Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

стъпков мотор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    стъпков мотор

    колеги кажете с какво да си почистя стъпковото моторче

    #2
    кореселин
    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

    Коментар


      #3
      бензин аз моето в момента с това го чистя
      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

      Коментар


        #4
        Сваляш го и го накисваш в буркан с короселин или бензин ил дори и нафта да престой малко премерно 20-30 мин. изцеждаж продухваш и си ти. Ако си много смел може да го разглобиш ама после дали ще можеш да го настройиш несъм сигурен.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Зависи кой модел е. На някои може да се развие буталцето. След почистване е хубаво да се смаже, а за предпочитане с малко финна грес - така пристига новото от производителя.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Това важи ли за бравата ти от подписа (разглобяване и смазване) ?
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              Synthy написа:
              Това важи ли за бравата ти от подписа (разглобяване и смазване) ?
              Да, развива се буталцето. Точно на него в основата му идва ново с малко бяла финна грес.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                wwalker написа:
                Зависи кой модел е. На някои може да се развие буталцето. След почистване е хубаво да се смаже, а за предпочитане с малко финна грес - така пристига новото от производителя.
                колеги мерси за отзивите иначе става въпрос за 2.0 20в

                Коментар


                  #9
                  wwalker написа:
                  Synthy написа:
                  Това важи ли за бравата ти от подписа (разглобяване и смазване) ?
                  Да, развива се буталцето. Точно на него в основата му идва ново с малко бяла финна грес.
                  И каква е процедурата по разглобяването на буталцето?
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #10
                    dudulia написа:
                    wwalker написа:
                    Synthy написа:
                    Това важи ли за бравата ти от подписа (разглобяване и смазване) ?
                    Да, развива се буталцето. Точно на него в основата му идва ново с малко бяла финна грес.
                    И каква е процедурата по разглобяването на буталцето?
                    Аз имам оригиналното Магнети Марели и афтърмаркет от магазина ново пак Магнети Марели. Работят си и двете... сещаш се, не работеше моето и купих ново още като купих колата, след това си смазах старото и сега и двете работят, даже мисля че върнах старото да се ’доизносва’, ама явно има голям ресурс в тези машинки. За развиването на буталцето сега - двете са различни. Оригиналното първо се изтегля максимално, за да стигнеш до резбата. Тук е малко тънък момент, защото резбата е на самото буталце и е навита в пластмаса, така че се внимава при изтеглянето да се спре в този момент, за да не се развали. Изтегля се с прилагане на сила и капване на малко масло. Някои говорят да се принуди да излези само с подаване на определено напрежение, ама си е ала-бала, става на ръка, стига да си внимателен. Та така, стигне ли резбата вече просто се развива.Сега другият вариянт, за тези новите Магнети Марели в магазина - там нищо не се изтегля, просто директно се развива. Резбата е по цялата дължина на буталцето в мотора, както и пружинката е малко по-различна, има едно закривяване където се захваща за главата на буталцето, което при оригинално монтираното в колата го няма.Във всеки случай е лесно.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар

                    Working...
                    X