Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Одраскана Fiat Brava?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Одраскана Fiat Brava?

    Здравейте! Колата е естествено втора ръка и като я купувах - бяла на цвят, но ми се струва че е пребоядисвана самата кола, понеже като се наведе човек и се виждат "пръски". Въпросът ми е, понеже допуснах нелепата грешка в снега да изчистя по-горния слой от снега с пластмасова лопата - тези за почистване на сняг, та те имат метална лайсна и съответно надрасках колата отгоре и от страни... Драскотините не са много големи, но се забелязват, та въпросът ми е, колко скъпо ще ми излезе да се коригират (боядисат) ориентировъчно. Мога да опиша драскотините по следния начин - там където има драскотини на бял фон има черни ивици... Дали ще хване ръжда, ако не се оправи и има ли алтернатива, в случай че излезе много "ремонта"?Благодаря!

    #2
    Бояджиите го смятат на детайл(например един детайл е калника,друг предният капак) и така.Пробвай с маркери за драскотини има едни продават ги в магазините за авточасти и големите търговски вериги-например Бриколаж.Цвета ти е бял и лесно ще намериш такъв маркер,ама не знам колко са ефикасни.Ти с кой акъл си чистиш снега от колата с греблото.Използва се само четка,а за леда по стъклата шпатулка за лед.Леда по ламарините не се чисти,за да не се надрасква боята,а с гребло пък съвсем!!!.Все пак една шпатулка е по 70 стотинки.Е има и за по над 5 лв,ама то си е до преценка.Аз зимата такава шпатулка и четка за сняг си държа в колата чак дорде не видя щъркел :D
    Fiat 1.4 12V
    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

    Коментар


      #3
      Пробвай с абразивна паста дали е излезе. Това черното най вероятно е върху боята, едва ли си успял чак до ламарината да я одереш.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        infineon написа:
        Пробвай с абразивна паста дали е излезе. Това черното най вероятно е върху боята, едва ли си успял чак до ламарината да я одереш.
        А дано... Откъде мога да я купя?

        Коментар


          #5
          на детайл от 60 до 100лв

          Коментар


            #6
            ivel написа:
            на детайл от 60 до 100лв
            Това, дори за малки драскотини?

            Коментар


              #7
              Щом е бяла може и с паста за зъби ,но ако си слезнал под боята паста не помага.
              FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

              Коментар


                #8
                Преди 20 и .... години си бях надрал ЛАДА-та така и драскотините излязоха с яко търкане с парцал и спирачна течност. Ама помня ли каква е била на времето течността....
                Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                Коментар


                  #9
                  veselin10 написа:
                  Преди 20 и .... години си бях надрал ЛАДА-та така и драскотините излязоха с яко търкане с парцал и спирачна течност. Ама помня ли каква е била на времето течността....
                  не не не не със спирачна течностНапролет пусни темата отново...ще я замаскираме някак си.
                  LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                  ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                  Коментар


                    #10
                    lubo_Y10 написа:
                    veselin10 написа:
                    Преди 20 и .... години си бях надрал ЛАДА-та така и драскотините излязоха с яко търкане с парцал и спирачна течност. Ама помня ли каква е била на времето течността....
                    не не не не със спирачна течностНапролет пусни темата отново...ще я замаскираме някак си.
                    Те Ладите сигурно с блажна боя са ги правили навремето... ))))))))) По-добре наистина не пробвай...или ако решиш то да е на съвсем малък участък че ко се прее.е да не си личи.
                    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                    Коментар


                      #11
                      Отиваш в някои магазин за автобои.Почти в всеки такъв има и полирпасти.Не са и много скъпи(100гр е 7лв и стига за една кола да я пастираш цялата).Взимаш си 50гр.-2ка и 50гр.-1ца.Първо търкаш(с гъбичка) с 1цата местата където са ти драскотините(тя е по едра) и след това с 2ката..С 2ката можеш да си минеш целите елементи..(аз с 2ка си пастирвам колата)...успех колега.Не се шашкай излишно всички драскотини ще ти излязат ...иска се само търкане ...... П.С...продават и такива накрайници с гъбичка за дрелка...става още по лесно и бързо....
                      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                      Коментар


                        #12
                        ако е до метал, взимай един бял спрей, облепи отстрани така че да можеш само по драскотината да пръскаш и от 20-30 см пръскаш, но първо пробвай с полирането на галинчооооо

                        Коментар


                          #13
                          nedialk00 написа:
                          ако е до метал, взимай един бял спрей, облепи отстрани така че да можеш само по драскотината да пръскаш и от 20-30 см пръскаш, но първо пробвай с полирането на галинчооооо
                          ее...то полирането не е на галинчоооо.....някои някога си го е измислил.....по ефикасен начин за зануляване на драскотини не ми е известен освен да се пребоядиса(ако са много дълбоки драскотините)Лятото на един тесен черен път до плажа на черноморец така я бях издрал моята в едни драки..от калник до калник от двете страни....хаха....имам познат маистор тенекеджия и бояджия... та той ми каза какво да направя а имено да я пастирам по реда както се пастирва....
                          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                          Коментар


                            #14
                            galinchooo написа:
                            Отиваш в някои магазин за автобои.Почти в всеки такъв има и полирпасти.Не са и много скъпи(100гр е 7лв и стига за една кола да я пастираш цялата).Взимаш си 50гр.-2ка и 50гр.-1ца.Първо търкаш(с гъбичка) с 1цата местата където са ти драскотините(тя е по едра) и след това с 2ката..С 2ката можеш да си минеш целите елементи..(аз с 2ка си пастирвам колата)...успех колега.Не се шашкай излишно всички драскотини ще ти излязат ...иска се само търкане ...... П.С...продават и такива накрайници с гъбичка за дрелка...става още по лесно и бързо....
                            Здравей, колега! Драскотините са на "нула"... Тоест, има само черни ивици, или ако има "дълбочина", то тя е няма и милиметър...Та с въпросния метод, ще си личи ли много от манипулацията. т.е дали ще трябва да се боядисва след това?

                            Коментар


                              #15
                              Здравей, колега! Драскотините са на "нула"... Тоест, има само черни ивици, или ако има "дълбочина", то тя е няма и милиметър...Та с въпросния метод, ще си личи ли много от манипулацията. т.е дали ще трябва да се боядисва след това?[/quote]Незнам колега.Зависи от дълбочината на надраното.Винаги можеш да пробваш с полирпаста.Не е скъпа както писах по горе 100гр е 7лв..и стига да си полираш цялата кола.За дълбоки драскотини се третира с 1ца първо.След това с 2ка паста.Хубаво да си вземеш и комплекта за дрелка които е.Имам такъв защото полирвам фарове.Утре ще ти снимам да видиш какво представлява.Няма нищо сложно.Ако вече е много надрано се минава 1во на водно с шкурка 1000 след това с 2000(само надраните повърхности)и чак тогава се минава с пастата 1 и 2.С шкурката се надира боята и става матова,но това да не те притеснява.После с пастата всичко си става както трябва да е и излиза гланца на боята.Ако мислиш че не можеш да се справиш закарай я на бояджия да ти я полира....Ще ти излезне малко по скъпо...Просто не знам какви са ти драскотините за да ти кажа точно какво да направиш,но ако мислиш че ще се справиш следвай инструкциите които съм ти описал и си готов.Няма да има нужда от пребоядисване....
                              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                              Коментар

                              Working...
                              X