Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво смених за 110 000 км с моето Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    При купуването на бравата пишеше 69 000км, сега е на 169 000, за 5 г са сменени:ремъци, ролки, филтри и т.н няма да го пиша изобщо тъй като са си консуматив. - Свещи 3 пъти- съединител комплект- термостат- накладки 1 път предни, сега предстоят и задни- амортисьори предни -2 пъти- амортисьори задни - 1 път- носачи- рециклирани преди 30 000 км - лагери на динамото- спирачен маркуч- 1 бр.Нито една крушка не съм сменил, няма течове на масло на нито едно място по мотора.предстои смяна на задни накладки, развали се ограничителя на шофьорската врата (блокира), някое зъбно колело е развалено и не сваля прозореца на шофьора , а само румоли механизма.Напълно здрави всички маншони, гарнетата също не са сменяни. Колата е с газов инжекцион 1 седмица след като я купихме.
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #17
      На моя ФИАТ брава 1.4 12V съм сменил разп.вал така ми я докараха от италия по един път термостат,легири отзад на носачите и лагери на коляновия вал,че ударих картера и карах почти 1км без масло изгасих я почти да блокира мотора другите работи са 4 пъти наклдки предни едн път задни,предни дискове,свещи един път,10 пъти масло,1 път ремъци и намотки на алтернатора тия неща са за 90 000км.Нека говорат,че тоя мотор е калпав.Вече дойде време за ремонт на предницата.И следващата кола пак ще е италянска нека си говорат,че са кочини.
      "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

      Коментар


        #18
        Моето браво го имам от около 4 години.Когато го взех беше на 135 000 ( ако може да се вярва на километража ). В момента е на 172 000 км. За този период имах честа да сменя 2 пъти носачи, веднъж биалетки, предни и задни накладки,предни спирачни маркучи, 2 предни амортисьора, лагери на задния мост, преден лагер на главината, 3 броя бобини. Най фрапиращия ремонт който ми се наложи беше след скъсан ангренаж ( който смених след закупуването на колата ) - тогава се разминах с 16 клапана , 16 водача, гумички на клапаните, всички гарнитури, нов пистов ремък + ролките и разбира се нов ангренажен ремък с ролки. Не броя подмяната на свещи ( 4 пъти ), маслата, филтрите, фаровете с лупи.

        Коментар

        Working...
        X