Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

здравейте колеги имам проблем със газта на фиат браво 1,6 16

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    nedialk00 написа:
    сигурно няма да пише повече изобщо така като гледам
    Важно е лаф да става
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      да съжалявам че не съм оточнил колата е само на бензин става въпрос за педала на газта

      Коментар


        #18
        здравейте

        по принцип ми казаха за съединителя да го проверя като включа на втора скорост и да дам газ и ако е наред щяла да изгасне колатаи да тя изгасна но както казах съм кръгла 0 за тема коли и незнам дали е вярно това съжалявам че не пиша редовно

        Коментар


          #19
          Не ми мина през ума че за педала става въпрос Колега, щом когато искаш да ускоряваш, се вдигат много оборотите, а колата едва ускорява, значи съединитела превърта при напълно пуснат педал, а това означава само едно - вече е прекалено износен и трябва да се смени с нов.По въпроса за оборотите на празен ход, да кажат колегите които познават по-добре тоя мотор. Но ,най добре е да се направи компютърна диагностика, като преди това си почисти стъпковото моторче на дроселовата клапа.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #20
            стъпковото моторче му прави проблемите с оборотите, трябва да се почисти, и ако не се оправи - ново, ама по належащ ти е съединителя, и недей кара така, че може да преебеш маховика, скоростната кутия, и ще стане доста дебело

            Коментар


              #21
              ок ще я закарам на диагностика и те там ще кажат мнение а това кадето писах по горе за проверка на съединителя вярно ли е

              Коментар


                #22
                Колега провери още един път дали ти приплъзва съединителя като на запален мотор опънеш ръчната,слагаш първа и без газ пускаш леко педала на съединителя,ако колата започне да се мъчи и да иска да гасне значи съединителя е наред,но ако продължава да работи нормално значи е от него.Както описваш проблема съм почти сигурен,че феродото е тръгнало да си заминава,а относно оборотите колегите казаха да си изчистиш стъпковото моторче(то се намира на снимката оградено с червено),обаче както описваш,че не разбираш много от коли моя съвет е да хванеш някой да ти го изчисти,който знае какво прави.
                Прикачени файлове
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                Коментар


                  #23
                  ще е закарам но просто исках да влезна малко в час че съм си патил много по тия сервизи и вече незнам къде да закарам колата на сервиз и хората да си свършат работата нормално не да си оставят ръцете но благодарение на вас за което ви благодаря имам понятие за проблема а ако някой от вас знае добър сервиз в град бургас да пише

                  Коментар


                    #24
                    значи проверих е както каза ивайло рачев с 1-ва скорост и колата започна да тресе и изгасна това означава ли че е добре съединителя

                    Коментар


                      #25
                      antonkosev написа:
                      значи проверих е както каза ивайло рачев с 1-ва скорост и колата започна да тресе и изгасна това означава ли че е добре съединителя
                      Не, карай на 4-та с ники обороти по възможност по нагорнище, и подай рязко газ. Ако започнат да се вдигат оборотите на ДВГ беза да ускорява, значи е крайно време да го отремонтираш. Ако си ускорява заедно с повишаване на оборотите, значи ти здрав съединитела. на първа и без газ, за да ти пребоксува, трябва да не еостанало никаво феродо по диска. Тогава няма да можеш и да качиш ни един по-сръмничък баир.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #26
                        ок и това ще пробвам

                        Коментар


                          #27
                          колеги днес ходих на диагностика в сервиз БОШ в град Бургас и ми казаха че ангренажния ми ремък като са ми го сменяли не са ми го напаснали както трябва възможно ли е там да е проблема?

                          Коментар


                            #28
                            Напълно е възможно, но те не го ли оправиха ?
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #29
                              Dido_Lyubenov написа:
                              Напълно е възможно, но те не го ли оправиха ?
                              +1 Възможно е,тези двигатели се зацепват със специални пети иначе трябва да си голям късметлия да го зацепиш точно.
                              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                              Коментар


                                #30
                                ами за понеделник ще я оставям че 2 дни почивали

                                Коментар

                                Working...
                                X