Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шайбата на алтернатор Магнети Марели се разхлабва сама

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Шайбата на алтернатор Магнети Марели се разхлабва сама

    Вчера във виелицата сменях алтернатор на Типото.Сложих същия,но тъй като беше с шайба за клиновиден ремък се наложи да му монтирам шайбата от повредения алтернатор.Всичко ОК ама гайката се разхлабва само докато работи.Втори път я стягам яко с нова федер шайба и отново се разхлаби и шайбата взе да превърта.Шестограма с който държа контра е доста здрав,сложих му удължение и чак го посуках от стягане и като поработи 10-тина мин пак взе да свисти от превъртането на шайбата...Какво е това чудо не знам.Интересното е,че на оста на двата алтернатора има жлеб за шпонка,но и на двата нямаше такава.Но и дори да сложа допълнително такава на самите шайби няма жлеб и шпонката няма да стига до там.Въобще много голяма простотия.От превъртането даже отвора на шайбата леко се е поизносил вече.Единственото,което ми идва на ум е да сваля тъпия алтернатор,да го стегна пак колкото може и заварка...просто акъла ми не го побира как може да няма някакъв тип осигуряване на тая шайба да не превърта-било то шпонка,конус и т.н...
    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

    #2
    На "Локтайт" има едно лепило-"осигурител на резби".Мажеш резбата,завиваш гайката,изчакваш 24 часа и си готов.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      сваляш алтернатора и заваряш на СО гаиката за шайбата на две места, едно срещу друго и си готов.преди това пак я притегни с ключа и шестограма.
      Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
      Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

      Коментар


        #4
        Да и аз така смятам,че даже и гайката може да капна за оста,защото вече ме е страх да не тръгна на някъде,да се разхлаби и да закъсам отново...като се развали пък направо на боклука го засилвам и ново.Намерих и човек с пневматичен гайковерт ама не знам как ще може да се държи контрата с шестограм.Ако измислим как да го стегнем с това преди заварката ще е най-добре
        EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
        Fiat Punto 1.2 16v Sporting

        Коментар


          #5
          за гайковерта контра не ти трябва :D и не заваряй по оста.ама си го стегни на ръка, че после като прикапеш гайката и ако се наложи да го отвориш за нещо, напр. да смениш лагер, няма да можеш да я развиеш, ще трябва пак гайковерт, но заварките ще пречат да влезе камъка.
          Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
          Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

          Коментар


            #6
            Занеси алтернатора и шайбата на стругар да ти направи шпонкова зглобка.Ако се налоги да разглобяваш пак ли ще заваряваш.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар

            Working...
            X