Вчера във виелицата сменях алтернатор на Типото.Сложих същия,но тъй като беше с шайба за клиновиден ремък се наложи да му монтирам шайбата от повредения алтернатор.Всичко ОК ама гайката се разхлабва само докато работи.Втори път я стягам яко с нова федер шайба и отново се разхлаби и шайбата взе да превърта.Шестограма с който държа контра е доста здрав,сложих му удължение и чак го посуках от стягане и като поработи 10-тина мин пак взе да свисти от превъртането на шайбата...Какво е това чудо не знам.Интересното е,че на оста на двата алтернатора има жлеб за шпонка,но и на двата нямаше такава.Но и дори да сложа допълнително такава на самите шайби няма жлеб и шпонката няма да стига до там.Въобще много голяма простотия.От превъртането даже отвора на шайбата леко се е поизносил вече.Единственото,което ми идва на ум е да сваля тъпия алтернатор,да го стегна пак колкото може и заварка...просто акъла ми не го побира как може да няма някакъв тип осигуряване на тая шайба да не превърта-било то шпонка,конус и т.н...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шайбата на алтернатор Магнети Марели се разхлабва сама
Collapse
X
-
Да и аз така смятам,че даже и гайката може да капна за оста,защото вече ме е страх да не тръгна на някъде,да се разхлаби и да закъсам отново...като се развали пък направо на боклука го засилвам и ново.Намерих и човек с пневматичен гайковерт ама не знам как ще може да се държи контрата с шестограм.Ако измислим как да го стегнем с това преди заварката ще е най-добреEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
за гайковерта контра не ти трябва :D и не заваряй по оста.ама си го стегни на ръка, че после като прикапеш гайката и ако се наложи да го отвориш за нещо, напр. да смениш лагер, няма да можеш да я развиеш, ще трябва пак гайковерт, но заварките ще пречат да влезе камъка.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар