Здравейте колеги. От 3-ри дни баща ми се радва на фиат браво, естествено аз препоръчах италианската марка тъй като и аз карам Фиат (Пунто) и много си я обичам и съм много доволен. НООО ... естествено, че трябва да има НО Колата взе да си показва номерцата. Има 3-ри проблема които притесняват баща ми, а пари след всички истории ... ремъци, ролки, масла, номера, еко такси, Г.О. и т.н. не останаха за майстори и реших да попитам дали и без сервиз може да бъдат отстранени. 1-вия е че бензиномера ту работи ту не работи. 2-рия е задната чистачка. Тя се движи на обратно, не ходи по стъклото, а по багажника. Как се сваля цялото рамо, че да го обърнем както трябва? И 3-тия е, че скоростният лост е някак разхлабен, скоростите влизат малко сухо, дали е от маслото на скоростната или може да е от друго?П.С. Сетих се за още един Много се изпотява предното стъкло. До сега не съм карал кола така да се запотява. Има ли някакво решение?Благодаря на всички предварително, които ще си изкажат мнението. Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
3-ри проблема на Браво 1.4 12в '97ма
Collapse
X
-
Бензиномера не работи защото му е окислена шината по която се движи поплавъка. Демек бая време е стояла колата и затова е така. Покарайте я известно време и съм сигурен че нещата ще се оправят. Патил съм го това при първия път когато напълних резервоара до горе. дотогава беше пълнен най-много до средата. и така наляхме го ние до преливане влизам паля стрелката тръгва нагоре и изведнъж почна да свети лампата а стрелката увисна кат изпразнен ..й. За стъклото: имам големи съмнения че има спукан радиатор на парното. Дано да не съм прав и да съм ремонта не е скъп и можете да си го направите вие сами, ще отнеме 1 4ас максимум. все пак провери дали клапата за въздуха е затворена или заяла. трябва да е отворена и да вкарва свеж въздух отвън. относно чистачката хм как да ти кажа мисля че със сваляне на рамото няма да минете. Мнението ми е че е разменен поляритета на захранването на моторчето, но нека други си кажат мнението. Да знаеш че задната кора се маха малко т...к има 8 щипки и не е много уместно в студено време да се сваля. доста яко я държат към ламарината. Скоростите на мен ми влизат горе долу добре, като се има предвид че съм с тръгнал лагер и най-вероятно притискател. Сменете маслото( няма да е излишно) ако не си поиграйте с жилото на съединителя. При 1.4 е лесно достъпно.Със здраве да си я кара твоя и да се готви за една не много икономична кола
-
колега като собственик на браво със същия мотор ти казвам проблемите и аз ги имах същите....бензиновата помпа ту работи ту неработи и после спира да работи като цяло сменя се с нова , потенето на стъклото е от радиаторчето на парното, радиаторчето се сменя с ново около 40-50 лева сваля се лесно за 15 минути работа - сваля се жабката после лягаш долу под таблото и в централната част има една черна пластмаса отвиваш болчетата мисля че 3 бяха и тая пласмаса излиза с малко пинис после ще видиш тръбите на парното влизат в радиаторчето като една металана шина ги притиска към радиатора с гумени 0-пръстени...шината се държи с болт или гайка 10-ти номер...развиваш слагаш леген под тръбите и ги дърпаш назад после радиатора излиза с малко пиниз като го дърпаш към тебе виж гумените пръстени на тръбите в кво състояние са понякога от тях подлизва и от горещите тръби се изпаравя антифриз и стъклото се запотява а понякога се и омазнява....като извадиш радиаторчето то си личи дали е текло...но преди това си провери въздушния филтър на купето тва става като вдигнеш капака отпред и под дясната чистачка се маха пластмасата и ще видиш филтъра ако е много замърсен се сменя с нов и се гледа дали запотяването ще се махне...след като махнеш филтъра отдолу се вижда директно клапата за циркулация на въздуха виж я в кво положение е влез в купето и се опитай да я затвориш или отвориш после пак отиди отвън и виж клапата дали се е преместила. ако се мести значи не е от нея слагаш новия филтър затваряш палиш караш ако пак се запотява отиваш към радиаторчето....за задната чистачка точно където се съединява с оста има едно капаче което се отваря като капандура отдолу има болт отвиваш го и си наместваш чистачката завиваш и я псукаш и гледаш как работи ако не ти харесва пак развиваш и пак нагласяш докато си застане на място. Относно скоростите аз иамх проблем със втора предавка влизаше много трудно, смених маслото и сега влиза като по масло, също под кожуха на лоста има жила и мисля че тея жила се регулираха...махни си кожуха на лоста и ги виж дали се натягат(както казваш че бил хлабав лоста).....ако имаш проблеми мини през студентски град ще ги разрешим за 20 минути поне радиаторчето, чистачката и помпата може да я оправим....а за помпата спете 20 кила бензин след като е работила колата на бензин поне 20-30 минути изгасете и на някое тихо място чуйте какъв звук вади помпата...звука трябва да е тих и леко свирещ като ултразвук...ако вие не умряло значи е карана много с малко бензин в резервоара и скоро ще спре...моята беше така в движение гаснеше и после не се чуваше помпата като дам на контактFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
За потенето на стъклото вече са ти отговорили, само да добавя, че ако сменяш радиаторчето, задължително смени и гумените пръстени, за да не си отвориш същата работа още веднъж. Чистачката се сваля много лесно, маха се една пластина в основата на рамото, развива се гайката, която е отдолу, и след това се издърпва. За скоростите не мога да помогна, съжалявам.
Коментар
-
Вие веднага го хвърлихте в оркестъра с тази смяна на радиатора, най-напред да бутне радиатора да го види дали е омазнен, пък тогава да разглабя. Hristian_Aleksiev е дал по-лесно решение, при затворена клапа или задръстен поленов филтър ефекта е същия. Не бързай с разглабянето, най-напред намери причината. Колкото до чистачката, свали рамото включи да направи един-два маха за да се нулира положението на оста, трябва да започва движението по часовниковата стрелка и после обратно, след това постави рамото в нормално положение- в ляво на стъклото повдигнато на около 5-10 см, гледайки края на рамото, спрямо долния край на стъклото.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
ама много знаете бе типично за български форум всички ся се опитвате да ми кажете колко съм глупав, щото едва ли не съм минал през тези проблеми и знам какво е ....запушен филтър било се запотявало...естествено че ще пробва първо с него но аз му казвам какъв е проблема , ще видите нека само да каже как е минал ремонта и какво е билоFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
mitkosoft написа:ама много знаете бе типично за български форум всички ся се опитвате да ми кажете колко съм глупав, щото едва ли не съм минал през тези проблеми и знам какво е ....запушен филтър било се запотявало...естествено че ще пробва първо с него но аз му казвам какъв е проблема , ще видите нека само да каже как е минал ремонта и какво е билоFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар