобявате наново защо не опитате с жилото да регулирате позицията на зацепване на съединителя ? Или ако си с помпа обезвъздушихте ли я ?Както го описваш си ми звучи абсолютно като нерегулиран съединител Ииии не знам дали сте се занимавали и преди с тази процедура, но според мен сте махали прекалено много излишни части, които не е проблем да си останат на колата, а не сте свалили полуоските, което е абсолютно наложително ??? Ако не сте оплескали нещо по монтажа с регулиране ще се наредят нещата според мен.
                == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                Коментар


                  #9
                  съединитела ти е свирил от износен акс. лагер ,пдала е бил твърд заради износения притискателен диск.нормално е новия съединител да е много мек,но не чак толкова че да не влизат скоростите.аз също не вярвам да са ти дали друг комплект съединител.първо пробвай да обезвъздушиш,а после помоли някой да натиска съединитела,а ти виж дали се движи стержена на долната помпа и вилката

                  Коментар


                    #10
                    още като видях че е мек съединителя погледнах помпата и тя движеше вилката.Какво е тва жило и как се регулира съединител ? За помпата-ще пробвам първо да я обезвъздуша но ме съмнява щото мисля че няма въздух тъй като се движеше добре при натискане.
                    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                    Коментар


                      #11
                      Не съм специалист,но при смяната на моя съединител майстора даже се обади на негов колега за това феродовият диск от коя страна да го монтира към кутията,защото наистина имаше някаква разлика!
                      Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                      Коментар


                        #12
                        infineon написа:
                        Мен ми се струва че нещо са оплескали при монтажа и за да не кажеш нещо са те метнали че бил за друга кола, ако така щеше да се различава по диаметър.Заведи го тоя пишман майстор при човека от който си купил съдинителя да се разберат кой крив кой прав.
                        колега, :D "пишман" майстора е колегата, където сам се опитва да си смени съединителя, на всеки се случва да обърка нещо, ама според мен едва ли си са ти дали друг съединител, и аз също мисля че проблема е бил в лагер помпата

                        Коментар


                          #13
                          При колата съм.щевидим днес кво ще правим.Помпата е добре.Незапалена кола-сменят се скорости.Запалена -не се сменят.Мамата си е ....ло :,х
                          Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                          Коментар


                            #14
                            Не се сменят защото не отделя напълно.
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #15
                              Лоша работа колега.Провери пак помапта за въздух.Много разглобяване си му ударил.Ние на мойта кола даже и джантите не сваляхме, кво да говорим за носачите. Или най много лявата джанта да свалихме.Масленият сепаратор и него не съм го свалял. За стартера ти трябват подходящи инструменти и удължения и подходяща височина на която да стъпиш за да бъркаш около стартера. Магарето се развиваше за да се освободи място за да излезе скоростната кутия, но пак си беше въртене докато я извадим.Ние почнахме в 9 сутринта и свършихме в 11 вечерта. Късмет и дано се оправи по лесно проблема.
                              Bravo JTD 105 '98

                              Коментар

                              Working...
                              X