Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дилема - ремонт или продажба ?!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дилема - ремонт или продажба ?!?

    Дайте ми съвет относно моето уно (това от подписа) - кое би било финасово по-изгодно:1. да му направят основен ремонт на двигателя + кърпене на прагове и цялостно пребоядисване. Колко приблизително би ми струвало всичко (за работа за основния ремонт ми искат 200лв, но не знам цените на останалите неща). Отвътре вече е изкърпено на "ботушите" и предни и задни, предницата е подсилена и с лост, за да не се разчеква, сменени са някои части по ходовата част - рейка, тампони, шарнирни болтове).2. да го продам (кажете колко бих могла да му взема горе долу - всичко му е платено, има минимален годишен данък около 8 лв., всички документи са ок, нови номера.....) и с доплащане да взема нещо по-запазено, но да ми излезе толкова колкото би ми струвал ремонта на уното, включително и с цената по прехвърляне на собственика и т.н.Благодаря предварително за всички отговори!
    Punto ELX, 75к.с., 1.2MPI, '94г.+газ

    #2
    Re: Дилема - ремонт или продажба ?!?

    избии си всички тези неща от главата, те супер запазени вървят по 1000 лв/ако говориш за старото уно, ама като чета как е изгнило сигурно е така/, без забележки. колко смяташ може да струва твоето както го описваш? 200 лв според мен и то ще трябва да си доволна. защото както го говориш като го вземе някой с прехвърляне ала бала ще му стъпи на 300 и отгоре, като налее още не по-малко от 800-900 за ремонтите, защото аз съм много далече от мислълта че това са му всичките кусури-като си вземаш кола за 6000 лв и казват перфектна е и после пак има какво да се прави камо ли при тази за която ти говориш. и накрая ще се окаже че е дал 1500 и се е занимавал 1 месец с глупости и през това време е нямал кола нищо че уж има, еми всеки ще си направи тази елементарна сметка и ще прецени да си вземе едно супер запазено за 1000 леа да не се занимава ми само да кара, поне в началото. друг е въпроса, че дори и тези супер запазените едва ги продават, вече не се купуват такива коли 86-7-8 година. мноооого рядко някой търси такива, камо ли такава дето тепърва да я прави кола. това е моето мнение. аз имах такова уно- не беше изгнило, имаше много добър външен вид и фаца- така си го докарахме от белгия с прекрасен тъмно син металик цвят, шибидах аларма вътре с барчето долу до скоростите абе отвън беше кукла, по двигателя нямаше проблеми, освен заминавш си стартер. имаше проблем, че беше ударено в задна гума в бурдюр и трябваше да се смени заден мост-100 лв. иначе перфектно с нов ауспух абе много добре си беше освен задния мост. и смятай, че това не успях да го продам цяло, трябваше да го разглобявам на части/а на мен вече не ми се занимаваше с тази кола, бях си решил да я сменям/ и понеже нямам условията не мога пред блока да я разкостя след 4 месеца седене се наложи да го дам за скраб не искам да убивам всичко детско в теб, но те съветвам и ти така да направиш, ако можеш на части по-добре. такива ремонти на такива коли не си заслужават, стара е ще вложиш сега 1000 лв ще стане кукла, другия месец ще изгърми динамо, дай пак пари, по следващия ще трябва пак да правиш предница дай пак 100 леа и така ще се окаже че караш кола за 3000 лв вместо да имаш много по-добра за същите пари и без да се занимаваш да я правиш. скромното ми менниеп.п. ясно ми е че всичко е свързано с финанси деп.п1 видях че говориш за 1.0 фире 89
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      аз също карам старо Уно и бях подложен на същата дилема! но за себе си отрих отговора: двигателчето е страшно издръжливо и читаво-дизелче,харчи малко,не пипам нищо по него! Изгни тук-таме,окачването му е вече убииственно и нз. как не съм си изпикал бъбреците ,предницата се поразчекна малко,ма не е фатално,парното и цялата тая система вече не е за предпочитане през зимата,сега лятото загрява и затова го карам на включена непрекъснато перка....Днеска смених задни накладки,миналия месец предни,другата седмица ще го кърпиме с 1 приятел,после нова боя все евтини,да не кажа без пари ремонтни дейности.....Мисълта ми е следната - няма смисъл да се наливат пари в тая кола,както каза и колегата,просто щото оправиш 1,няма и 2 седмици друго се прецака и накрая наистина караш кола за 2-3 бона аз мойта смятам да я карам или докато и издъхне мотора,или докато не изгние и ръждяса съвсем! След това което е здраво за части,останалото - скрап! ще ти дадат 200лв. и тогава ще си додадеш за нещо по-така! Иначе повече от 600-700лв никой няма да даде за тая кола,а парите за ремонтите и все си текат и няма никакъв смисъл факта си е факт...първа кола,много си я обичам,но просто си е стара и един вид "няма какво повече да се направи за нея"

      Коментар


        #4
        даааам,има го този момент, ама не се отчайвай Най-добре пробвай да я продадеш на някой, ако никой не я ще си я пусни да се продава на части. Няправо я разкарвай, че ше са набуташ много хубаво иначе. И аз карам същото Уно. Колата не е лоша, ама тия ремонти дето ги замисляш няма да ти се въвзвърнат. Аз по мойта съм дал сумати кинти. Кърпих и купето, пребоядисах я, сменях цялата предница, стартер въобще дал съм 700-800 лв., ама мен колата ми излезе без пари щото Я взех от баща ми.
        FIAT Uno 45 FIRE

        Коментар

        Working...
        X