Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Виене на скоростната кутия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Няма да се оправи със смяна на маслото.Моя съвет е ако виенето наистина е леко и не те притеснява да си караш тъй.Смени си маслото за душевно успокоение и толкоз.На мен досега на всички коли са ми виели отделни предавки,я цели кутии,я диференциали и съм нямал ядове.Единствено с времето шума се увеличава,но ако си умерен шофьор и не я "биеш" може и на такова положение да си я караш още дълго време.А и ремонта на диференциала не е лесна работа.Има си тънкости при реглажа.Трябва луфта между пиньона и короната да е много добре настроен,защото в единия случай ще имаш луфт,а в другия ще е много натегнато и оттам лагерите пак ще завият като чакали.В тая настройка трябва да се допусне,че и новите лагери ще поолегнат и показанията от луфтомера ще се изменят от това...Аз съм си играл в гаража десетки пъти с диференциала на едната ми кола и не е лесна работа.Като знам майсторите как оплескват по-прости работи диференциала ще е последното нещо,което бих им дал да пипат.Аз не бих се занимавал с друго освен профилактична смяна на маслото,но ти си знаеш най-добре.Успех
    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

    Коментар


      #17
      Taka e , но при тези коли пиньона и короната са с успоредни оси на въртене и не се налага регулиране на луфта между зъбите, а само луфта на лагерите и горе-долу да са точно едно срещу друго зъбните колела. Т. е луфта между пиньона и короната е зададен технологично с мястото на гнездата за лагерите.

      Коментар


        #18
        Е щом е така значи реглажа е къде къде по-лесен.Моя скромен опит е от диференциали на коли със задно предаване.На Фиатите не ми се е налагало още.Мерси за поправката колега
        EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
        Fiat Punto 1.2 16v Sporting

        Коментар


          #19
          Благодаря колеги,но мисля да се пробвам със смяна на маслото пък ще видя какво ще стане,дано да се оправи.А някакво инфо за Цена евентуално ако реша да сменям лагерите.
          FIAT Bravo 1.6 16v 103hp 1998g

          Коментар


            #20
            по около 30 лева на лагер а за диф-а си абсолютно прав, няма какво да му се регулирва в случая, ляга си на мястото и няма как да се оплеска нещо, за задно предаване незнам, нямам опит как е там диф-а

            Коментар


              #21
              Ами ще сменя маслото ако не стане сигурно ще сменям лагери,ако има нещо ще споделям.Благодаря ви много колеги.
              FIAT Bravo 1.6 16v 103hp 1998g

              Коментар


                #22
                Колега и аз имах подобен проблем преди време.Виж тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0Не казвам,че и при теб ще помогне,но все пак виж.Успех.
                Fiat Brava 1.2,16в

                Коментар


                  #23
                  RedZone написа:
                  Ами в движение на свободна не вие нищо,като дам на някоя скорост и тогава започва виенето
                  Преди да налееш маслото,го смеси с 2-3 шепи финни дървесни стърготини и ще спре да ти вие...Паднала ти е циментацията на зъбчатките(Ако някога е оставяла без масло)..може би....
                  FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                  Коментар


                    #24
                    galinchooo написа:
                    RedZone написа:
                    Ами в движение на свободна не вие нищо,като дам на някоя скорост и тогава започва виенето
                    Преди да налееш маслото,го смеси с 2-3 шепи финни дървесни стърготини и ще спре да ти вие...Паднала ти е циментацията на зъбчатките(Ако някога е оставяла без масло)..може би....
                    А с лагерите кво става от стърготините..? .Ако е решил да рискува по добре да пробва с добавки за ск.кутия,ако не помогнат,поне няма да навредят,отколкото да ръга дърва в инстантно състояние в кутията .
                    Fiat Brava 1.2,16в

                    Коментар


                      #25
                      имам подобен проблем със скоростите на всички предавки се чува много леко виене докато давам газ и колата е в ниски обороти, нагоре не се чува, но като пусна гаста спира дори да не съм натиснал съединителя, и като го натисна също спира. къде мислите че е проблема, сега като го взема от бояджията мисля да сменя маслото.

                      Коментар


                        #26
                        misho_ написа:
                        имам подобен проблем със скоростите на всички предавки се чува много леко виене докато давам газ и колата е в ниски обороти, нагоре не се чува, но като пусна гаста спира дори да не съм натиснал съединителя, и като го натисна също спира. къде мислите че е проблема, сега като го взема от бояджията мисля да сменя маслото.
                        Имаш проблем с лагери вероятно. Така както обясняваш, поне на две места имаш износване на лагери. Ако замениш маслото, то трябва да е ПРАВИЛНОТО. По вискозитет и т.н. Не само по име и общо обозначение на вискозния клас. Според мен нищо няма да се промени само с масло.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          дали и 2та лагера да са заминали щото го вдигнах на крик първо лявата гума след това дясната и в 2та случая имаше шум, и ми се струва че проблемът може да е като тук:http://www.youtube.com/watch?v=AnzizHvh6Yg чува се много слабо в движение, когато колелата се движат с почти еднаква скорост, понеже и като сложих зимните гуми чак тогава започнах да чувам шум-а понеже лявата ми е малко мека, а с летните не го бях чул а те си бяха еднакво напомпани та според мен там е проблема. сега като го взема от боя ще ги напомпам по равно и ще сменя маслото в скоростите. по каталог го дават 75в90 полу синтетика. моторът ми е с пластамасовите колектори и дългите скорости 1.6 браво

                          Коментар

                          Working...
                          X